Wie ook zwanger van een 2-ling???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hexje, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Hooooi!!

hier kort berichtje van mij.
    ben 12-11-10 bevallen van 2 practige meiden die absoluut niet op elkaar lijken. Om 20:04 is geboren Fenna Joan met gewicht van 2660 gr. Om 20:21 is Amy Lisa geboren met 2560 gr.

Was wel een helse bevalling... beide meiden lagen verkeerd met hun hoofdjes, waardoor ik geen persweeen, waardoor ik het moest doen met gewone weeen en de pomp. nog aantal dagen zhuis gelegen met de meiden.

Kom snel t hele verhaal doen en ff op iedereen reageren, want op t moment moet ik nog echt mn draai vinden :), dus weinig tijd!!

Liefs

2. mariel27

mariel27 Niet meer actief

hoi,

MeisjeV, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochters! Wat een mooie namen!
    Wat jammer dat de bevalling niet zo fijn verliep. Maar gaat nu alles goed? Kan me voorstellen dat het even lastig is om je draai te vinden, maar neem je tijd en doe lekker rustig aan en geniet ervan!

Mm7, Wat fijn te horen dat de babies nog fijn in je buik zitten! Hopelijk mag je naar huis en daar totale bedrust houden. Ik weet uit ervaring dat je thuis iets beter kan ontspannen en beter rust kan houden. En hopelijk blijven de babies dan nog lekker even zitten.

Youngmom, Ja ik bedacht me gister ook ineens wat bmh moest zijn... Maar ze hebben dus geen idee hoe lang je daar mee rond kan lopen. Maar kan me goed voorstellen dat je het af en toe zat bent, maar je kan inderdaad niet zo maar stoppen..

Maar hiet ook ellendig eerlijk gezegd. De pijn lijkt alleen maar erger te worden en nu begin ik ook weer te hoesten. Daar kon ik niks voor krijgen, dus echt ellende. En ik slaap helemaal niet, kan niet fatsoenlijk liggen en als ik dan eindelijk een beetje lig kan ik er weer uit om te plassen..
    Ik probeer mijn rust te houden, maar begin wel een beetje te balen. Hopelijk gaat het snel ietsje beter.

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @meisjev: Proficiat met de geboorte van Fenna Joan en Amy Lisa! Geniet er nu maar dubbel zo veel van! Op hoeveel weken ben je nu uiteindelijk bevallen?

@mariel27: Nee het word afwachten wanneer die ukkies willen komen. Hopelijk gaat het voor jou ook binnenkort wat beter!

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Meisje v: van harte met je meiden! Mooie namen! Hopelijk vinden jullie snel een ritme en kunnen jullie lekker genieten!

Youngmum: hou je het nog vol? Je bent morgen alweer 32 weken!! Je gaat de goede kant op meid! Heb echt respect voor je hoe je het volhoudt!

Mm7: Fijn dat de baby's nog even lekker blijven zitten! We gaan er gewoon voor dat ze dit jaar gewoon blijven zitten en in 2011 geboren worden!

Hier ben ik echt heel snel moe. Als ik net wakker ben, heb ik alweer zin om te gaan slapen. Kan mij dat niet herinneren van mijn vorige zwangerschap. Verder gelukkig niet heel erg misselijk, dat scheelt wel!
    Maandag gelukkig weer een echo, want ben erg benieuwd of alles wel goed gaat met mijn kleintjes!

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @mama van 2: Ik moet het volhouden hé, het kan nu eenmaal niet anders. Gelukkig gaat het met jou wel goed...

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ja dat snap ik, maar toch je 2 zoontjes niet kunnen zien, je man/vriend natuurlijk ook een stuk minder en dan alle zorgen om de 2 kindjes in je buik! Niet iedereen zal het je na doen!

7. Chrissie113

30 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,
    even een kort berichtje van mij, ben vanmorgen naar de dokter geweest, wegens ondraagelijke buikpijn, urine ingeleverd, krijg morgen als ik bij de gyn kom de uitslag,er zat wel bloed in, de pijn is van een dikke 10 naar een 8 afgezakt, maar kan helemaal niets, het lijkt alsof al me ingewanden zwaar zwaar zwaar gekneusd zijn, weet niet wat ik er mee moet, kan alleen maar ineen gedoken in me bed liggen, en moest maar een asperientje nemen.
    vanmiddag wel naar de vk geweest, en daar hebben we 2 prachtig mooie frummels gezien, en 2 kloppende hartjes, 7 weken ben ik nu, maar ook de vk kon de buikpijn niet verklaren, wel maakte ze zich zorgen, omdat bij een zwangerschap dit niet hoort. Toch feliciteerde ze ons met de tweeling zwangerschap.
    Ik ga gauw me bedje weer in, ben uitgeput, uitgewoond, gelukkig heb ik een lieve vriend, die thuis is gekomen van zijn werk.
    Ik heb de rest niet gelezen, alleen iets van dat iemand bevallen is, bij deze gefeliciteerd!!

xxxxx

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Meiden even een ego berichtje ; Ik mocht gisteren avond gelukkig naar huis toe, op de echo was de baarmoedermond nog steeds hetzelfde... Ook een groeiecho gehad en het meisje weegt nu 924 gram en het jongentje 914 gram, behoorlijk goede gewichten bij 26 weken. Ik hoop ze zeker nog een week of 10 binnen te houden.. Ik ga hier thuis even tot rust komen en lees van de week even terug hoe het bij een ieder van jullie gaat.. Ontzettend bedankt voor elke keer de lieve en opbeurende berichten, thnx!!

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    chrissie: wat fijn toch 2 kloppende hartjes!!!! Dus je mag je nu echt officieel bij ons voegen! Wat balen van je buikpijn! Ben benieuwd wat de gyn vandaag zegt!

Mm7: wat fijn dat je naar huis mag! En ze zijn inderdaad mooi op gewicht! Hopelijk volgen de volgende 10 weken rustig en blijven ze nog lekker binnen zitten! Rust lekker uit meid!

Hoe is het met de rest?

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Ik moet het hier eventjes kwijt. Vanochtend zo blij dat ik de 32 weken gehaald heb. Maar net telefoon gehad van mijn vriend dat ze Casje naar de spoed hebben moeten brengen. Hij was op school gevallen op een stoel en had 15 hechtingen nodig in zijn knietje. Ik voel me zo machteloos nu ik niet bij hem kan / mag zijn. Mijn kleine mannetje :(

@chrissie113: Ik hoop met jullie mee dat alles goed blijft gaan.

@mm7: Wat een fijn nieuws dat jij naar huis toe gemogen bent! Hopelijk blijft het nu een tijdje goed gaan.

11. mariel27

mariel27 Niet meer actief

hoi,

Mamavan2, Ja volgens mij hoort die moeheid toch ook echt wel bij een tweelingzwangerschap. Ik herken het ook helemaal niet van de vorige keer. En een verschil is natuurlijk dat je nu een kindje hebt rondlopen. Maar ik vind het ook heel lastig. Maar de arts in het ziekenhuis zei dat je de moeheid wel moet accepteren en aan toe moet geven, hoe moeilijk dat ook is.

Chrissie, wat fijn dat je twee kindjes hebt gezien. Maar wat naar van die pijn! Ik hoop dat het snel beter gaat. Maar heb je inmiddels de uitslag al?

Mm7, Wat fijn dat je naar huis mocht. Nu thuis goed gaan rusten en hopelijk blijven de kleintjes nog even zitten. Maar inderdaad de kleintjes hebben hele mooie gewichten. Bij mij werden ze met 26 weken ook op dat gewicht geschat.

Youngmom, Gefeliciteerd met de 32 weken, dat is heel mooi nieuws. maar wat ontzetend naar van je zoontje. Daar wil je inderdaad zelf bij zijn, wat een ellende zeg. Dikke knuffel!

12. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Net 45min aan de telefoon gehangen met mijn vriend. Ze waren pas om 20u thuis. Hij had Sem onmiddellijk in bed gedaan. Cas ligt nu op de zetel want hij heeft veel pijn. Mijn vriend zal Cas bij hem in bed nemen om Sem niet te wekken vannacht. Cas moet nu zeker de rest van de week thuis blijven en rusten. Dus komt de buurvrouw babysitten de rest van de week. En ik vrees dat hij het met dat stilzitten even moeilijk zal hebben als zijn mama.

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Vanochtend mijn vriend aan de lijn gehad. Casje heeft vannacht maar een 2-tal uurtjes geslapen omdat hij zo veel pijn had. Sem was door het gehuil van Casje wakker geworden rond 3u30 en had toen ook niet meer geslapen. Dus heeft mijn vriend een hele nacht wakker gezeten. Maar toen ik daarnet de buurvrouw op belde was Cas voor de TV in slaap gevallen. Ben benieuwd hoe Sem het vandaag alleen op school zal doen.

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    het zit je ook niet mee he youngmom! Arme Cas, hopelijk gaat het vannacht beter voor hem en je vriend!

Moet altijd even 2 keer lezen als je vertelt over Cas, mijn man heet Cas haha.

Hier nog steeds erg moe! Moet echt mijn rust nemen. Lig nu ook elke middag even een uurtje op bed en dat gaat wel beter. Maandag gaan we voor het eerst naar de gyn. Ben erg benieuwd en hoop op een echo!!

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Mijn mannen maar 10 minuutjes gezien via skype. Sem was de hele avond al lastig omdat hij moe was en Casje had pijn dus vonden we het beter om het niet te lang te trekken. Zodat Sem naar bed toe kon en Cas ook maar dan in ons bed. Afwachten hoe deze nacht zal gaan.

@mama van 2: Haha het is gewoon een prachtige naam natuurlijk ;) En als je voeld dat je moet rusten, gewoon doen ;)

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Er is bij mij thuis vorige nacht weer niet veel geslapen. Daarom gaat Sem bij mijn schoonouders slapen de komende nachten. Want hij word telkens wakker als Casje huilt 's nachts en dan is hij de hele dag moe en lastig. En eindelijk zijn de doopsuikers af!

17. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Gyn-nieuws: de ukkies zijn goed gegroeid (iets lichter dan bij een één-ling maar dat is normaal) en ik heb nog geen opening dus toch goed nieuws vandaag.

18. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    waaauw Youngmom ze blijven gewoon lekker zitten, Heerlijk!! En ze doen het dus heel goed in je buik!

Oef Arme Cas En Sem. Hopelijk voelt Cas zich snel weer beter, en kan Sem even lekker bijslapen bij opa en oma.

Hoe gaat het verder met jou?

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spannend hoor as maandag voor jullie mama van 2!

Hier gister weer echo gehad. Beebjes hebben t nog prima in mama's buik. Weinig reden om er al uit te komen dus haha.

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    jaa maandag om 9 uur, ben zo benieuwd. We zouden dan 12 weken zijn (banner klopt niet helemaal).

Fijn dat jou baby's het zo goed doen, pff je bent al 36 weken mag hopen dat ik dat ook ga volhouden!!

Hier net wel de knoop doorgehakt en ga maandag de wagen kopen die ik wil. Want dit zijn nog de oudere modellen en dat scheelt toch nog wel een hele hoop met het nieuwe model!

Deel Deze Pagina