Lumc lab dicht december?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kiekies, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Wie o wie weet of het lab gesloten is in december? Misschien gek vraagje maar zit het e.e.a. uit tw rekenen :)

2. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet !! Ze gaan gewoon door ;) althans zou niet anders kunnen omdat de meeste ECHT niet van te voren weten wanneer ze (rijp) zijn :)
    Succes ik stop even december veelste druk :-0

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Oh wat fijn dat je antwoord :D Wilde anders na 10u het lumc gaan bellen haha..

4. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi graag gedaan hoor! ;) maar moet je niet iedere week naar het ziekenhuis? om echo en bloed te testen? sorry ik weet niet wat je doet :) maar dan zou jevoor de zekerheid even kunnen vragen.
    Het lijkt mijn erg sterk dat ze DICHT zijn....maar goed ik stop zelf met december dus heb er zelf ook niet om gevraagd ;- hihihi

Maar ik zie dat ik dat al verteld had :-0

succes!

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik zou het even navragen of op de website kijken. Weet dat het MCK namelijk wel dicht is tussen de feestdagen en daar hadden ze regels tot wanneer je mocht beginnen met de poging. Heb hier 2 jaar mee te maken gehad dat ik maandje moest wachten.
    Maar niet alle ziekenhuizen hebben een feestdagenstop.

Maar het is niet te plannen inderdaad

6. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Lumc is ook dicht met de feestdagen :) Dus bij deze dan weet de rest het ook haha.

7. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh echt??!!! bizar ...hoe is dat te plannen dan met zoveel vrouwen?!?? maar goed zoals zonnetje ook al vertelde.......;)
    @zonnetje gefeliciteerd 8weken das de veiligheid toch?!
    wauw hoop dat ik daar ook ooit eens aan mag komen ;)

groetjes..

8. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    De vrouwen bij wie de behandeling in november of begin december niet lukken, kunnen dan 'pas' in januari verder.

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    De veiligere weken zijn pas met 12 weken. Dus ben nog niet.
    Hoe lang ben je al bezig troy?

Ik had nooit verwacht nog zwanger te worden. Wel gehoopt natuurlijk. Heb er uiteindelijk 5 jaar over gedaan. Waarvan ruim 1 jaar proberen, half jaar medicijnen voor manlief, 6x iui en 7 tp's met icsi/ivf. Dus totaal 13 behandelingen. En vele maanden pauze, soms verplicht ivm cystes, sluiting feestdagen en soms eigen keus.

Bij mij was er een datum bekend tot wanneer je kon starten. Als je voor die tijd ongi was en je geen al te lange cyclus heb door pco kon je nog starten (was begin dec) en anders moest je tot jan wachten inderdaad.
    helaas, maar in vele ziekenhuizen standaard. Lumc heeft gelukkig al geen weekendsluiting of zomerstop. Heb ik ook vaak genoeg voorbij zien komen.

10. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    wij moeten als goed is als de eerste i.u.i niet gelukt is ook wachten tot januari .. ivb dat het lab in nijmegen dicht zit ,. wel jammer maar tis niet anders ... ;) misschien dan toch zelf veel klussen en hopen op een wonder ;) ...

Deel Deze Pagina