Voorweeen, oefenweeen?!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Masa0903, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hey meiden,

A.s dinsdag ben ik 36 weken zwanger! Het einde is inzicht en toch wel een beetje spannend want ik ben doodsbang voor het onbekende (ik weet dat ik niet de eerste ben en dat er nog nooit een is blijven zitten hahaha;))

Maar ik zit een beetje met een klein probleempje! Ik heb nu al heel de dag een drukkend/poepend gevoel en ik ben ookal 3x geweest (dat is niks voor mij). Verder heb ik al 2 dagen last van een zwaar drukkend gevoel tegen me blaas! Voor iedereen die nu denkt, hee dat zijn indalings verschijnselen, ze is al 3 weken bijna 4 weken volledig ingedaald!! Behalven dat alles geplet van binnen wordt, heb ik onwijs steken in me rug en in me vagina en krampjes (ik heb nooit last van ongesteldheids krampjes dus ik denk dat ze een beetje zo aan voelen).

Ik heb een verleden met 1x nierbekken ontsteking (met 19 a 20 weken) en 3x blaasontsteking (vanaf april t/m halver wegen juni, net 2.5 week weg). Ik ben bang dat ik daar ook weer last van begin te krijgen! Maar ik heb best wel last en die kleine beweegt onwijs veel! Het lijkt zelfs dat ze het er niet meer naar dr zin heeft! Ik heb ook wel flink last van dat me buik als een baksteen aan voelt! Me rug en me lies gloeien beiden onwijs!

Ik weet niet of ik me zorgen moet maken, en of het normaal is dat kleintjes onwijs gaan trappelen op het einde, het is de 1e en ik voel me nogal snel een aansteller! Ik ga sowieso morgen even naar de dokter voor me rug! Maar kunnen jullie me misschien gerust stellen of denken jullie actie ondernemen??

Liefs

2. Derbi

Derbi Niet meer actief

Er is ooit wel eentje blijven zitten hoor! 40 jaar, was helemaal verkalkt, was ergens in India ofzo.

Maar ik zou als ik jou was even met de vk of gyn overleggen over je beschrijving. Ik denk dat die jou meer zekerheid kan geven dan wij.

3. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hey meis,

Het kunnen idd voorbereidingen zijn op je bevalling.
    Bij twijfel gewoon je gyn/vk bellen, en even langs gaan om alles even te checken.
    Je bent heus geen aansteller hoor :D ze hebben liever dat je een paar keer voor niks komt, dan een keer te laat.
    En zeker gezien je geschiedenis zal ik zeker even bellen en niet wachten. Gewoon doen meid!

xxx

4. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die was buitenbaarmoederlijk, dus dat is niet zo gek...

5. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hahahahaha!!! De mijne mag er toch echt uit binnen nu en 4 weken.

Ik ben vanochtend naar de dokter geweest, ja hoor weer blaasontsteking! Weer aan de antibiotica (nummer 5, in 3 maanden) Kleine was vanochtend niet te voelen, dus met een beetje pesten werd er antwoord gegeven. Diepe diepe zucht!! Maar ze is wel erg rustig...

Ja het vervelende is dat de verloskundige bij ons alleen op dinsdag en donderdag zit, ik heb a.s. donderdag een afspraak, maar ik vind het zo stom om meteen te bellen.

Ik denk dat ik morgen even bel, om de afspraak te verplaatsen naar dinsdag ipv. donderdag!

Maar ik kan niet wachten tot ze er is!!! Hebben jullie dat ook?!

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Vervelend, weer een blaasontsteking! En naar dat je de zoveelste kuur moet beginnen en afmaken... Daar zit je niet meer op te wachten natuurlijk.

Over drukker worden de kindjes op het einde... Mijn dame werd de laatste week beduidend drukker. Net of ze nog even 'lekker' wilde gaan liggen voor de bevalling. Ongeveer een week na het drukke gewiebel werd ze met 40 weken precies geboren.

Sterkte met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina