Wat vreselijk herkenbaar. Als het aan mij zou liggen zou ik direct uit mijn werk graag even gaan liggen en slapen. Helaas vind mijn 3 jarige dat niet zo'n goed idee en helaas draait papa onregelmatige diensten, dus ben ik 1 week 's avonds alleen. Ik merk echt het verschil met als mijn man 's avonds thuis is, dan ben ik een stuk minder moe. Nou ja nog 4 weekjes volhouden
Ook hier moe, moe, moe!! Gelukkig dat mijn dochtertje (bijna 1) ook een slaapkoppie is, dus ik mag best 'lang' blijven liggen 's morgens. Rond half 9 opstaan (tenzij ik moet werken, dan eerder), 's middags dik uur slapen op de bank, en 's avonds lig ik rond een uur of 8 te knikkebollen, uurtje later veranderd dat in slapen, dan wakker worden, in slaap modus naar boven en weer verder tukken Pffff verslaap m'n 9 maanden zo haha maar ik geef er maar gewoon lekker aan toe, lichaam is hard aan het werk tenslotte dames!!
Ik ben ook ontzettend moe vanaf ongeveer 7 à 8 weken. Eerst had ik genoeg aan 4 uurtjes slaap per nacht maar nu lig ik vaak om 21:00 uur al te slapen... Heel verschil. En een middagdutje is soms ook verrassend fijn voel me dan net een klein kind haha maar het helpt zo goed
vertel mij wat over moeheid.. ik lig soms om 8uur al te slapen omdat ik kapot ga aan de moeheid. en idd s'middags slaap ik ook het liefste maar dat gaat niet altijd jammer genoeg. maar ja hoop dat het bij mij ook met 3weken wat gaat afzakken
Heel herkenbaar! Ik ga om 9 uur al op bed liggen, rond 10 uur slaap ik en rond middernacht klaarwakker. Gossie, en dan ook echt heel erg boos worden omdat het nu al een week zo is en ik echt ZO ontiegelijk moe ben. Ik wil ook liever niet overdag slapen, want dan weet ik dat ik snachts niet goed slaap. Vanacht werd ik om half 1 wakker, en heb mezelf echt gepushed om het weer te proberen ipv er uit te gaan. Twee uur later sliep ik. Helaas om 5 uur al wakker. *gaapt* Ach, kan ik alvast wennen aan korte nachtjes als de baby er straks is
Ja hier nog 1!! Ik lig tussen 8 en 9 op bed terwijl ik normaal altijd pas tegen 11en ging. Smorgens ben ik dan tussen 6 en8 weer wakker Ik heb vanavond avonddienst tot 11.. Dat wordt knikkebollen haha..
Ontzettend opgelucht om te lezen dat veel dames hier last van hebben. Was even bang dat het wellicht iets te maken had met mijn conditie . Wt natuurlijk ook wel mee kan spelen.. Val 's avonds al tussen 8 en 9 op de bank in slaap, hoe hard ik er ook tegen probeer te vechten van mijn slaap kan ik niet winnen! 2x per nacht uit bed om te plassen draagt ook geen steentje bij aan een goede nachtrust!
Ook hier wordt t met de dag erger. Niet zo heel handig dus dat ik veel avonddiensten werk tot 23 uur..
Hier nog één, gaaaaap! Moet zo werken en heb net nog even een half uurtje op bed gelegen...niet erg van opgeknapt moet ik zeggen... Ik las dat het normaal is en rond de 14 weken over gaat, Lets hope so! Vanavond maar vroeg naar bed met zijn alle
Ik ben ook erg moe. Vooral na 16.00u begin ik qua energie af te takelen. Ik ben nu in mn 6e week dus dat belooft wat
Ja!!! Hier ook!!! Pff altijd in de middag wil ik een ding: Slaaaapen!!!! Normaal heb ik dat nooit,ik slap nooit tussen de middag,nu ook ben ik vreeeeselijk moe,maar ik kan niet zomaar gaan slapen,heb een andere j=kind in huis en zijn vriendje is er ook aant spelen,dus kan ze niet alleen laten om een dukkie te doen...Maar als ik naar de redenen van is denk,dan ben ik helemaal blij...Maar vervelend is er wel..Als ik kan slaap ik,en dan is me huis een puinhoop...haha Verder....vroeg in de avond ook moe..maar dan ga ik wel echter naar bed!! Su6b voor ons dan maar ;P
Hier ook aldoor zo vreselijk moe!!! Heb het idee dat ik alleen maar werk (45 uur) en slaap... Niets aan zo Maar het is voor een goed doel! Nog een paar weken en dan 2 weken kerstvakantie. Dan kan ik lekker slapen wanneer ik dat wil! kijk er nu al naar uit
Ik ben ook zooooo moeeeeeeeee! Vanmiddag bij de huisarts geweest en bleek mijn hb waarde verlaagd te zijn. Nog wel binnen marge maar 1.5 punt lager als normaal. Doordat wij via icsi zwanger zijn geworden vermoed de huisarts ook dat nu alle emoties van heftige maanden eruit komen alsmede dan de stijging van hcg. Hij raadde me aan om met bedrijfsarts te praten en maar 50% te gaan werken zodat ik s middags me rust kan pakken en wel een ritme houd. Had vorige week een aantal dagen vrij maar hielp ook niet. Ik zal me er gewoon bij neer moeten leggen en wachten tot die mooie roze wolk gaat komen! Succes ook allemaal en luister naar je lichaam! Liefs
Same here, en het klote is dat ik op mijn vrije dagen (zoals vandaag) geen wekker zet zodat ik bij kan slapen en dan ben ik standaard tussen half 9 en 9 uur klaarwakker, heel zuur!
Meiden er is hoop, ik ben sinds afgelopen zaterdag echt minder moe! Eerste weken sliep ik uit tot 11:00 en lag ik om 21:00 uur alweer te slapen, maar nu houd ik het zonder uitslapen weer uit tot 23:00/23:30 uur. Het wordt dus echt beter!!!
Nu wordt het in ieder geval alleen maar erger. . Vannacht weer een nachtje van 12 uur gemaakt en nu nog steeds een wrak. . Maandag wel even bespreken bij de gyn. .