Zenuwen!!! morgen eerste echo..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door PamPapilio, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Aaaaahhh ik moet even wat zenuwen van me afschrijven hoor :) Morgen de eerste echo en intake bij de vk en ik weet niet wat t is maar ik ben ZO zenuwachtig al een tijd..

Bij de eerste was ik ook wel zenuwachtig maar kan me niet meer herinneren dat t zo erg was.. ik weet wat ik kan verwachten ik weet ongeveer hoever ik ben (daarom mag ik ff eerder om het te checken) maar toch.. ben echt heel bang dat er iets mis is tenzij ik daar eigenlijk geen echte aanleiding toe heb..

Ik weet dat het er helemaal bijhoort en volgens mij zit iedere zwangere in de zenuwen voor die eerste echo maar ik moest t gewoon even kwijt hoor! sorry :D :)

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Spannend he!! Kan ik me heel goed voorstellen.
    Zie je al een hartje, of nog niet? En als je het niet ziet, is het dan wel goed? etc
    Zeker na mijn miskraam vorig jaar vond ik het echt super-spannend. Gelukkig zag ik het hartje al gelijk (al zo veel echo's gehad dat ik wel wist waar ik moest kijken). Toen viel er een last van mn schouders. Maar.... daarna elke echo weer in de stress! Omdat ik via het ziekenhuis liep en ook meedeen aan een onderzoek kreeg ik heel veel echo's.
    Het zullen dus idd wel de hormonen zijn.
    Hoop dat je morgen een heel mooi boontje zult zien en misschien al wel een knipperlichtje!!!

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Spannend!!!!

Ik had op vrijdag de 3e mijn 2e echo, en alhoewel ik mijn 1e echo met 6w2d had was ik dit keer zooooo zenuwachtig!!!! Zo erg, dat mijn bloeddruk te hoog was, en ik nu met 12 weken (dus over 3 weken :) ) weer een echo en controle krijg...

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meis,

Hier nog een zenuw pees! Ik mag morgen voor de 2de (12wkn) echo maar ben nu zenwuwachtiger als met de 8wkn. Snap niets van mezelf haha.. Maar inderdaad ik vraag me zoveel af;
    Klopt het hartje nog steeds,groeit het goed en is het blijven groeien? Ik ben als de dood dat ze zeggen/zien dat het over is.
    Niet aan denken,niet aan denken,niet aan denken haha..
    Manlief en ik gaan lekker uit eten vnvd en dan is de avond zo weer voorbij! Tip; zoek ook wat afleiding!
    Ik mag morgen als 1e 8.45u, en jij?
    Succes alvast!!!

5. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Haha ik was juist bij de eerste echo's totaal niet zenuwachtig..
    Had een gevoel van; dat zit wel goed daarzo..
    Krijg nu bijna de 20 weken echo en daar krijg ik nu al de bibbers van.
    Zo ken ik mezelf helemaal niet:(
    Nja.. schouders eronder en gaan met die banaan:D

Succes met je eerste echo!!

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Aaahhh!!! Ik wordt ook helemaal gek!!!
    Heb gedroomt dat ze me geen inwendige echo willen geven om t hartje te horen dat ik niet moest zeuren etc daar ben ik zo bang van geworden t was zo echt!!

Ben niet eens bang dat t niet goed is maar meer bang dat ik t hartje niet te horen krijg....

Wendy jij ook succes hè! Op een 12 weken echo kan je t al zo goed zien!!

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    mw21: ze laten het zo vroeg ook niet altijd horen, maar zien doe je het wel hoor!!! Das toch ook genoeg (of niet?)

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Het hartje ZIEN kloppen vind ik ook goed :p

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nou, zien zul je het zeker hoor!!! Geen stress!

10. Marijkje

Marijkje Nieuw lid

3 feb 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen ook mijn eerste echo, ben ook super zenuwachtig.
    Zeker omdat ik vanmorgen wat bruinverlies had met een soort van stolseltje erin. Eerder heb ik ook 2x wat bloedverlies gehad, de laatste keer was zaterdag.
    Nu hoop ik dus maar dat het bruinverlies wat oud bloed van zaterdag was.

Ik ben in ieder geval heel erg blij als het morgen 13:00 is....

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Heel begrijpelijk dat je zenuwachtig bent hoor. Ik zat vlak voor en tijdens mn eerste echo echt te trillen als een rietje en moest keihard huilen toen ze zei dat alles goed was (van opluchting). En nu stress ik weer enorm met je mee, want ik heb morgen mn 20 weken echo - weer zo'n eng mijlpaal moment.

Hopelijk zie je morgen een mooi hartje kloppen en ben je daarna helemaal happy en gerustgesteld!!!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha kijk! Stress is al minder!!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks meiden!

T is gewoon superspannend.. t hartje moet echt wel kloppen (minder dan 6 en halve week kan ik eigenlijk niet zijn volgens mij) dus dat is gewoon t enge ervan..

En ik moet pas om kwart voor 3!!!!!! :$ vriendlief moet eerst werken en dit is al vanaf zn werk meteen heen racen dus eerder kon niet :)

Heb er ergens wel echt zin in maar aan de andere kan vind ik t doodeng.. ik hoop wel dat ik t na deze echo een beetje los kan laten en gewoon kan genieten zonder t nog eng te vinden hoor! had ik bij de eerste ook niet en vond toen de echo's voornamelijk gewoon leuk als ik t me goed herinner.. zeker niet zo lang van tevoren zenuwachtig!

We gaan t zien morgen! ik zal jullie op de hoogte houden! :)

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Pampapilio, bedenk dat het hartje wel zou moeten kloppen, maar dat niet alle VK's met de nieuwste apparatuur werken. Soms is het gewoon nog niet te zien, ook niet bij 6 en halve week.
    Dus niet stressen als het moeilijk, of toch niet goed te zien is. Dan laten ze je een week later terug komen...

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Mn VK heeft een echobureau met vrij nieuwe apparatuur (ook 20 weken echo en dergelijke) en daar is t spreekuur omdat dat de locatie hier in t dorp is dus ik denk echt niet dat t aan de apparatuur kan liggen eigenlijk.. scheelt wel twijfel ;) :)

16. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames succes met jullie eerste echo, de mijne was een week geleden en was ook bloed nerveus! wij zagen met precies die 6 weken het hartje al kloppen en mogen over 2 weken weer

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Succes vanmiddag!! Kom je vertellen hoe t was? Kan je me gerusstellen voor morgen :)

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mw: woooww jij bent vroeg in mn topicje! ;)

En jaaa tuurlijk houd ik jullie op de hoogte en kom ik hopelijk een mooi fotootje showen! :)

Nog 7 uurtjes........ *word gek* ;)

19. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    o ja hoor! ik heb het ook! ik heb mijn echo morgen, half 9 !!! mooi optijd he?!
    bij de eerste was ik ook zo zenuwachtig en nu begint het ook weer te komen.
    ben al 10 weken en heb nog geen echo gehad dus heb nog wat langer moeten wachten echt niet leuk! maar hier doen ze pas rond de 10 weken een echo. de Intake heb ik al gehad 2 weken geleden, vond ik ook al spannend maar ja je weet wel wat je te wachten staat aangezien dit de tweede is maar toch. vooral die weegschaal, argh kwas al 3 kilo aangekomen! maar tot nu toe niet meer dan dat.

succes vanmiddag! laat je het weten???

20. Female

Female Niet meer actief

Veel succes vanmiddag, spannend!!

Deel Deze Pagina