Wie ook zwanger van een 2-ling???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hexje, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    He bah joyce dat is niet fijn die maagpijn. Hoop dat ze er iets aan kunnen doen.

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hoi meiden, ben niet zwanger maar wilde jullie allemaal even feliciteren.

Dus... Gefeliciteerd met jullie tweelingzwangerschap!!! Het is zo leuk :D:D

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    29 WEKEN!!! :D

@knuffie1982: Blijkbaar je vraag niet zien staan. Hier ook een (tweede) één-eiige tweeling! ;)

@mm7: De reden dat mijn zoontjes niet meer op bezoek mogen komen is omdat het te druk zou zijn voor me. Ondertussen wel een webcam gekocht voor thuis en nu kan ik skypen met mijn zoontjes.
    Ik slaap niet zo goed meer want voor de ukkies lig ik op geen enkele manier meer goed. Wel een probleem aangezien ik niets anders meer mag doen dan liggen. Met het gevolg dat is best moe ben. En dan nog die (pijnlijke) harde buiken nog steeds... en ik mis mijn jongens best ook wel hoor... :(
    De CTG's zijn tot nu toe wel weer allemaal goed.

@joyce012: Hopelijk voel je je snel wat beter meid!

4. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Hai meiden

Nou ben bij de dokter geweest en de hoofdpijn komt vanuit mijn nek dus dat wordt fysio en die maagpijn komt volgens de dokter door maagzuur in de nacht als ik plat lig... nu moet ik elke avond gaviscon nemen en mijn bed omhoog...

Youngmom gefeliciteerd 29 weken, ik duim heel hard voor je dat ze op z'n minst nog een week of 5 blijven zitten

Minniemouse hoe is het met jou? wel leuk we lopen bijna gelijk op, dat is leuk......

X

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @joyce012: Als het helpt met fysio en gaviscon is dat super hé. Beter dan nog de rest van de zwangerschap er mee rond te lopen.

Nog effe wat geboorte-nieuws: mijn neef is vannacht om 02u21 papa geworden van een flinke zoon Obe (gelukkig wat die naam al van ons lijstje). Geboren op 41w1d - 54cm - 3950gr

6. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey youngmom gefeliciteerd met je achterneefje! en dat is zeker een flinke zoon poeheeeee

X

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @MeisjeV, wat spannend 37 weken vandaag, ik hoop zo dat ik die termijn ook mag halen! Heeft de gyn. met jou/jullie besproken over inleiden? Of wie weet ben je inmiddels al wel bevallen ;)!

@Joyce012, wat vervelend die pijn zeg, ik hoop dat je je snel beter voelt! Hier gaat het goed met mij en de kindjes!!:D

@angelbaby, dankjewel ik vind het ook zo leuk, 2 kleintjes op komst!

@Youngmom, allereerst gefeliciteerd met het behalen van de 29 weken, voelt toch lekker of niet. Nu op na de volgende 7-10 weken! Ook gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie! Ik hoop dat je snel opknapt en dat alles wat beter gaat, heel veel sterkte!

@all, hier gaat het goed, ben een beetje bang voor vroeggeboorte straks, omdat ik nu al bijna de hele dag harde buiken heb... tja het zal er wel bij horen die angst denk ik dan...

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Youngmom, lees net in het topic jonge (tiener) mamas, dat jij ook 22 bent. Ik ben nog heel weinig mensen tegen gekomen die ook zo jong zijn en een 2ling verwachten, grappig!!

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @mm7: Ik ben inderdaad 22, jij ook veronderstel ik? Inderdaad weinig tweeling-mama's van onze leeftijd.

Vandaag al een hele dag stekende hoofdpijn :(

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jep hier idd ook 22, en idd weinig van onze leeftijd, al helemaal met een 2ling!

11. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Ik heb een goeie nacht achter de rug. Heb een slaappilletje gekregen en toch wel wat kunnen slapen. Gelukkig waren die twee ukkies in mijn buik van hetzelfde idee. Heb van 23u tot 7u kunnen slapen en de hoofdpijn is verdwenen. Zal dus waarschijnlijk door de vermoeidheid geweest zijn. Straks komt de gyn weer langs.

@mm7: Ik heb een eindje geleden een toppic opgericht 'meiden van 1988' maar daar was redelijk wat activiteit. Nu enkel maar mezelf en een andere meid dus ja :(
    Hier zelfs een 2e 2-ling :p

12. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Gyn-bezoek gehad: De ukkies doen het echt voortreffend en worden nu geschat op 1200gr en 1000gr, wat perfect is voor een tweeling! Was echt super blij om dat te horen. Maar... mijn baarmoederhals is weer verminderd en meet nu 0,5cm. Dus die (pijnlijke) harde buiken hebben dus wel effect op mij.

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wauw ben jij van 1988??? Dan ben je 22? Wat grappig ik dacht namelijk dat je wat ouder was.

Lig je nog in het ziekenhuis? Ben blij te lezen dat je inmiddels de 29 weken voorbij bent!!

14. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Oja zijn het de hormonen ik weet het niet maar ben daarnet een hele mooie jongensnaam tegengekomen van 4 letters en nu heb ik beslist de 3-letter regel te laten varen. Nu hebben we onze 4 namen van 4 letters! :):D

@jada08: Inderdaad 22 en dat heb ik nog gehoord. Namelijk niet veel meiden van mijn leeftijd die al zo'n groot gezin hebben...
    Ik lig nog steeds in het ziekenhuis, namelijk al zeker tot de bevalling.

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Nee ind door je grote gezin dacht ik inderdaad ook dat je ouder was. Leuk hoor zo'n jonge mama.

Las dat je bmm nog meer verkort was. Het rommelt dus aardig of niet?

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Ik vind het ook ontzettend leuk om een jonge mama te zijn. Ook al vind ik het onwijs irritant al de kritiek dat ik soms krijg.
    Inderdaad weer korter, ik krijg veel harde buiken maar buiten de twee keer dat ik weeën heb gehad (op 24w5d & 28w2d) geen weeën meer gehad.

17. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Goeiemorgen meiden! Hier hebben de ukkies blijkbaar door dat ze zich 's nachts beter wat stil houden voor mama's nachtrust ;)
    En ik ben gisteren op een hele mooie naam gevallen en nu hebben we 4 namen van 4-letters en die hebben we nu toch vast gezet... eindelijk en ik heb helemaal het gevoeld dat de ukkies voorbestemd zijn om die naam te dragen :D

18. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Hoe gaat het met jullie vandaag?

19. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Hooi, hier maar weer berichtje.
    Alles is nog steeds rustig. We wachten gewoon af.
    Morgen weer naar gyn, uiterlijk vrijdag word ik ingeleid.

Dus nog max 4 nachtjes voordat mn ukkies er zijn.

Hoe gaat het hier voor de rest?
    Lees wel mee, maar weinig puf hiero...

@youngmom; grappig, ik ben ook uit '88 :)!

20. mariel27

mariel27 Niet meer actief

hoi,

Is het goed als ik weer meeschrijf? Ik had eerst een andere naam, mamamar1983, maar mijn profiel was verwijderd en kon heel lang niet op deze site.. dus vandaar dat ik hier een tijdje niet ben geweest.

Deel Deze Pagina