Wie ook zwanger en geen kwaaltjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sophie1980, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophie1980

6 mrt 2009
    25
    0
    0
    gent, belgië
    Hoi,
    ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger, maar merk helemaal neits eraan.
    Bij mn vorige zwangerschap had ik ook weinig kwaaltjes, maar toen had ik nog gevoelige borsten, maar zelfs dat is er nu niet bij.
    Maak me er toch wel een beetje ongerust over. Wat een muts ben ik toch ook!

Zijn er nog meer meiden die dit herkennen?

2. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik herken het ook, ben nu pas 5 weken en 3 dagen zwanger en merk helemaal niets ! Ik kan me dus duidelijk plaatsen in je onzekerheid, want die heb ik ook.
    Bij de eerste heb ik echt gigantische veel symptomen gehad, vanaf de eerste positieve test !

Ik geloof pas echt dat alles " goed " is, als ik de eerste echo heb gehad. Helaas duurt dat nog dik 3 weken.

succes met je zwangerschap, en het kan zo veranderen....misschien hang je vanaf morgen wel elke dag boven de toiletpot :D

3. sophie1980

6 mrt 2009
    25
    0
    0
    gent, belgië
    We moeten maar afwachten he :D
    jij ook gefeliciteerd!

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

5. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ook ik heb bijna geen klachten alleen buikpijn pijnlijke borsten af en toe en ja je maakt je stiekem wel een beetje druk erom ja :)

6. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ben nu net 4 +3 dagen zwanger. Totaal geen last. Heel af en toe, lijk ik iets onder in mijn bui te voelen trekken ofzo. Lichte ongi gevoel. Maar verder niet misselijk, geen gevoelige borsten helemaal niets.
    Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat trouwens ook niet.

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    hoi!

De eerste tijd had ik zelf ook nergens last van, enkel gevoelige borsten...

Succes de komende weken, spannend voor je!

8. peppy37

peppy37 Actief lid

12 apr 2010
    145
    0
    0
    Hoi, ik had ook helemaal niks tot 5w4d - maakte me ook veel zorgen, maar toen sloeg het in een keer toe. En nu kan ik helemaal niks eten en ik ruik alles. Voor de rest - nogs steeds geen zere borsten, geen andere kwaaltjes. Maar ik ben duidelijk zwanger - eten gaat niet.
    k denk dat het heeft te maken met hoeveelheid HCG in je bloed - als het bepaald niveau bereikt dan begin je het te voelen. 4-5 weken is nog niet zo hoog dan. maar dat hoeft niks te betekenen. Ik had een echo met 6w2d en de ontwikkeling was goed. Geniet van je eerste dagen!

9. Ik heb een dochter van 16 maanden en heb dus al enige ervaring met zwanger zijn. Ik ben nu 5 weken zwanger. En op de dag dat ik ongesteld moest worden had ik vreselijk last van mijn borsten. Dus ik dacht meteen yes, ik ben zwanger! Test gedaan en inderdaad positief.
    Alleen had ik na 2 dagen geen last meer van mijn borsten. En ik voel me nu ook nog niet zo extreem moe zoals de vorige keer. Maar ja het is natuurlijk ook allemaal nog wel erg pril en ik heb gisteravond de ogen uit mijn kop gehuild bij Toy Story 3, dus er is echt wel iets gaande... :)
    Maar stiekem maak ook ik me dus ook een beetje ongerust. Ik heb de vk praktijk al gebeld en heb een afspraak voor een 1e echo op 20 december a.s.. Bij mijn eerste zwangerschap was ik blij dat ik 9 maanden de tijd had om aan alles te wennen, maar nu kan ik al niet meer afwachten tot het 20 december is. Dat wordt nog wat!

10. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Kan me hier ook melden,
    Nergens last van, alleen de buik begint te groeien hihi....
    Geen misselijkheid, hoofdpijn etc etc etc helemaal niks.

En nu 16+ wkn dus van mij mag het nog even zo duren

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hier ook één die geen last heeft gehad van misselijkheid of overgeven. Wel wat gevoelige borsten en brandend maagzuur en vaak plassen.... Dus het hoeft niet altijd dat je zoveel kwaaltjes hebt.

12. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik ben zo ongerust geweest de eerste weken omdat ik dus geen last had van kwaaltjes. Alleen wat gevoelige borsten maar dat was vooral de eerste dagen daarna trok het weg. Misselijkheid was ook miniem en trok na 2 weken ook weg.

Uiteindelijk onderhand 7 maanden zwanger:)

13. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    mijn kwaaltje was wel: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel emotioneel en een beetje depri. Kon niet stoppen met huilen zeg:)

14. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    Hier ook 1:

nergens last van, alleen nu beginnen de rugklachten...
    en last van me bekken etc.. maar niet overgeven en misselijkheid. En jeukende gevoelige borsten.

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb ook heel weinig klachten gehad in het begin, was moe maar dat is een vage klacht. Meestal voelde ik gewoon niets (maakte ik me ook een beetje zorgen om) soms wat krampen in mijn buik/baarmoeder en dan maakte ik me daar weer een beetje zorgen om ;)
    Gewoon lekker proberen genieten van je zwangerschap, klachten zeggen helemaal niets

16. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Hey,

ben nooit misselijk gweest. De eerste weken had ik wat last van een kramperig gevoel bij mijn baarmoeder en onderrug. Dat was na een aantal weken weer weg. De eerste weken ook pijnlijke borsten, maar ook niet heel erg. Tot de 14 weken ben ik wel erg moe geweest. Nu ook niet meer.
    Ben in het begin ook erg onzeker geweest of mijn zwangerschap nog wel goed zat. Nou tot nu toe gaat alles nog steeds goed :)
    Geen een zw is hetzelfde, dus reageert ook iedereen anders op de hormonen.

Succes!

17. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik ben inmiddels 8 weken, en had tot voorkort elke avond buikkrampen, misselijk en gevoelige borsten.. Nu is dit sinds 3/4 dagen helemaal weg!?

Ben alleen extreem moe.. en tepels heel af en toe wat gevoelig maar meer niet.. maak me er toch wel zorgen over.. nog 2 weken tot de echo.. pas dan zal ik gerust zijn...

Iemand hier ervaring mee..?

Liefs, LB

18. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Het klinkt niet aardig, maar wat fijn om dit te lezen! Ik heb net positief getest en het wordt ons eerste kleintje, dus alles is nieuw! Vriendinnen hebben nog geen kinderen of zijn ook net zwanger, dus we zijn nog weinig gewend :)
    Maar het enige dat ik voel, zijn mijn gevoelige borsten. Geen buikpijn, geen rare dingen, niet misselijk of iets dergelijks. Alleen een hele positieve test. Morgen ga ik even naar de huisarts, ik denk dat ik het daarna pas echt geloof...

Wat dat betreft ben ik dus wel blij dat ik niet de enige ben, helemaal omdat ik geen idee heb wat er allemaal staat te wachten. Ik lees heir in ieder geval lekker mee, kan nog een hoop leren, haha!

Deel Deze Pagina