Denk echt een bakerpraatje... hier een jongen en ook sinasappels voor en na gegeten en gedronken. Heerlijk! Bij mijn vorige zwangerschap ook veel sapjes gedronken (kwam elke dag langs een shakies) en dat is een meisje geworden.
Totaal geen behoefte aan sinasappelsap en toch krijgen we een meisje..heb alleen zin in chips en chocola en vette dingen.. Ben daarmee gestopt en eet nu n wortel of rijstewafel extra tussendoor!!
Bij mijn dochter wou ik alleen maar appelsap en dit keer alleen vers geperste jus. Het wordt dit keer een jongen! Ik heb juist altijd gehoord appels(sap) bij meiden en jus bij jongens.
hier nog eenheerlijk sinaasappels kan er niet genoeg van krijgen!ik weet niet wat vvor geslacht ons kindje is
Haha hier klopte het ook! Ging regelmatig in de pauze bij Bakker Bart lekker versgeperste Jus/banaan halen. HEERLIJK! En idd een meisje in m'n buikie
Nee eigenlijk niet zo gehad met sinaasappelsap. Wel dat ik veel zoet eet en drink. Bij eerste dochter at ik iedere dag 2 witte magnums. Dat was echt schandalig! Nu bij dit meisje eet ik 3 dozen Dickmanns in de week weg. Heerlijk!! M'n tanden vallen er nog net niet uit.
Ik was vooral het eerste trimester ook werkelijk verslaafd aan versgeperste, koude sinaasappelsap. Had hier nog nooit van gehoord trouwens. Maar het klopt dus blijkbaar. Van de vorige zwschap kan ik het me trouwens niet herinneren, maar dat was ook een meisje
Ik heb het ook hoor, maar krijg een jochie. Ik denk niet dat het echt veel met het geslacht te maken heeft....
Ken het! Ik pers iedere dag 3 sinaasappels en dat deed ik ook bij mijn eerste zwangerschap, maar toen kreeg ik toch echt een prachtige jongen. Dus het bakerpraatje klopt niet *lol*
Ja heerlijk! Versgeperst! Maar dat had ik in mijn vorige zwangerschap en daarvoor ook al... Dus zal (bij mij) niets met het geslacht te maken hebben.
Wat leuk, ik drink steeds sinaasappelsap, heb dr zooon zin in! En nu zie ik dit topic Weet nog niet wat t wordt natuurlijk, maar deze drang had ik bij mijn dochter niet.