al 2 weken bruinverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door senna999, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hallo

ik heb sinds 2 weken bruin verlies, meestal alleen bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest. het is overdag het meeste, sochtends en savonds vaak helemaal niks. heb dit ook aan de gyn gevraagd en die zei dat ik me niet druk moest maken en dat ze dit heel vaak zagen vroeg in de zwangerschap. ik heb vorige week bij 5w6d het hartje zien kloppen dus dat is wel goed nieuws.
    alleen ik maak me zo druk dat ik nu bijna 7 weken ben en nog steeds dat bruinverlies heb, het wordt ook niet minder, dit kan toch niet nog steeds van een innesteling zijn? en waardoor komt dat bruinverlies? dan verlies je toch bloed of van een wondje ofzo? ben zo bang dat het niet goed gaat.
    hoelang kan dit nog aanhouden? iemand een idee? ik bedoel als het van de innesteling is dan zou het toch binnenkort moeten ophouden of niet?
    ik heb volgende week vrijdag weer een echo, hoop zo dat het vruchtje dan goed gegroeid is!
    iemand een idee of ervaring hiermee?

2. touwtje

touwtje Actief lid

14 apr 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Senna,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik maak nu precies hetzelfde mee, ik heb ook al 2 weken last van bruinverlies en ik vind het ook best eng! Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger. Mijn verloskundige zei ook dat zolang het niet rood werd je geen zorgen moest maken! Dus daar hoop ik maar op. Maar we hebben vorige maand een miskraam gehad, dus dit is extra spannend ;). Volgende week hebben wij onze eerste echo, dus ik ben erg benieuwd. Jullie hebben de eerste echo al gehad? Nou zagen jullie al wat zitten?

Groetjes

3. pat1971

pat1971 Lid

15 jan 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb vandaag een echo gehad in het ziekenhuis omdat ik ook wat bloedverlies had. Gelukkig was alles goed en klopte er een hartje. De gyn zei dat ze in mijn baarmoeder nog wat bloed zag zitten en dat dit er nog uit kan komen. Ze zei dat het niets was om zorgen over te maken alleen als het eruit zal gaan zien als een flinke menstruatie.

Sterkte en hoop dat het snel over zal zijn.

4. touwtje

touwtje Actief lid

14 apr 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Pat,

Gefeliciteerd joh! Hartstikke mooi! Had jij ook al langer bruinverlies??
    Geniet er lekker van!

Groetjes ;)

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    op de echo zag je een dooierzak en een vruchtje van 4mm met een kloppend hartje. was wel een inwendige echo.
    aan de ene kant stelt het me wel gerust dat het hartje klopte, maar aan de andere kant zal het niet de eerste zijn waar bij de volgende echo het gestopt is. vraag me gewoon af waar dat bruinverlies vandaan komt... moet toch iets zijn wat dat veroorzaakt.. of hebben wij gewoon een lange innestelingsbloeding?

6. touwtje

touwtje Actief lid

14 apr 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dat is mooi, dat het hartje klopte. Maar inderdaad het blijft onzeker. Ik had de vorige keer ook bloedverlies, maar dat was echt rood, toen hebben we een echo gehad, en een kloppend hartje gezien, en s'avonds hebben we het vruchtje verloren. Dat is zo snel gegaan, bah. Dus ik hoop dat het nu goed zit. Ja ik weet niet of het van de innesteling is, is wel lang 2 weken. Maar goed het komt heel veel voor, sommigen hebben het wel tot de 12e week.

Daar moeten we ons maar aan vasthouden.

Liefs

Deel Deze Pagina