mirthe: ik heb al heel wat testjes versleten hoor en nooit met een positief resultaat! En het ziekenhuis heeft ook echt uitgewezen dat er wat mis is( en dat ik uit mij zelf waarschijnlijk nooit of heel zelden een eisprong heb), dus heeft het weinig zin om maar af te wachten.........
Sorry, ik probeer hier ook niet mee te zeggen dat dat voor iedereen geldt. Als er iets mis is, is het misschien ook de enige optie. Ik heb alleen van heel dichtbij gezien dat artsen behoorlijk snel en makkelijk hormoonbehandelingen voorschrijven en ik heb ook gezien wat dat met mensen kan doen. Het is echt niet goed voor je lijf. Het is zo jammer dat het vaak met wat meer geduld en misschien wat vaker klussen ook vanzelf kan gebeuren.
Wij zijn op 29 september 2006 getrouwd dus alweer een tijdje geleden maar een hele mooie dag gehad. Jullie ook?
Sommigen krijgen inderdaad heel snel clomid voorgeschreven. Ik heb ook een paar maanden bedenk/wachttijd gehad van mijn fert. arts. Maar ben hier toch niet zo blij mee, met mijn cyclussen en het slechte zaad van mijn man wordt het sowieso moeilijk. Ik ben het wel gedeeltelijk met jou eens hoor, maar als je al een jaar wacht is elke maand extra gewoon te veel.
Hoi Allemaal! Zora ik ben 31 augustus 2007 getrouwd en het was een fantastische dag! Mirthe 81: sorry dat ik mischien wat fel reageerde( en dat zonder hormonen, hihi!), mijn fert.arts heeft ook nog geen hormonen voorgeschreven er moet eerst meer duidelijkheid komen, zoals uitslagenbloedonderzoeken, uitstrijkje en sperma-onderzoek, en dat vind ik ook alleen heel erg goed!