Hallo dames! Ik ben benieuwd wie er ook zo verschrikkelijk moe is? Ik slaap normaal een paar uurtjes per nacht en daar heb ik dan ook genoeg aan. Nu ga ik om half 11 naar bed tot 8 uur en ben nu gewoon alweer doodmoe! Geven jullie er aan toe en gaan jullie dan gewoon lekker slapen?
Ja ik ben ook zoooo moe! Is normaal volgens mij, en ik geef eraan toe. Ik denk dat het een antuurlijk signaal is dat je rust nodig hebt.
Ik ben ook erug moe.. Lig elke avond rond acht uur al met de ogen half dicht! Ook overdag last van de vermoeidheid maar rond vieren begint het echt te komen. Snachts word ik twee x wakker om te plassen en dan duurt het vaak wel een uur voordat ik weer slaap! Maar ja het is voor een heeel goed doel en ik heb het er voor over Ik doe wel extra rustig aan.
Ik ben ook zo verschrikkelijk moe, pfff! Als ik s'morgens uit bed kom wil ik er wel zo weer in duiken om nog een paar uurtjes te slapen... Maar dat doe ik niet, wel ga ik s'middags even lekker op de bank liggen, heerlijk! Hopen dat het na de 12 weken wat afzakt! Liefs
Ik weet niet of ik zwanger ben.. maar ben ook zo verschrikkelijk moe de laatste week.. ik wordt wakker, heb dan best wel moeite om wakker te worden.. maar oke, mijn zoontje laat me altijd duidelijk zien dat hij er niet van gediend is dat ik nog even een kwartiertje wakker wordt.. verder op de dag niet zoveel last van moeheid.. maar na het avond eten.. ben ik kapot!! ik lig de laatste dagen al om 9/10 uur te slapen.. en dan heb ik nog moeite om zo lang nog wakker te blijven.. ben benieuwd of dit een 'positief' symptoom is voor mij...
Ik ben ook echt heel moe de hele dag door.. en vaak wakker snachts.. Morgen ga ik de nachtdienst in.. ben benieuwd hoe ik die door ga komen..
Tot aan de twaalfde week was ik ook erg moe, ook na een goede nachtrust ging na een paar uur mijn lampje echt weer uit. Nachtdiensten waren erg zwaar. Nu gaat het beter, overdag ben ik weer een stuk fitter en heb ik meer energie, de nachtdiensten blijven zwaar. Hoop dat jullie straks ook meer energie krijgen!
Herkenbaar! Pfff, kom ik uit bed, wil ik eigenlijk alweer terug! Ik geef er maar aan toe. Wanneer ik overdag niet hoef te werken doe ik tussendoor een dutje Niets voor mij, voel me echt schuldig! Ik hoop dat het ook snel over is, of toch in ieder geval minder wordt!Succes allemaal! Liefs Vief
Ik heb iets wat er op lijkt, Ik ben savonds dood moe, en ga dan lekker naar bed, dan doe ik nog even een spelletje op mijn telefoon en dan vallen mijn ogen zo goed als dicht. Leg dan mijn telefoon weg om lekker te slapen om vervolgens tot 2 uur snachts wakker te liggen ( ik ga om halaf 11 naar bed, en ga rond 11 uur "slapen") Dan wordt ik sochtends met moeite wakker, en rond 10 uur sochtends ben ik dan al dood moe, dan heb ik mn dipje gehad en dan na het avondeten ben ik weer zo moe.... raar.
Ik ben ook heel moe. Kan wel hele dagen slapen! Normaal gesproken was ik altijd van het laat opblijven, maar tegenwoordig mag ik blij zijn als ik 23 uur haal. Vaak lig ik dan al lang op 1 oor. Gewoon zoveel mogelijk aan toegeven en lekker slapen als het kan.
Ik ben ook supermoe. Moet deze 2 weken iedere ochtend om 5 uur op voor training en dat valt me zwaar. Tijdens de training vallen soms mijn ogen dicht... Ik hoop dat niemand het merkt en dat ik toch nog genoeg informatie in me opneem. Gisteren na de training 3 uur geslapen, en toen nog van 9 's-avonds tot 5 's-ochtends. En toch doodmoe wakker worden... Ik hoop dat het overgaat, want ik wil wel een beetje kunnen functioneren op mijn werk, en misschien daarna nog een beetje een leuke echtgenote zijn! Maar... misselijk ben ik gelukkig niet of nauwelijks!
Ik ben ook verschrikkelijk moe! Zelfs zo erg dat ik halve dagen werk. Ik slaap s middags dan 2 à 3 uurtjes en s avonds lig ik er ook op tijd weer in. Ga richting de 14 weken maar het wordt nog niet minder maar heb verder helemaal geen klachten dus ik probeer niet te klagen
Ik was ook super moe rond die tijd, en dit tot week 10-11. Ik stond op om 7u, ging werken, kwam thuis rond 18u, snackte iets, viel in slaap op de zetel tot 20u, at iets, viel in slaap op de zetel tot mijn vriend me wakker maakte om te gaan slapen. En sliep dan in mijn bed tot 7u om weer van voor af aan te beginnen....
Ik ben ook erg moe geweest. Kon heel de dag door slapen en er kwam ook niks uit mijn handen. Nu heb ik gelukkig weer wat meer energie. Merk het alleen wel als het heel druk is geweest op het werk. Dan lig ik de dag erna bijna alleen maar te slapen.
Pfff nou! Ik ben ook zoo vreselijk moe! Zodra ik wakker wordt wil ik eigenlijk gelijk weer verder slapen... Maar ik heb hier ook nog twee kleintjes, en die willen ook niet de hele dag in bed blijven, dus ik heb een stok achter de deur om er toch uit te gaan
Hier nog 1, elke dag wordt het erger. Ik begin 4 dagen om 7.30 met werken, wekker gaat dan om 5.45, als ik die dagen thuis kom, kan ik niets meer. Vandaag ben ik vrij en het weekend ook toen sliep ik 11 uur in de nacht. Overdag slenter ik maar wat rond.. Ik wil graag sporten, maar heb er echt de energie niet voor! Dat wordt online shoppen dan!
Hier nog iemand! Pfff...... t is nu 22.00 uur op vrijdagavond, maar als t aan mij lag, lag ik er om 20.30 uur al in. Duik nu zo m'n nest in, ben zooooo moe! overdag ook, voor mijn gevoel kan ik de hele dag(en) wel slapen! Maar mss ligt het ook wel aan het weer? (bij mij dan). heb het sinds een aantal dagen. Echt zooo vervelend. Ga maandag de nachtdienst in, dus hoop dat ik t weekend wat extra bij kan slapen.
Ohhhh heel herkenbaar! Ik val op zich goed in slaap, maar moet 's nachts altijd naar het toilet of word wakker van mijn eigen gesnurk (en dat is echt errrug sinds ik zwanger ben!) en dan heb ik een gigantisch droge mond, maar durf ook niet te veel te drinken, omdat ik dan wéér naar het toilet moet. Om dan vervolgens 's morgens gigantisch brak wakker te worden en 's middags moeite heb om wakker te blijven...