Ben nu nog heel pril zwanger, maar zou 't leuk vinden om in contact te komen met anderen die nu ook zwanger zijn. Ik ben 24, werk in de kinderopvang en vind 't leuk om wat te drinken in de stad, shoppen, wandelen met hondje etc.
Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu 20 weken en 4 dagen zwanger. Is dit je eerste kindje?
Hier bijna 35 weekjes. Woon in provincie groningen. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het jullie 1ste?
Hallo, ben nu 28 week zwanger van de eerste. woon in de provincie groningen, gezellig iemand te ontmoeten. gr
Leuk jullie berichtjes! Nog meer zwangere Groningers dus Jullie ook gefeliciteerd met de zwangerschap! Allemaal ook al wat langer zwanger zo te zien.. Is idd mijn eerste (ben alleenstaand). Mvm en Celien: ook jullie eerste?
hey hey ook ik ben net zwanger en ben 25 jaar en ook ik woon in de provincie groningen. ik ben nu zwanger van onze tweede. allemaal van harte gefeliciteerd
toch nog mensen zwanger in groningen. ben inmiddels 31 week en het gaat allemaal prima, mag niet klagen. als jullie het leuk vinden om lekker te kletsen via facenbook voeg me gerust toe. petra wiersema in t zandt. gr petra
Ja, ook miijn eerste! Heb je bewust gekozen om alleenstaande mams te worden? Hoe gaat het verder? Ik inmiddels 37 weken en kleine nog niet ingedaald. A.s op comtrole in Martini en ga toch eens na een ks vragen.
hey dames hier ook een zwangere dame uit de provincie groningen ben inmiddels 27 week zwanger hoop dat ik me er tussen voegen mag! altijd leuk mensen die uit de buurt komen dit word onze 2e kindje heb al een zoon van bijna 3 en krijgen dus weer een zoon groetjes en liefs!