spierkrampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dais77, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Dag meiden,

Ik ben vandaag 31 weken zwanger en heb al weken last van kramp in mijn benen tijdens de nacht maar sinds een kleine twee weken heb ik hier de hele dag last van. Wie herkent dit en is dit nog normaal? Niets helpt trouwens, ik heb alle middeltjes geprobeerd.

Mijn zwangerschap verloopt heel goed maar dit is zo vervelend. Ik kan niet relaxen etc.

Thanks. Dais.

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik herken je probleem! Mijn fysio vertelde mij dat je veel water moet drinken en het werkt echt heel goed. De krampen zijn een heel stuk minder geworden!

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Tip: slik een tabletje magnesium elke dag. Het is een natuurlijke stof die krampen kan voorkomen!
    Is advies van de accupuncuturist waar ik kom....magnesium is vrij verkrijgbaar bij de apotheek en mag je tijdens je zwangerschap gebruiken

PS: altijd goed als je het bij je vaste apotheek haalt om te kijken of het in combinatie met eventuele andere medicatie die je gebruikt geen kwaad kan.

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland

Inderdaad, magnesium!
    Magnesium zorgt voor de ontspanning van je spieren, maar als je te kort hebt dan heb je dus veel last van spierkrampen. Overdoseren kan trouwens niet met magnesium, alles wat je eventueel 'teveel' slikt wordt op de natuurlijke manier afgevoerd uit je lichaam. Misschien wel inderdaad handig om even langs de apppotheek te gaan, want weet niet of je ook andere medicatie oid slikt.

5. sarahay

sarahay Lid

14 okt 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    magnesium wondermiddel.
    als ik het een dag vergeet komen krampen terug.

Deel Deze Pagina