zwangerschapsfotoshoot

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door oudjaarsvlinder, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

hoi,

wie heeft er een zwangerschapsfotoshoot gedaan? en wat zijn jouw ervaringen hierbij? hoeveel wkn zwanger was je?

wie weet er een leuk adresje in buurt van alphen aan de rijn?

gr oudjaarsvlinder

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.528
    14.042
    113
    Vrouw
    Het beste is rond de 34 weken dacht ik. Ben zelf pas hier geweest.
    Super aardige vrouw en en erg mooi resultaat! Was zelf bijna 32 weken zwanger, wij hebben het eerder gedaan omdat ik nog steeds de kans heb op een vroeggeboorte.

Sylvia te Riele Fotografie

Ze zit trouwens in de pr. Hendrikstraat, nog net geen betaald parkeren. ;)

3. Koon

Koon Niet meer actief

Doen!
    Ik heb het ook gedaan en het resultaat is super!
    Ik was 35 weken zwanger overigens.
    Kom overigens uit NBrabant dus daar heb je niet zo veel aan.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.528
    14.042
    113
    Vrouw
    Owja ook niet onbelangrijk, we waren volgens mij iets van 85 euro kwijt, dus volgens mij is ze ook niet heel erg duur.

Heb toen mijn zoontje 6 maanden was ook een shoot van hem laten maken en het resultaat hangt hier op een mega canvas in de woonkamer. :)
    Je krijgt alle foto's mee op een cd-rom zodat je zelf kan kiezen welke je kan laten afdrukken. Daarnaast bewerkt ze ook nog een paar foto's zodat de kleuren mooier uit komen of bijv. in zwart wit.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb ook gedaan toen ik 34 weken was. Vond het erg leuk en de foto's zijn een leuke herinnering!

6. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met 35 wkn een shoot gehad.. Hou er helemaal niet van om zelf op de foto te komen (ben zelf fotograaf en sta dus altijd aan de andere kant... ;)), maar ben heel blij dat ik het heb laten doen! De foto's die ik heb zijn zo dierbaar voor later. Dit is m'n eerste zwangerschap en die kun je nooit meer overdoen.. De fotograaf was overigens wel een bekende van me, dat vond ik wel schelen. Heel veel plezier met je shoot!! :)

7. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Wij hebben ook een zwangerschapsfotoshoot laten maken toen ik 34 weken zwanger was. De foto's zijn erg mooi geworden.
    Je hebt verschillende opties bij het laten nemen van de foto's, op internet en hier op de forum kun je tips vinden.
    Waar je iig op moet letten is dat je geen strakke kleding aan trekt wanneer je een blote buik foto wilt laten nemen.

8. oudjaarsvlinder

@ all, welke accesoires hebben jullie gebruikt en welke vind je een must?

9. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Wij hebben geen accesiores gebruikt bij de fotoshoot. Het is een beetje afhankelijk van wat je wilt. Ik heb erg mooie foto's gezien waarbij iemand gekleurde muisjes over de buik strooide. Ook schoentjes kunnen erg mooi zijn op een blote buik.

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    een zwangerschapsshoot wordt meestal gedaan zo tussen 32-36 weken.
    ik laat het zelf altijd afhangen van wat de persoon zelf wil :) dus ik heb ook wel eens met 31 weken gedaan.

85 euro is inderdaad een schappelijke prijs trouwens ;)

qua accesoires: meetlint (die dmv photoshop roze of blauw gemaakt kan worden) om de buik, schoentjes/pantoffeltjes, idd muisjes strooien, maar ook bloemen kunnen leuk zijn
    geen accesoires kan natuurlijk ook prima!
    het is maar net wat je zelf wilt :)

succes! en veel plezier!

11. Koon

Koon Niet meer actief

Ik had erg simpele kleding (spijkerbroek, mooie strapless bh, strapless truitje en colbertje) aan en mijn haar gewoon los.
    Geen poespas en geen sieraden, want dat leidt af en vind ik persoonlijk heel jammer van een fotoreportage die over je zwangere buik gaat.
    Qua accessoires had ik een: blauwe sjaal, schoentjes, speentje van favoriete voetbalclub van mijn vriend (fout, ik weet het haha) en een knuffeltje.

12. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik lees net het bedrag van 85,- euro. Is dit inclusief de foto's ontwikkeld of alleen de shoot zelf?
    Wij betaalden namelijk maar 35,- voor de shoot en de kosten voor het ontwikkelen van de foto's kwamen daar boven op.

13. oudjaarsvlinder

ik heb morgen al een shoot, ben nog aan het bedenken welke accesoires ik mee neem. ik ga ook 2 kleuren muisjes halen en die doen we dan als laatste.

14. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.528
    14.042
    113
    Vrouw
    Miracle1, dat was voor de shoot en alle foto's op cd-rom, ook bewerking van de foto's, ontwikkelkosten zitten daar niet bij.

Oudjaarsvlinder, waar ga je heen?
    Ik had felgekleurde babyslofjes meegenomen voor op mn buik. De fotograaf zelf had zo'n soort satijnen sjaal/doek die over mijn borsten en onderbroek ging, hierdoor kwam mijn buik erg mooi en puur uit.
    Vriendin van me had van die lettertreintjes meegenome om op die manier de naam van de baby op de buik te zetten, deze foto heeft ze ook op het geboortekaartje gebruikt.

15. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twee weken geleden heb ik een strandshoot gehad bij zonsondergang.
    Het resultaat is echt geweldig! Ben ook in het water gegaan met enkel een laken aan, ook vriendlief en dochter gingen mee.

Voel me echt enorm onaantrekkelijk met mijn dikke hoofd, billen en benen maar ben toch blij dat ik ze heb laten maken :)

16. oudjaarsvlinder

ik ga bij arie bon in nieuwkoop, hij had nog op korte termijn plek. ik heb ook zo'n treintje met de naam. ik weet nog niet wat het wordt, maar ik heb een jongens en meisjesnaam met dezelfde letters. ik heb nog niet echte leuke schoentjes, alleen schots geruite slofjes. ik zat verder ook te denken aan een vlinder.

17. oudjaarsvlinder

Vanmorgen de shoot gehad, erg leuk. Ik heb gebruik gemaakt van muisjes, bellenblaas, treintje met naam en slofjes. Verder foto's samen met mijn vriend staand en eentje waarbij hij mijn buik kust. Bedankt allemaal voor jullie tips!

Deel Deze Pagina