Wie ook zo ziek? Spam-hoekje...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelappel, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi lieve allemaal,

Ik ben nu 7,5 week zwanger, er dolgelukkig mee, maar zó ziek ervan. Ik heb zelfs medicijnen, Amesafene, tegen de misselijkheid. Probleem is dat je daardoor niet mag autorijden en ik helemaal vast zit hier (al voel ik me ook echt niet goed genoeg om de deur uit te gaan). Ondanks de medicijnen, blijf ik wel nog af en toe kotsneigingen houden op een dag en vlagen van misselijkheid. Verder ben ik af en toe duizelig, heb knallende koppijn, ben supersloom en héél erg moe. Jeetje... hoe hou je dit vol? Ik heb ook nog een zoontje om voor te zorgen...

Ik zoek lotgenoten om hier ons ei kwijt te kunnen...

Liefs
    AA

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,,,

Heel erg herkenbaar hoor.
    Ik heb ook extreme misselijkheid gehad vanaf week 5 en kreeg hier ook emasafene voor.
    Het haald de ergste pieken van de misselijkheid af maar helemaal weg ging het bij mij ook niet.
    Ik kon voor dat ik ze gebruikte niets.. ik was slap kon zelf niets eten en was de hele dag door kots misselijk.
    Kon niet eens het eten maken voor mijn 2 zoontjes..
    Van 's morgens tot 's avonds laat was ik beroerd.
    Toen ik eenmaal die zetpillen kreeg was dit voor mij een enorme opluchting.
    Ondanks de moeheid en het nog wel misselijk blijven voelde ik me wel een stuk beter.
    Het is even een tijd waar je doorheen moet.. heel vervelend, en ik heb ook wel eens gedacht pfff hoe hou ik dit vol.
    Kop op.. het zal niet meevallen maar voor je het weet ben je de eerste 3 maanden voorbij!

3. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi,

Ik heb er ook last van gehad, vanaf week 8 t/m week 14, medicijnen hielpen niets, lag alleen maar in bed en op de bank....gelukkig voel ik me nu stukken beter, dus er is hoop! Je moet er inderdaad even doorheen!

Sterkte meid!!

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb ook Emesaphene geslikt, na 3 dagen mag je als je er niet duizelig van word, gewoon autorijden hoor. Dat zei de apotheek tegen mij.
    De pillen hielpen heel goed en hielpen mij echt de dag door!!

Hou nog even vol, over een "paar" weken voel je je weer beter!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Check het topic Hyperemisis Gravidarum eens bij Zwangerschap, daar zitten allemaal mama's (to be) die hetzelfde hebben meegemaakt.

Deel Deze Pagina