Meiden ! Vandaag is m'n nod maar ik heb geen test in huis. Normaal ben ik in de ochtend altijd al ongesteld maar vandaag niet . Ik heb net een ovulatietest gedaan en hij testte super positief !! Een dikke streep erop . Hebben jullie ervaring met een ovulatietest als zwangerschapstest ?? Morgen ga k een echte test halen maar dan weet k of k alvast stiekem blij mag zijn ! liefs tijm
Je ovulatietest is helaas niet positief, want de teststreep is lichter dan de controlestreep. Je hebt altijd LH in je lichaam, dus je kunt altijd een streep hebben. Dit zegt echter niks over een eisprong of zwangerschap. Succes!
Gefeliciteerd!! Geniet er van!! Rare vraag misschien maar had jij ook dat je rond je eisprong veel moest plassen en was je ook misselijk rond die tijd? Ik had dat namelijk wel, alleen pas 28e als goed is nod.
Hallo, Allereerst gefeliciteerd! Hier nog een grote geluksvogel, ook ik hield vandaag 3 positieve testen in mijn hand! Zou met mijn cyclus van gemiddeld 36-37 dagen (vandaag dag 37) nu precies 4wk zijn, ben niet echt misselijk maar wel een wat weeig gevoel, gezwollen borsten en veeel plassen. Tijdens eisprong was ik niet misselijk, maar wel meer plassen en middenpijn. Geniet van je zwangerschap Tijm 86! Groetjes!
Misselijk niet daar heb ik tot nu toe geen last van gehad. Wel veel moeten plassen idd en ik voelde een week na m'n eisprong een soort plopjes/bubbels in m'n buik heel raar. Heb ook last van m'n borsten ze doen sinds m'n ei pijn, vooral aan de zijkant. Succes Tru , ik hoop dat het gelukt is ! Gebruik je al tarwekiemolie ? Ik deze maand voor het eerst en hop meteen zwanger dus zeker het proberen waard.
Gefeliciteerd Lumiere ! Gek hè .. Voel me ook nog helemaal niet zwanger ofzo echt heel vreemd .. Kan straks ook echt niet slapen denk ik haha
Ik ook niet denk ik, dus je ligt niet alleen wakker Kan het gewoon nog niet geloven, in de eerste maand. Hoop dat het doorzet
Wowww van harte gefeliciteerd meiden ben deze ronde ook begonnen met tarwekiemolie. Ben benieuwd wat t met mij doet
Schijnt te helpen met je cyclus en innesteling.. het kan geen kwaad voor de vrucht. Bestaat voornamelijk uit vitamine E
Gefeliciteerd!!!! Geniet van jullie zwangerschap! Ik had gister ook een positieve ovulatietest (4 dagen voor nod) en toen gelijk een zwangerschapstest gehaald en die heeft ook een tuurstreepje!!
Ok! Misschien ook eens proberen..Ik wilde met teunisbloemolie beginnen maar hoorde daar wat minder positieve verhalen over, kon gevaarlijk zijn voor de vrucht
Yep teunisbloemolie schijnt niet goed te zijn voor t vruchtje. Op het potje staat ook duidelijk niet te gebruiken tijdens zwangerschap