Hoi allemaal! Mijn vriend en ik zijn bezig om zwanger te worden! Heel spannend! Voor mij de 3e keer, heb al een zoon van 7 jaar en een miskraam gehad bij mijn ex. Maar nu heb ik last van misselijkheid en pijn in mijn buik. Hierbij heb ik ook last van bruin slijm (oud bloed?) Mijn eerste ongesteldheid dag was 28 augustus en volgens de berekeningen zou morgen de innesteling plaatsvinden. Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad! Duidt dit op een zwangerschap of haal ik wat in mijn hoofd?
Ijzersmaak kan bij het bloed horen, maar je zal gewoon moeten wachten op een test... Wij kunnen niet voor jou voorspellen. Daarnaast, volgens mij is dag 15 erg vroeg voor een innesteling. Ik weet niet hoe lang voorheen je cycli waren, maar stel dat dag 14 je eisprong was, zou je rond woensdag/donderdag de innesteling moeten hebben (4 dagen na de eisprong). Je ongi is pas 25 september, dus je hebt nog even. Dit klinkt meer als een lichaam dat nog aan het ontpillen is?
Hallo dames Ik vraag me ook af of ik zwanger ben of niet Dit is me eerste ronde na 2 jaar. Ik heb het een jaar lang eerder geprobeert met me ex maar zonder resultaat 26aug ben ik ongesteld geworden en heb een cyclus van 30 dagen Ik ben sinds gisteren misselijk geworden terwijl ik dat bijna tot nooit ben en sinds vanavond lichte steekjes rechts onder in me buik en het aller gekst is nog dat ik van de daken wil schreeuwen dat ik zwanger ben en dan terwijl ik nog helemaal van niks weet Ben ik nou gek aan het worden of herkent iemand zich dit ook En moniek84 ik hoop voor je dat het raak is nog even geduld en je mag testen
@ Shasha jij zit dan nu op dag 20 en zou een innesteling al geweest zijn, als het raak is zou je soms al wat kunnen merken. 25 september is dan ook jouw nod, want dat is dag 30. Nog 10 daagjes en dan heb je zekerheid . En ja sommige mensen voelen dat gewoon. Ik was daarentegen bleef zelfs twee weken na nod ontkennen dat ik zwanger was
Mijn vruchtbare dagen waren 10/11 september. Innestelingdag 15/16 september. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Ik heb nu inmiddels geen slijm meer maar wel buikpijnen.
Dat is wel heel vroeg want als ik 10 + 14 doe kom ik uit op een cyclus van 24 dagen en niet 28. Snap je mijn berekening? Of is jouw LF gewoon heel lang?
Vanochtend bij de dokter geweest, waarschijnlijk een blaasontsteking. Even wachten op het resultaat! Heb wel dezelfde soort klachten als bij de zwangerschap van mijn zoon. Krijg er wel de zenuwen van, wil zo graag een 2e kindje!