Casje mag maandag gewoon weer naar school. Maar miste deze week wel het bezoek van de sint. Gelukkig bracht Sem wel een zakje snoep van de sint mee voor hem. Woensdag mogen de hechtingen er uit. @mariel27: Ze zijn ondertussen al 4 jaar gescheiden en nog steeds is er geen eerlijke schikking gevonden voor Loecke. Ja er is eens een uitspraak geweest die toen zei dat mijn vriend een half uurtje bezoekrecht had over Loecke met zijn ex erbij.
Youngmom, Vervelende situatie zeg. Maar is het ook niet raar dat je vriend zijn kind alleen onder toezicht mag zien..Normaal dan heeft de vader toch ook recht op tijd met zijn eigen kind. Of maakt zij het hem expres zo moeilijk? Fijn dat Cas weer naar school mag, wel jammer dat hij Sinterklaas heeft gemist. Hebben ze het thuis wel gevierd? Lijkt me wel heel naar dat jij er dan niet bij bent. Of hebben jullie een andere oplossing gevonden? Gaat het verder met jou goed? Hier wat minder. Ik hou bijna alleen nog maar een rust. Als ik een kwartier heb gelopen dan krijg ik hele pijnlijke buiken. Verder nog steeds zo'n last van mijn ribben, ik kan s nachts helemaal niet slapen, zit er helemaal doorheen. Maar goed morgen weer conrole in het ziekenhuis, hoop dat het met de kindjes helemaal goed is, dat het is het belangrijkste.
Hier een overgelukkige mama: 34 WEKEN gehaald!!!, een heerlijke douche gehad vanochtend, Cas die weer naar school mag en nog 2 ukkies die nog steeds in mijn buik zitten! Ooooooh ik ben zo blij!!!! Mijn twee schatten kunnen knuffelen! Tot Casje zei: "Mama, Casje bijna plat" Gekkie! Ze waren ook zo blij om mij terug te zien. Binnen de 10sec zaten ze bij mij op bed. En ook waren ze echt super blij met de sintkadootjes die ik bij mij had. Alhoewel Sem zich wel afvroeg hoe de sint was binnengeraakt zonder schoorsteen @mariel27: Ja er is al eens een zaak geweest maar toen had zijn ex gewonnen. Met de leugen dat mijn vriend en ik aan de drugs zaten en dat ik daar aan ook Linn* ben verloren. En dat is zelfs nooit gechecked geweest! Daarom hebben wij een nieuwe zaak gestart met meer onderzoek! Echt vieren doen wij niet, zondag als de jongens opstonden stond het speelgoed op hun speelmat. En de sint is dus ook hier bij mij gekomen en dat kregen ze dus vandaag
youngmom, Wat fijn dat jij je jongens hebt gezien! Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn en ook nog de 34 weken gehaald. Allemaal goed nieuws. En erg vervelend dat je met leugens schijnbaar kunt winnen. Ik ken zo'n zelfde soort verhaal, nou ja die moeder loog in ieder geval ook en daarmee kunnen ze het lang rekken. Echt heel stom dat het allemaal niet beter gecontroleerd wordt. Ik hoop echt voor jullie dat het snel goed komt!
Gyn-bezoek: de ukkies zijn een beetje gegroeid maar zitten nu niet meer 'op schema' maar dat is niet zorgwekkend want een tweeling is sowieso lichter dan een één-ling. Nu worden ze geschat op 2000gr / 1900gr (één-ling: 2200gr). En ik heb nog steeds 2cm opening dus heeft het stoppen van de remmers tot nu toe geen effect op mij.
Zo hier is lang niet geschreven. Hier even afwezig ivm met ziekte zoontje. Hij was behoorlijk ziek, hij had een virus in zijn mond en dus allemaal blaasjes in zijn mond. En hij had constant verhoging en hij kon niet eten. Verder moet ik zelf bijna complete rust houden. Helaas ook last van mijn bekken gekregen, en de gyn vond het niet meer zo verantwoord wat ik allemaal nog deed.. Maar goed de kindjes waren wel weer redelijk gegroeid. Ietsje minder nu dan een eenling, maar nog steeds heel goed. En ze zijn goed actief, goede hartslag. Mijn bloeddruk was ook prima. Youngmom, Inmiddels 35 weken! Maar hoe gaat het nu met je? op zich zijn jouw kindjes ook nog best goed gegroeid. En het is ook altijd een gemiddelde he, ons zoontje zat ook onder het gemiddelde, nog steeds, en die doet het ook prima.