Hallo allemaal, Ik heb via het internet een doptone gehuurd, niet om echt elke dag te luisteren of het hartje nog wel klopt maar meer omdat ik het geluid op de computer kan zetten. Vond ik wel erg leuk. Lijkt me ook wel leuk om aan opa's en oma's te laten horen. Maar nu zegt een kennis van mijn moeder dat het helemaal niet goed is voor die kleine om zo'n ding te gebruiken. Maar bij de verloskundige gebruiken ze m toch ook gewoon? Iemand die het weet? Groetjes Debby
hoorde toevallig bij de vk vandaag dat t idd niet goed is om dat zo vaak te gebruiken, net als de angel sound...
er zijn hier al heel veel topic over geweest, even bij de zoek functies kijken. De meningen zijn er over verdeeld namlijk, de een vind het schadelijk en de ander niet.
De AngelSounds (via Kijkshop) is razend populair en kan je gewoon gebruiken, maar met mate is natuurlijk altijd beter. Ik luister zelf 1 (soms 2) keer per week heel even met mijn AngelSounds. Gebruik je doppler dus met mate, even luisteren en dan stoppen, dan kan dat vast geen kwaad. Geniet van het hartje van je kleine!
Inderdaad. Er zijn vele topics over dit onderwerp en iedereen heeft zo zijn eigen mening blijkt steeds Deze doe ik dicht, voor info adviseer ik je ook de zoekfunctie te gebruiken of je vk te raadplegen. Elmo Edit: trouwens, sinds deze week kan mijn man het ook horen via een houten doptone...dat is zeker weten niet schadelijk