Wie ook zo'n woedende dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tjessia, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    tjessia wat komtr me dit bekend voor ik dacht al dat wij zon extreem kind hadden hier precies t zelfde maar idd ook zo extreem ik en alles in he thuis is doelwit slaan bijten knijpen gooien met alles en hij is loeisterk dus de loopauto vliegen door de lucht!

een strafhoekje geprobeerd maar dat werkt niet hij is zo door t lint dat dat niet lukt.

Het woord NEE of niet doen dat is vaak al aanleiding om een driftbui te krijgen en hij hij ze dagelijks helaas.
    Ook is bij hem alles NEE NEE NEE
    om grazy van te worden.
    Alleen als het echt te lang duurt doe ik m in zn ledikant om af te koelen want dan word hij rustiger omdat hij nergens mee kan gooien.en geen prikkels krijgt.

Ik denk dat we erdoor moeten en je er niet zoveel mee kan

2. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    helemaal mee eens!

3. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Mijn dochter doet dit ook, het word steeds erger maar ik heb besloten; zolang zo doet doe ik mijn eigen ding. Ze koelt vanzelf wel af.
    Als het echt te gek wordt denk ik dat ik haar even op de gang zou zetten. 'het is een fase he...' irritant als mensen dat zeggen maar het is wel zo.
    Ik denk dat afleiding niet werkt, toegeven op de lange duur ook niet...gewoon negeren.

Ik vind op bed leggen trouwens ook niet echt een optie; daar moet ze zich 's avonds veilig en geliefd voelen als ze in slaap valt. Hier is de gang de 'strafplek' en die werkt echt geweldig.

Succes!

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Morgen ga ik het traphekje hier bij ons in de gang even monteren dan kan hij daar zijn gang gaan en uitrazen. Natuurlijk laat ik niet toe dat hij mij bijt of slaat, zeker niet, pak hem dan idd even bij zijn kin of bij zijn armen en zeg duidelijk dat dat niet mag. Maar in zo'n bui komt weinig aan natuurlijk, ben benieuwd hoe het vanaf morgen gaat als hij in de gang staat. Hoop niet dat ie op de ramen gaat rammen....
    Ben trouwens niet meer het enige doelwit, de meiden moeten er ook aan geloven.

Deel Deze Pagina