Baby minder voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cin22, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds 18 weken voelde ik de baby zachtjes. Vanaf 20 weken werd het steeds duidelijker en vaker.
    Kon het op een gegeven moment ook goed met mn hand voelen en zag soms zelfs 1 kant van mijn buik omhoog gaan.
    Dinsdag bij de 4d echo was alles goed. De mevrouw zei dat ik goed in mijn vruchtwater zat.

Sinds gister heb ik echt het idee dat ik niks meer voel. Ook na wat porren in mn buik.

Kan het met het vruchtwater te maken hebben? Als je daar veel van heb dat je het minder snel voelt?

Vanaf 28 weken moet je de baby elke dag wel voelen maar ben nu ruim 26 weken dus weet niet goed of ik me nou wel of geen zorgen moet maken.

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Als je ongerust bent of het niet vertrouwd altijd even je vk/gyne bellen, ze hebben dat je liever 10 te vaak belt als 1x te weinig!!
    Dus bij twijfel gewoon even bellen.

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    gewoon even bellen, ze hebben gewoon dienst... je kan beter teveel dan te weinig bellen hoor. En volgens mij moet je hem nu toch echt iedere dag voelen.

Laat even weten hoe het verder ging.

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    bij twijfels/zorgen gewoon bellen..
    daar zijn ze voor!

5. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Gelukkig vanmiddag ineens weer een actief babytje gevoeld. Buik ging af en toe omhoog en voelde weer duidelijk schopjes!

Hopelijk blijft ze nu gewoon weer lekker actief. Hoef ik me niet zo druk te maken!

6. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    fijn dat ze weer lekker actief is!
    is meestal ook niets hoor als je de beeb even minder voelt, maar toch bij zorgen altijd bellen.
    gelukkig nu niet nodig ;)

7. essie23

essie23 Actief lid

15 feb 2008
    148
    0
    0
    postbezorgster
    Heerenveen
    cin22,

ik heb het met 26 weken ook gehad dat ik de kleine niet echt goed voelde. al anderhalve dag
    heb de VK gebeld en moest me geen zorgen maken de kleine was waarschijnlijk een beetje gedraait en schopte een andere kant op.
    savonds lag ik op de bank en toen voelde ik dat de kleine zich weer omdraaide en vanaf toen voel ik de kleine weer heel erg goed.

met 28 weken moet je de kleine ongeveer 10 keer per dag voelen.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

gelukkig dat je haar nu wel goed voelt maar onthoud voor de volgende keer (hoop het niet natuurlijk) bij minder leven voelen ALTIJD BELLEN!

Deel Deze Pagina