wie ook zo last van je darmen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mieke1981, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ik had het vanaf een week of 6, veel drinken, fruit, en ik gebruik nu lacturlose siroop en dan nog vaak last van buikpijn en moeilijke stoelgang. Activa moet ook werken, vk gaf dit als tip, maar dat lust ik allemaal niet helaas. Dus maar roosvisee laxo en voor extra ijzer drink ik ook roosivee.

2. Takkiewakkie

13 feb 2008
    51
    0
    0
    Hallo mensen,

Ik ben pas heel pril zwanger, 4 weken, maar kwam hier op een vreemde manier achter. Ik had namelijk afgelopen woensdag enorme pijn in mijn buik, maar later aan mijn linker-onderbuik.. ik werd er helemaal naar van!

Toch naar het ziekenhuis gegaan en toen werd gedacht dat het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn. Ik kon immers zwanger zijn. Nou, bloed getest en ik ben zwanger en aan mijn HCG waarde en nav een echo zagen ze niets vreemds of iets wat leek op buitenbaarmoederlijke zwangerschap, gelukkig.
    Ze denken dat het een spastische darm is, dit komt vaker voor bij zwangeren.. het is behoorlijk pijnlijk. Gelukkig is het iets minder pijnlijk nu.

Dus zo kom je ook ergens achter!

xx

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    ik hoorde dat 2 kiwi's op eem nuchtere maag ook moet helpen voor de stoelgang. Ikzelf eet fruit en fibres. Ben nog (mischien) niet zwanger maar heb ook een spastische darm. En dat werk echt heel goed!

4. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Ook hier darmprobleempjes.Het is niet dat ik veel buikpijn heb, maar wel last gehad van obstipatie en nu het tegenovergestelde

@Marimbomba: Begin Juli begon het bij mij zo'n beetje.(toen zou ik ongeveer 2/3 weken zwanger moeten zijn geweest). Was op vakantie dus ik dacht dat het daar mee te maken had.

Ik probeer ook zo veel mogelijk te drinken, fruit te eten(kiwi's o.a.), granen e.d.

@Takkiewakkie: Oe, wat vervelend&pijnlijk lijkt mij. Anderzijds gelukkig dat het geen BBZ was zeg!

@Mieke: Gelukkig gaat het nu beter met je door verandering in eten!:)

5. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    hoi ik zit ook scheten te laten,wat ik doe is veel fruit in de blender gooien en dan 1 liter fruitsap drinken werkt laxerend en je huid is mooi glanzend en zacht :) meer weet ik niet
    sterkte ermee! :D
    gtjes shiva

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook last van darmen. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Misschien heel stom dat ik het zeg, maar vind het eng om een 'grote' boodschap te doen ivm dat persen grrrrr

7. Suzan84

Suzan84 Lid

1 aug 2008
    6
    0
    0
    Student
    Amsterdam
    Hey Mieke en Efina,

Leuk dat jullie zo dicht bij elkaar zijn uitgerekend. Ik ben rond 30 maart uitgerekend. Ik lees dat jullie beiden al een echo (of meerdere) hebben gehad. Volgens mij moet ik wachten tot 11-12 weken.

Weten jullie misschien waarom dat zo verschilt? Zou ook zo graag horen of alles goed is...om nog 6 weken te moeten wachten is echt een domper... :(

8. Esma79

Esma79 Lid

26 jul 2008
    87
    0
    0
    Ik had last van harde onlasting.
    wel 3 a 4 dagen niet naar het toilet kunnen gaan omdat tijdens het persen
    (sorry hiervoor) dit niet eruit kwam.

Mijn man had me geadviseerd om 's ochtends olijfolie met een sneetje
    brood, geroosterd in een bv tosti apparaat of broodrooster.
    stukje brood in olijfolie deppen en na 1 uur ga het zo snel als
    een sneltrein :)
    Ik heb hier hele goede ervaring mee.

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik eet nu sinds een week of 2 elke dag een activia-toetje en drink elke ochtend een glas activia drink. Op de verpakking staat dat het na een week of 2 merkbaar moet zijn.. en wat denk je.. sinds deze week kan ik bijna elke dag voor een grote boodschap! Of het toeval is weet ik niet, maar ben er wel blij mee! :D

Deel Deze Pagina