wie ook zo in onzekerheid?

Discussion in 'Zwanger worden' started by trotse moeder, Sep 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. michelle77

michelle77 Actief lid

Jul 10, 2009
    321
    0
    0
    @ zilvervosje...voor mij is vooral de laatste week/dagen wel lastig hoor!!! Er niet aan denken jaja...dat lukt me dus niet haha...snap nu niets meer van mn lijf..was wel blij met mn mooie cycli van 25-29-29...ik ga enorm voor je duimen!! Hopen op een posi test!!

@ Monieqje : lief van je!!! thnx

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey Girls !!

ik sluit mij ook aan. nog een paar dagen, nu 4 dagen voor NOD. hier en daar symptomen, maar vandaag leek het wat minder. wel lichte hoofdpijn en dat had ik eerder weer niet. Vandaag zwemtraining en dan merk je ook niets van je symptomen. Borsten wil ik nog niet veel aan zien, alhoewel ik denk dat de rechter groter is geworden. Maar schijnt dat je jezelf goed voor de gek kunt houden.
    ZUcht.. licht eraan hoe ik me morgenochtend voel, hoe mijn temp is etc of ik een testje er aan waag. En jullie?

Liefs Pina

3. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffffffffffffff nog niet ongie en nog geen tekenen ervan word gek
    bah steeds als ik naar wc ga ff chekkuh of er nog niks. Kon wel janken vanmiddag met die nega test :( Kreeg ik maar duidelijkheid of een ongi of een positest want dit is echt 10x niks
    liefs

4. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ik zit ook drie dagen voor mijn NOD maar heb nog geen symptomen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen, maar ze hebben me hier al gezegd dat je niet echt iets moet voelen om zwanger te zijn dus we houden moed hé.

5. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker meid de moed erin houden voelde bij me 1e ook niks
    liefs

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    oke ik zal moed houden. Wat adviseren jullie mij? 4 dagen voor NOD (volgens de rekensom 14dgn na ovu, want ben zelf onregelmatig) een testje doen morgen ochtend???

7. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    vind het voor jou wel lastiger aangezien je al overtijd bent. hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben hoor

8. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik hoop het ook maar voor jou natuurlijk en iedereen hier ook.
    liefs

9. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    pina ik zou gewoon testen je kan het toch altijd proberen
    liefs

10. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ik moet wachten met testen tot de 22e (heb testmarathon lopen) en durf ook niet omdat ik bang ben om mezelf onnodig teleur te stellen. ik ga nu gewoon mijn ongi afwachten (zaterdag of zondag) en als die er niet zijn, dan dinsdag meetesten met de rest.

maar als jij echt niet meer kan wachten, dan moet je morgenochten een testje doen meid.

11. michelle77

michelle77 Actief lid

Jul 10, 2009
    321
    0
    0
    @pina ja ik zou er ook een testje aan wagen

iedereen heel veel succes de komende dagen..ik ga zatyerdag pas weer testen op dag 35...heb vast een laat ei ..snap niets meer van mn lijf! (zie vorige mails)

duimduimduimduim

12. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    meiden probeer zo lang mogelijk voor je NOD uit te stellen...zometeen heb je licht posi en gaat het uiteindelijk mis...natuurlijk zijn er zat meiden die voor hun NOD posi testen en dat alles goed gaat, maar ik zou het proberen zolang mogelijk uit te stellen...
    Dit is een tip uit eigen ervaring ;) en het is HEEL moeilijk om te wachten I know, maar zo wordt je wel minder snel teleurgesteld ;) ik blijf jullie volgen dames :D

13. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    je hebt groot gelijk meid, ik ga zelfs 2 dagen na mijn NOD pas testen.

14. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    ik vindt het echt heel knap om langer te wachten want de verleiding is soms zo GROOT hahahaha....maar ik heb mezelf ook beloofd niet meer te proberen om te testen voor me NOD maar pas als ik op me NOD zit of inderdaad overtijd ben ;) en ook merk ik dat mijn lichaam me ook helemaal voor de gek kan houden qua de kwaaltjes! Want ik had en heb soms nog echt van die zwangerschapskwaaltjes...
    Het is allemaal nog niet zo makkelijk kom ik achter ;)
    En ik ga echt voor jullie duimen dat je posi test krijgt :D ;) !

15. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    denk niet dat ik nog zal moeten wachten om te testen. de temp is gezakt en heb ongi krampjes dus we weten goed wat er mij te wachten staat...

16. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey meiden dag 4 is begonen en nog steeds geen ongi te beken:D wel was ik gister in eens extreem moe dus dat is een goed teken:) nou meiden ik hoop dat er bij julie ook nog geen teken van ongi is;) En bij wie het wel zover is ik hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn!

17. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hai Yara.Ik hoop dat het uit blijft..
    Hier ook een vreemd verhaal.Morgen nod maar ik heb de afgelopen 3 dagen bloedingen gehad.Daarvoor bruinverlies.Qua bloedingen lang niet zoveel als met ongi maar wel een tampon nodig.Nu is het anderhalve dag en nacht gestopt.Ik hoop op innesteling dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.Spannend dus!!
    Groetjes Linda

18. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey linda dat is zeker spanend suces alvast:D ik duim voor je!;)

19. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Je lijkt mij wel haha

inmiddels 8 dagen overtijd en ook 3 negatieve testen gehad.
    dus afwachten maar he

20. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

Sep 17, 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    wannneer kun je het best testen??

op je NOD????

ik duim voor jullie!!

ik woon in rotterdam en er zijn hier meiden die na 1 nacht onvelige sex ongewenst zwanger zijn NIET EERLIJK!!:x

Share This Page