Hallo, Ik vraag me af wanneer babys gaan schaterlachen.. ze lacht wel heel breed en als je echt gek doe hoor je en gilletje.. maar verder niks. Ze is altijd heel vrolijk altijd lachen ( zonder geluid ) en tegenwoordig altijd met dr tong aan het spetteren ( scheetgeluidjes maken ) Met andere dingen is ze wel heel snel.. ze zit echt heel stevig, wilt de hele tijd staan wat niet mag van ons.. maar het geluid maken zit er nog niet echt in.. Wanneer komt dit? of moet ik me zorgen maken?
Haha, ik zou dit kunnen hebben geschreven. Hier ook met alles snel, ze tijgert bijvoorbeeld al 3 weken de kamer door. Maar schaterlachen nog niet. Ze begint nu een beetje te grinniken, dus zit er denk ik wel aan te komen. Ik maak me overigens geen zorgen hierover, ik denk dat ieder kindje z'n eigen ontwikkeling doormaakt. Die van jou steekt haar energie meer in het zitten en staan enzo. Overigens hier ook constant het 'schetengeluid'. Gaat de hele dag door.
Hanne is al 'n tijdje aan 't grinniken. Hilarisch vind ik dat.. Noah ging schaterlachen met 'n half jaar.
En sommige kindjes doen het 'nooit'... Sommige kinderen zijn gewoon niet zo uitbundig. Pin je er dus niet op vast maar het is zeker niet raar dat een baby met 5 maanden nog niet schaterlacht.. hij vindt je gewoon erg lief, maar niet dolkomisch
Eva heeft het ook nooit gedaan. Uiteindelijk wel natuurlijk zoals alle kinderen uiteindelijk wel doen, maar pas vanaf 1,5 jaar ofzo? Het is wel een echt lachebekkie, altijd al geweest, maar zonder al te veel geluid dus . En inmiddels maakt ze het allemaal weer goed door soms lekker overdreven te neplachen
Ik hoorde mijn dochter een week terug pas echt schaterlachen. Er moet natuurlijk wel wat te lachen zijn willen ze dat doen hihi. Komt vanzelf...
Mijn zoontje begint er nu een heel klein beetje mee maar dan moeten we idd wel héél gek doen! Zitten kan ie ook al redelijk en staan deed ie geloof ik al vanaf week 2....Omrollen gaat ook héél goed. Maar ja elk kind doet alles in z'n eigen tempo! Het schaterlachen is wel érg leuk natuurlijk.
Hier sinds een weekje of 3 dat ze af en toe schaterlacht. Nu is ze al paar dagen ziek en doet ze het niet meer (kan me voorstellen, is ook niet om te lachen) maar anders als ik bepaalde handelingen doe, gaat ze hard lachen, zoooo leuk, maar ieder kind is anders qua ontwikkeling. Hier is ze bijv. geen buikligger, vindt ze verschrikkelijk maar ze concentreert zich weer op andere dingen (rechtop zitten kan ze aardig goed).
Mijn zoontje was 3,5 maand dat hij voor het eerst schaterlachte. Maar rollen deed hij pas met 6 maanden Het is maar net wat ze interessant vinden.
hier hebben ze nog nooit geschaterlacht, iig niet voor hun 2e jaar, de jongste is nu 7,5 maand en die doet het ook niet.
Roan deed het met 3 maanden ongeveer. Toen we hem in de lucht gooiden... Als hij huilt, gooi ik hem even op en het is alweer goed...
hahaha mijn zoon schaterlacht om de meest onhilarische dingen een bewegend doekje, een bewegende staart van een kat of om iets wat op de grond valt, op sommige melige dagen lacht hij eigenlijk om alles wat beweegt en dan vraag ik me eerlijk gezegd ook weleens af van ehmmm hoort dit erbij
hier met 6 maand ongeveer maar ook eenmalig probeer t nu telkens helemaal uitsloven maar er komt niks meer!!komt vanzelf joh!!succes
Net alsof je het over mijn J hebt... Ook met de tong sputteren en een gilletje Ik probeer ook op zijn buikie te blazen en met een zachte bal hem te laten schrikken,dan lacht hij wel een nanoseconde eventjes harder Wat vreemd is... Schrikken en dan lachen haha