wie ook zo last van je darmen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mieke1981, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hoi meiden,
    Ik heb z'on last van mijn darmen sinds ik zwanger ben. Nou ben ik normaal ook al heel gevoelig, maar nu is het echt hopeloos. Heb vaak krampen, lucht en niet kunnen gaan, zeer vervelend. Nou zei de verloskundige dat ik roosvise laxo moest halen, dus dat zullen we zo eens gaan doen. Nog iemand bekend met dit probleem, misschien nog tips!

2. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Ja heb ik ook, nog steeds eigenlijk. Ik neem Lactulose, verkrijgbaar bij de apotheek. Dit mag je tijdens de zwangerschap gebruiken (is me aangeraden door VK). Helpt bij mij goed.

Succes!

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik kon ook niet gaan dat ik zwanger was ,was echt vreselijk!
    ik kreeg een tip van deen collega toen jus d orange mengen met 1 of 2 eetlepels zemelen ,gewoon een klein glaasje(gewoon te koop bij kruitvat ofzo)(hoeveelheid aanpassen wat bij je werkt) ;)
    succes verzekerd hoor! wel doen als je thuis bent bijvoorbeeld als je savonds niet weg hoeft want geheid dat je moet en :confused:

succes

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik kan zoiezo al heel weinig naar de wc, als ik geluk heb 2x in de week... Een paar jaar terug adviseerde de dokter mij om 5 liter per dag te drinken, maar natuurlijk lukt dat niet. Ook heb ik lactose gehad, 2 flesjes, en het hielp helemaal niks...

Dus stel dat ik zwanger wordt, dan zit ik waarschijnljik er nog meer mee?

Heeft iemand daar nog tips voor?

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Yep, heb het ook.

Ik eet nu elke dag Activia en drink daar ook elke ochtend een glas van. Ook heb ik roosvicee Laxo gehaald en eet ik pruimen.

6. MyPrecious

Roosvicee laxo kun je dat gewoon bij een supermarkt kopen?

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ja, het staat alleen niet bij de normale aanmaaklimonades, maar bij de zonnatura producten enzo. Althans, bij mijn Appie is dat zo.

8. MyPrecious

Oke, thanks! Ik zal eens gaan zoeken wanneer ik zwanger wordt...

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ga altijd maar 1x in de week maar in mn zwangerschappen is t een ramp!
    Heb nu dus al een flinke aambei die steeds open springt.
    Ik gebruik de zakjes van volcolon door de yoghurt.

10. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Hoi Mieke,
    Ik drink voor dezelfde klachten Bifiene van Yakult.
    Ik koop het bij de A.H want het is niet in elke supermarkt verkrijgbaar.
    Google anders even Yakult.
    Dan zie je hoe de verpakking eruit ziet.
    Succes !

11. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    thanks ik heb nu lactulose siroop en dat werkt prima. Ben wat meer op mijn eten en drinken gaan letten en het is nu al een stuk verbeterd gelukkig. Nu alleen last van ander kwaaltjes haha, maar dat hoort erbij.

12. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Heey mieke1981...zie dat wij evenlang zwanger zijn...tenminste haha ik kom net van de gyn en die zei 6 weken en 6 dagen, uitgerekend op 20 maart 2009, maar als ik dat op de banner hier doe zegt ie 7 weken zwanger vandaag hahaha...wanneer ben jij uitgerekend?

Bij mij helpt roosvice laxo ook, en eet elke ochtend ook activia...tis beter nu gelukkig!

13. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nou bij mij gaf de echo deze wk 6 wk 2 dg terwijl ik zelf de berekening had van 6 wk 4 dg, maar dat is zo weinig verschil dat ik mijn banner gewoon laat staan. Kan best bij de volgende echo weer anders zijn. Ik ben 21 maart uitgerekend, hoe het er nu uitziet en jij?

14. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    alles wat hier genoemd wordt werkt(e) bij mij niet (alleen de roosvicee laxo heb ik nog niet geprobeerd). In mijn vorige zwangerschap at ik als ontbijt elke dag een flinke bak brinta en dat hielp wel! Het was ff doorbijten, maar het was het waard. Helaas kan ik het nu echt niet door mijn keel krijgen, begin al te kokhalzen als ik eraan denk. Dus binnenkort ook maar op zoek naar de roosvicee...

15. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ik gebruik nu lactulose siroop. Dit mag je gebruiken tijdens je zwangerschap, te verkrijgen bij de apotheek. Misschien is dit een tip. Bij werkt het gelukkig, had vorige week nog iedere dag ontzettende buikpijnen, nu gelukkig de bekende steekjes in buik en liezen.

16. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook even hier de berichten gelezen, ik heb ook onwijs last van trage stoelgang waardoor ik echt erg veel pijn in buik heb.

Vandaag ben ik begonnen met Roosvicee laxo.. hoop dat het helpt.
    Hoeveel glazen drinken jullie daarvan per dag?

Ook probeer ik elke dag een appel en een kiwi te eten.
    Anders ga ik activia halen als ontbijt.

17. Maribomba

Maribomba Lid

28 jul 2008
    57
    0
    0
    Hoi,

Weet iemand hoe snel de darmklachten/stoelgangproblemen ontstaan?

Als het goed is had ik afgelopen woensdag mijn eisprong, ik heb sinds gisteren problemen met naar de w.c. gaan. Ik vraag me dus af of dit werkelijk symptomen kunnen zijn zo snel...

... ik heb al twee keer vandaag keutels gepoept. :oops:

18. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi Maribomba,

Bij mij begon het pas in de week dat ik mijn positieve test in handen had.

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@ Maribomba, dat vroeg ik mij ook af, ik heb precies hetzelfde. trage stoelgang en harde ontlasting.

20. Maribomba

Maribomba Lid

28 jul 2008
    57
    0
    0
    Ik heb vandaag weer last, ik voel dat ik moet gaan, maar als ik eenmaal op de w.c. zit dan lukt het niet...

Ik probeer niet te denken aan zwangerschap, maar ik kan het niet helpen. Ik ben op alle kleine dingen aan het letten. Als ik mij maar een beetje niet lekker voel, leg ik gelijk al een link.

Deel Deze Pagina