Branderig gevoel na plassen, geen blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bruni, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Hoi dames,

Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe dit kan? Ik heb na het plassen heel vaak een branderig gevoel. Soms ook de hele dag/nacht. Heb mijn urine laten controleren, maar geen blaasontsteking. Wie weet wat dit kan zijn of wat ik eraan kan doen?

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    dit had ik ook. ikdacht zelf dat het kwam doordat ik zo vaak moest plassen en dus wcpapier gebruikte dat het daarom down under wat geirriteerd was, ik ben toen vochtig toiletpapier gaan gebruiken en dat hielp. het ging vanzelf over na een paar dagen.
    maar ik heb ook gehoord dat het een schimmelinfectie kan zijn, al heeft de doktersassistente daar niets van gezegd toen mijn urine schoon bleek die zei dat ik bij aanhoudende klachten naar de Vk moest.

3. minimoon

minimoon Niet meer actief

Andere bacterie? Schimmelinfectie? Te warm? Kan best wel veel zijn volgens mij. Misschien toch ff terug langs ha?

4. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    schimmeltje

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Inderdaad een schimmeltje.

6. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Er werd mij ook gezegd dat als het aanhield ik maar naar de vk moest gaan. Ze heeft mij niets gezegd over schimmeltjes, raar. Heb net toch maar weer een afspraak gemaakt bij de ha.

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    is een schimmel of infectie (bij mij was het beide) ik had een schimmel en vaginale vaginose na creme was het weg heb nu nergens meer last van :)

8. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je voor de zekerheid anders even op soa's checken.. bedoel het absoluut niet verkeerd hoor! Maar je kan dat ook hebben bij chlamydia en dat is gevaarlijk voor je ongeboren kindje geloof ik

9. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Heb je je urine bij de ha laten controleren of in het ziekenhuis.
    Ik had het namelijk ook heel erg maar steeds schone urine volgens de ha. Toen ik overgenomen werd door de gyn, nogmaals aangegeven en vervolgens in het zk gecontroleerd en jawel hoor blaasontsteking.

Had ik toch weer 3 maanden mee gelopen en als ex nierbekkenontsteking hebber stond het zweet letterlijk in mijn handen.

10. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ik heb het bij de ha laten controleren. Heb nu voor donderdagochtend een afspraak staan. Moet daarna diezelfde dag ook nog naar de vk. Mochten ze bij de ha me weer met lege handen naar huis sturen, vraag ik het de vk. Het voelt namelijk niet goed.

11. monedoos

monedoos Actief lid

12 mrt 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    Let op dat je urine op kweek voor gestuurd naar het laboratorium ! Is verplicht bij kinderen mannen en zwangere vrouwen !
    Dus er word dan een kweek en resistente bepaling gedaan. let wel op dat je een midstream urine inlevert anders moet het weer opnieuw.
    Als het goed is heeft je vlk aan het begin je urine al laten controleren op eiwit chlamydia e.d.
    Maar ook wij zeggen in de huisartsenzorg altijd je weet wat je zelf uitspookt en niet wat je partner doet.

12. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat al eens meegemaakt met een ex vriend.. ondanks dat ik nuchter ben en weet dat mannen, mannen zijn, vertrouwde ik mijn ex zo goed als volledig.. omdat onze relatie top was en ik niet het gevoel had dat hij het buiten de deur zou zoeken. Ja hoor, ik kreeg bepaalde symptonen en dankzij die symptonen heb ik het toen goed laten nakijken.. wil absoluut niet zeggen dat hiervan nu sprake is hoor..

Mar alleen dat je beter alles na kan laten kijken op het moment dat je zulke klachten hebt..

Deel Deze Pagina