wie ook zo blij als er pakjes komen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emihan

Emihan Actief lid

18 aug 2015
    474
    68
    28
    Ja ik ook hoor! Pret begint al zodra ik de track and trace code ontvangen heb 😁

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Jaaaaaaaa! Heul gelukkig..

3. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ja ik ook,ik krijg morgen mijn nieuwe stijltang binnen,ik kan niet wachtn :)

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Heel herkenbaar. Voorheen maakte ik zelf haaraccessoires voor meisjes (knipjes, haarbandjes etc). Als ik dan bestelde, zat er ook altijd een "cadeautje" bij. Dat vond ik dan helemaal spannend!!! Want wat zou er nu weer voor leuks bij zitten?!?! Echt, als een klein kind.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jaa ik! Ik kan ook niet wachten tot morgen want dan verwacht ik de nieuwe schoentjes voor mijn dochter en een lading make up die ik besteld heb uit de UK! 😁

6. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

HAHA echt zo!!

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    ja!:D
    haha herkenbaar

8. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Hahaha ja me 2 zelfs als het voor m'n man of kinderen is haha track and trace loeren. Maar die klopt nooit bij ons want de pakjespiet komt altijd rond 12 ipv rond 16:00 wat de track and trace vaak zegt. Maar toch blijf ik loeren

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jaaa, ik houd van 'postjes' :D (geen idee hoe het postjes er ooit ingekomen is, maar dat zeggen we altijd haha) en zelfs toen ik jaren terug nog thuis woonde en er wel post was, maar geen 'postjes' voor mij, zo jammer als het alleen voor anderen blijkt te zijn, gelukkig gebeurd dat al jaren maar zelden :p.

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Ik ook, al heb je het zelf uitgezocht en betaald, het voelt toch een beetje alsof iemand je een cadeautje komt brengen :D

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Een volmondig ja hier... :D
    Voel me iedere keer weer net zo'n klein kind!

En nog erger ;)
    Het liefste maak ik de pakketjes open waar niemand bij is, geen kinderen die de zak openscheuren en gelijk met de spullen aan de haal gaan, geen zuchtende echtgenoot die zogenaamd niet wil weten wat erin zit, maar wel over mn schouder meekijkt en al murmelend commentaar geeft... :p
    Nee, gewoon even mijn 'cadeautjes' momentje pakken, haha!

12. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ja maar ik bestelde ook wel zo veel dat de postbezorgers soms wel drie keer per week langskwamen. Op een gegeven moment schaamde ik mij daar ook wel voor. En ook retourneerde ik veel dus bestel nu echt een heel stuk minder ongeveer eens per twee weken ( inclusief marktplaats aankopen) en dat vind ik goed zo. Waar ik altijd heel blij van werd waren beauty aankomen vooral make-up.

13. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik word er ook heel blij van als hij voor mij komt. Een babyuitzet is behoorlijk duur, voor 2 ook. En daarom voelt het zo als luxe dan er eindelijk minder dingen nodig zijn waardoor ik het nieuw kan kopen. Maar een winkeltasje met nieuwe spullen word ik blijer van. Want die heb ik direct in handen :)

Als hij voor de buren komt dan kan ik daar wel shaggo van worden een momentje, omdat ik meestal mijn handen vol heb. Als er een nee stikker voor ik pak geen pakketjes aan voor anderen bestond had ik die al lang gehaald.

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Jaaaa! Zeker als er spul voor mijn camera uitzet binnenkomt uit de VS, alles van Amazon, kleding voor mijzelf en kroost, apparaten.....ach ja alles wel eigenljk! 🎉💃🏻🎉💃🏻

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha ja hier ook zo één. En er komen hier heel wat pakketjes binnen😂
    de bezorger geeft het pakketje af en zegt 'tot morgen' voor hij wegrijd. Onwijs leuke bezorger ook. Altijd vrolijk en maakt regelmatig een praatje, kent de namen van de kinderen en vroeg vorige week of de jongste al beter was (had hem paar dagen daarvoor op de arm toen ik open deed en het was overduidelijk dat hij ziek was).

16. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ik word er erg blij van, maar ik ken ook geen mensen die er niet blij van worden.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Haha ik heb op bepaalde momenten de bel eruit overdag omdat ik dan oppaskindjes boven heb slapen en wij hebben echt een keiharde bel. Maar dat is niet elke week hetzelfde. Dus al vaak klopt de bezorger aan terwijl de bel er dan toevallig niet uit is. Maar hij komt zo vaak dat hij weet hoe het werkt hier:D

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja echt wel. En ik ben teleurgesteld als hij doorrijdt.
    Hier komt er vandaag ook een pakketje, een nieuw jurkje 🎉

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ah leuk he...ik tel de uurtjes af tot mn nieuwe fiets komt. Kan niet wachten.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier kijkt hij altijd door het raam. Als hij de jongste ziet belt hij aan. Als hij hem niet ziet klopt hij op het raam.

Vandaag komt er ook weer een pakketje. Nieuw ondergoed 😎
    Hij heeft laatst een visitekaartje meegenomen. Hij zag ineens een bedrijfsnaam op het pakketje haha. We kregen het over wat ik nu doe en toen zei de oudste 'mama heeft ook handige kaartjes'. Hij antwoorde bloedserieus dat hij dan wel zo'n handig kaartje wilde hebben 😂

Deel Deze Pagina