Hoi,.. Ik ben benieuwd waar jullie last van hebben in het begin van de zwangerschap. Mijn symptonen zijn niet veel tot nu toe: -moeheid -slaperig, vroeg naar bed -dorst -veel afscheiding+geur -soms wat menstruatie gevoel.
Mijn symptomen in die week waren beide keren: -moe (meer willen slapen) -beetje last van buikpijn -hier en daar een vlaag van misselijkheid -meer honger!!
Hoi Hoi, Ik was in de 8ste week ook erg moe, en vroeg na bed, ongi-krampjes, meer honger, vlaagjes misselijkheid en me gewoon in het algemeen niet lekker voelen En de geur van frieten bah daar moest ik van kokhalzen, nu nog trouwens alleen hoef ik niet meer te kokhalzen
Dat heb ik precies hetzelfde! Ik moet al kokhalzen wanneer ik in de supermarkt langs de vriezers met frites loop . Verder moe, misselijkheid lijkt minder te worden, maar wel snel duizelig.
Ik ben echt naar boven moeten gaan als mijn man thuis kwam met frieten bah bah. Als kind zijnde at ik ook geen frieten dus mss heeft het daar ook nog mee te maken
Ik was in week 8 alleen maar moe. In week 5 had ik alleen wat last van pijnlijke darmen en verder heb ik nergens last van gehad
-Moe -Misselijk met vlagen -HONGER! ik word er helemaal gek van, heb vandaag om half 4 snachts een krentenbol zitten eten omdat ik misselijk wakker werd. -Hoofdpijn -En veel plassen -En de laatste dagen wat menstruatie krampen heel licht, waar ik best onzeker van word. Omdat ik vorige keer met 8 weken en 4 dagen een miskraam heb gehad.
@Luffy90: het worden allemaal plak baby's hoor! Mijn borsten zijn trouwens niet echt groter of heb nog geen pijn. Wanneer komt dat? Want bij sommigen krijgen al last in de 5de week las ik. Het is wel wat voller, netals bij menstruatie.
Ik was/had; Moe Misselijk Steken in mijn lies nu nog Kriebels thv schaambeen nu ook nog En had en heb een hekel aan aardappels en patat. Eet ik al 34 week niet meer.
nergens last van bij de eerste en de 2 de bij de derde meer moe en ech tveel honger gehad.maar of de moe hij door de zwangerschap kwam denk het niet.meer door alles er om heen
Zit in week 7, maar vooral moe, Af en toe duizelig Pijnlijke borsten Rommelende darmen.. Geurtjes irriteren mij meer En lust sommige dingen niet meer
Ik was voornamelijk erg moe, misselijk en had een ontzettend vieze smaak in mijn mond waardoor ik steeds moest overgeven.
Ook ik was rond die tijd echt ontzettend moe! Uit mijn werk meteen een dutje, dan vroeg naar bed en vaak zondag de hele dag bankhangen... Verder was ik door de dag heen vaak een beetje weeïg in mijn maag, dus moest ik veel kleine tussendoortjes eten. En rond die tijd kreeg ik ook nog eens een griep te pakken...
Wat ik vooral heb ik heel veel speeksel! Niet normaal, loop de hele dag speeksel te spugen in de wasbak. Ook wat menstruatie-achtige krampjes en later in de middag word ik moe. In veel soorten eten geen zin meer, lust geen koffie meer, geen chocolade (was een chocolademonster ) en knoflook = BAH!
- MOE moe moe moe - 's nachts opstaan om te plassen - Misselijk maar niet overgeven - Om de 2 uur hongergevoel
Ben heel de dag door misselijk, voel me echt lamlendig. Nog niet gespuugd. Me borsten zijn gevoelig en al aardig gegroeid. Hoop echt dat ik me na de 12 weken beter ga voelen. Heb ook erg last van me geur, die is nu zo sterk dat echt zoveel dingen stinken waardoor ik extra misselijk wordt. Lust geen koffie, aardappelen en brood meer. Zucht....waar is die roze wolk waar ik zo'n 3,5 jaar op heb gewacht?