Hallo allemaal!! Na een vermeende vroege miskraam proberen mijn inmiddels verloofde en ik nog steeds zwanger te worden. Tot nu toe komen elke maand de duiveltjes weer door tot onze grote teleurstelling. Tot ik mij deze maand echt anders voel.. Op dinsdag 16 juli heb ik mijn eisprong gehad. Ik kwam net terug van de supermarkt toen ik een aantal uren een stekende pijn had aan de rechterzijde. Ik ga er dus ook vanuit dat mijn ei in de rechtereileider is gesprongen. Ongeveer 4/5 dagen na de eisprong tot nu toe, heb ik standaard elke avond rechts zeurende en stekende buikpijn wat eigenlijk al halverwege de middag begint. Ook is mijn temperatuur steeds redelijk aan de hoge kant. Ik meet steeds rond de 37,1 , 37,2 en 37,5. Ik heb niet de temperatuurmethode gebruikt om zwanger te worden, maar omdat ik het steeds ongelooflijk warm had ben ik na de ovulatie begonnen met het bijhouden. Ik was ook een dag of 2 met vlagen misselijk. Mijn verloofde en ik hebben het weekend voor de eisprong 2x gemeenschap gehad. Ook op de dag zelf, en de dag erna. Daarna nog om de dag of na 3 dagen. Ik hoop het echt om zwanger te mogen zijn, maar ik durf er niet meer op te hopen. Heb ook niet dezelfde symptomen als die ik had bij mijn vorige zwangerschap (vroege miskraam). Misschien beeld ik het mij allemaal maar in en houd mijn lichaam mij helemaal voor de gek. Ik heb wel al testen gekocht. Een sensitest midstream die 4 dagen voor NOD kunnen worden gedaan. Uit pure nieuwschierigheid heb ik er gister eentje gedaan. Hartstikke negatief natuurlijk. Was dan ook 5 dagen voor NOD. Aanstaande zaterdagmoet ik officieel ongesteld worden. Ik had dan bedacht om donderdag nog een test te doen en als die ook weer negatief is, dan wacht ik tot mijn menstruatie is aangebroken. Wat denken jullie, is er een mogelijkheid dat ie nog wel positief word aan de hand van de symptomen? Ben zo bang!! X Pien
Hi Pien, Natuurlijk is er een kans op een zwangerschap. Het punt is natuurlijk dat alle 'zwangerschapssymptomen' ongeveer dezelfde zijn als 'menstruatiesymptomen'. Je geest kan leuke trucjes uithalen en je van alles en nogwat laten voelen. 5 dagen voor NOD testen is natuurlijk ook erg vroeg. Maar als je 16 juli je eisprong hebt gehad, heb je dan niet vandaag je NOD? Misschien kun je met ovulatietesten aan de slag gaan voor eventueel in een volgende ronde? Ik hoop dat het nu raak is en dat de beeb lekker blijft zitten in je buik!! Spannend.
Klopt, je hebt gelijk dat ik vandaag mijn nod zou moeten hebben. Maar omdat ik niet altijd regelmatig ben geweest ga ik uit van de langste cyclus die ik heb gehad. En dat is 30 dagen. Mijn eisprong voel ik altijd erg goed. De ene keer links een enorme steek en de andere keer rechts. Vandaar dat ik ook (redelijk) zeker weet dat ik de 16e mijn ei heb gehad. Baarmoedermond was ook enorm zacht en stond een stukje open naar mijn gevoel. X
Oh dan is het helemaal spannend nu voor je. Goed dat je je lijf zo goed kent en het kunt voelen. Ik dus niet, maar komt omdat ik ook nooit echt een fatsoenlijke eisprong heb uit mezelf. Ik ga met je meeduimen hoor! Spannend!
Inderdaad ontzettend spannend!! Wat ik nu weer heb ik dat ik enorm duizelig ben.. Tot nu toe nog geen duiveltjes te zien, en nog steeds wittige afscheiding (sorry!). Weer veel krampen.. Oooh wat is dit toch zenuwslopend om niet te weten wat er in je lichaam gebeurt!! En leen, ben je al lang bezig met zwanger worden? Is dit ook weer een spannende maand voor je? Verder niemand die mij kan helpen?
Ik voel helemaal met je mee. Ook last van zelfde symptomen wat ik normaal nooit heb gehad. Moet zondag ongesteld worden, 3 dagen terug paar drupjes bloed verloren en verder geen afscheiding meer. Verder ben ik niet duizelig maar erg moe en krijg snel hoofdpijn. Ben dus zeer gespannen en heb ook moeite met wachten. Zal voor ons beide duimen! Hopelijk is t dit keer echt raak
Ooh spannend!! We gaan dus gelijk op! Ik kan mij amper inhouden omdat ik zo ontzettend nieuwschierig ben. Maar aan de andere kant ben ik ook weer heel bang voor de teleurstelling. Bij elk krampje of menstruatieachtige pijn, denk ik oh nee het zal toch niet weer ... Hoop in elk geval niet dat mijn lichaam zo met mij loopt te sollen!! Zal ook voor jou duimen meid!! Laat je het ff weten wanneer je gaat testen? X
@Pien Ik kan je de handschudden! Hier exact hetzelfde verhaal al valt mijn NOD op vrijdag 2 augustus. Vanmiddag met zo'n vroege test getest,maar wat ik ook deed het bleef 1 streepje. Wens jouw meer geluk!
@Pien, hier ook getest maar allemaal negatief, nu had ik bij onze twee jongste kindjes ook een late eisprong gehad waardoor ik pas laat positief teste, en nu had ik al vier dagen terug mijn NOD ik ga er dus (al dan niet bevrucht) dat ik een late eisprong heb gehad en dat ik hopelijk van het weekend ook positief test, want ook hier alle pijntjes aanwezig, zenuwslopend he! Ik hoop dat het voor jullie ook een positieve test word deze week, zal voor je duimen
Nou vanochtend toch maar weer getest, weer negatief Ik zit nu ongeveer 3 dagen voor mijn nod. Heb nu lage rugpijn en rechts krampen in mijn onderbuik. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon weer vreselijke duivels krijg. Ergens hoop ik nu of de menstruatie of een positieve test. Wacht nu eerst maar tot mijn nod iig....
Hoe vaak heb jij nou al getest Ilona? En ook een aantal dagen voor je nod? Ik wens jullie ook een knalpositieve test!!! Dat we dan maar mogen genieten ...
Tnx meid, Zeker spanned. Ik zal jullie op de hoogte houden Heb trouwens nog steeds steken rondom mijn liezen, ben er zelfs door wakker geworden en voel ze nog steeds... hoop dat het kwaaltje positief is
Hoop ook inderdaad dat het positief is! Die steken heb ik ook indd. Maar voel ook een beetje buikpijn op komen wat wel weer wijst op ongi. Heb vanochtend heeeeel erg veel wittige/gelige afscheiding gehad ... Vraag me af wat dat kan zijn? Heb het wel vaker... Weet iemand hoe het is als je ongi moet worden?
Nou meiden, helaas gewoon weer ongesteld geworden. Tenminste dat denk ik. Ronde 13 maar weer in... Zucht. Hoop voor jullie wel op een zwangerschap!