Wie weet er een leuk gedichtje van uit de grote broer. Ik ken al "op mijn teentjes kijk ik over het ranjde van de wieg.... ga maar door. Die had mijn schoonzus op t geboorte kaartje Niet te lang regel of 4 Liefs Joy
Wij hadden: 9 maanden heb ik aan mama's buik gevoeld 9 maanden heb ik met mama's buik gekroeld nu kroel ik nog en geef een extra kusje want na lang wachten is ze er mijn allerliefste zusje Ook leuk is: Papa blijft gewoon papa mama blijft gewoon mama maar ik ben stoer want ik ben nu grote broer
Onze 2e dochter krijgt op haar kaartje .. De ogen van Elle stralen als ze je een kusje geeft en vol trots aan iedereen vertelt dat ze nu een zusje heeft !
Wij hebben gaan deze gebruiken. Ik was hun eerste wonder. Nu krijgen papa en mama een tweede donder. Ook mag ik jullie laten weten, dat mijn broertje/zusje .... gaat heten
Deze komt bij ons op het kaartje. Jou handje in de mijne, zo gaan wij hand in hand, als broertje en als zusje, een ijzersterke band.
Wij krijgen deze: Als je straks verdriet hebt, zal ik je troosten Als ze je later pesten, zal ik voor je vechten Maar nu geef ik je gewoon een kusje, je bent mijn lieve kleine zusje Lief hé
Ik had zoveel speelgoed alleen voor mij dat ik het wel wilde delen Nu heb ik er een broertje/zusje bij waar ik gezellig mee kan spelen. ----------------------------------------------------
wij hadden op mijn zoontje zijn kaartje staan: een doosje van muisjes die je bij de geboorte op het beschuit doet wat nou mama uitgeteld? ik heb gewoon de ooienvaar gebeld die had echter zijn voice mail aan dus toen heeft de dokter het gedaan En toen zijn zusje werd geboren koze we voor het zelfde doosje maar dan is het roze met de volgende text: Ik heb weer de ooienvaar gebeld en deze keer heb ik voor mezelf een heel lief en eigewijs zusje besteld
Leuke gedichtjes allemaal! Wij hadden deze: Samen ruzien, samen spelen Alles afpakken, alles delen Dat hoort er vanaf nu allemaal bij Welkom lief broertje van mij Gr MB2005. ( Er moet trouwens wel een trema op de e bij ruzien, maar die kan ik nooit vinden op mijn toetsenbord ).