Testosteron?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Meis28, Jan 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Hoi,
    uit een bloed test bleek een tijdje geleden dat mn schildklier traag werkt en de prolactine ietsje verhoogd was (dit kwam door de trage werking vd schildklier volgens de HA). Krijg hier nu medicatie voor omdat ik ook geen cyclus had. Nu zag ik ook dat mn testosteron verhoogd is. Wat kan dit betekenen? Kun je hier een conclusie uit trekken? PCO o.i.d...? Ik word maar niet ongesteld, en heb last van puistjes sinds ik in Maart met de pil ben gestopt. Wie heeft enig idee wat dit inhoudt?

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

Aug 25, 2013
    1,916
    0
    0
    Jeetje meid! Ik zat me van de week al af te vragen hoe het met je was en of je inmiddels al weer ongesteld was geworden.... Maar helaas nog niets dus.... Wat vervelend zeg!!

Ik ben na mijn mk wel al weer een cyclus verder deze duurde "maar" zes weken...

Ik weet helaas geen antwoord op je vraag sorry.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Oh wat balen zeg, dat er nog steeds niets gebeurt.

Je schildklier regelt veel qua hormonen en als die niet goed werkt, dan kunnen andere hormonen ook wat van slag zijn..

Heb je tussentijd nog een keer geprikt voor je schildklier? Het kan allemaal een tijdje duren voordat alles weer goed werkt. Maar kan idd ook dat je ook pcos hebt.. Hopelijk snel duidelijkheid iig..
    Heeft de gyn al ooit een inwendige echo gemaakt?

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ja die inwendige echo heb ik gehad, maar hij zei toen niets en schreef me alleen wat voor vanwege de prolactine waarde die iets hoog was. Ik moest daarna terug komen. Wat nu ongeveer is aangezien ik dat medicijn 1 maand moest slikken. Mijn ha zei daarentegen dat ik niet terug hoefde naar de gyn omdat hij hier verder niet meer over gaat. Maar ik heb dus t idee dat er misschien wel iets was wat hij alsnog wilde controleren na het medicijn gebruik? Dus ik moet dat even aangeven aanstaande maandag bij de ha. Heb gisteren weer bloed laten prikken dus volgende week uitslag! Iemand nog ervaringen met testosteron gehalte? Prolactine en schildklier weet ik inmiddels van wat dit inhoudt etc ;)

Share This Page