Mama in spé, uitgerekend JULI 2013 !

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liefsd, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Lieve meiden,

De reden dat ik een nieuw onderwerp open, is omdat ik nergens een groepje kon vinden met meiden die in juli 2013 zijn uitgerekend.

Ik ben erg zenuwachtig voor mijn eerste echo en zit continu met de zwangerschap in mijn hoofd. Wie zit er nog meer in hetzelfde schuitje en hoe komen jullie deze tijd door?

Wij zijn zo intens gelukkig, zo gek om het nog niemand te kunnen vertellen en met smart te wachten op de 1e echo!!
    Ik hoop dat alles goed is en het hartje klopt, 2 weken duurt nog zo lang!

Wie babbelt er gezellig met mij mee? :)

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Er is wel een Juli 2013 groepje hoor :) Bij onderdeel zwangerschapsclubs en dan juli 2013 mama's.. ;) Ik zit er zelf ook bij! Vandaag 4+1 weken zwanger! ;)

3. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Dankje!!

4. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    Ik ook uitgerekend voor in juli. gisteren vernomen dat ik zwanger was! ben super blij maar ook heel zenuwachtig voor wat me te wachten staat.
    ben benieuwd naar de eerste echo. maar zou het het liefst van de daken willen schreuwen!

5. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Wat super!! En wanneer is de eerste echo?

6. dreamsgettrue

4 nov 2012
    11
    0
    0
    Ik gister ook positief getest, voor het eerst zwanger! 28 november staat de eerste echo gepland :) probeer te genieten en te ontspannen maar het is zo spannend!

7. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Gefeliciteerd meis!!!
    Ja spannend allemaal he! En het wachten duurt zo lang als je er 24 uur per dag mee bezig bent in je hoofd! Hihihi

8. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik vermoed dat ik ook in juli (begin) ben uitgerekend.
    25 oktober een positieve test in handen gehad. Totaal niet verwacht, want ik wachtte op mijn menstruatie nadat ik in februari bevallen ben.

Mijn menstruatie bleef maar uit en heb toen voor alle zekerheid maar getest. Heb toen positief getest; zwanger 2-3 weken. Dat zou inhouden dat ik toen 4-5 weken zwanger was...
    Of dit klopt en hoelang ik daadwerkelijk zwanger ben weten we dus niet.

Aanstaande donderdag krijgen we onze eerste echo. Dan zal er veel duidelijk worden....

9. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    ik moet nog een afspraak maken. maar ik weet niet of ik nu trg naar de gyni in het ziekenhuis moet of naar mijn gewoone gyni.

10. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ik meld me ook! Afgelopen vrijdag positief getest. Nu hopen op een plakbeeb, heb 2x een vmk gehad.
    Het is dus extra spannend... ik heb de vk ook nog niet gebeld. Heb zoiets van eerst maar eens een weekje verder zijn.

11. Moontje123

27 jul 2012
    26
    0
    0
    Heey allemaal,

Ik ben uitgeteld op 2 juli!
    Eerste afspraak op 20 nov, maar dat is geen echo..
    Jullie hebben m dan vrij vroeg of niet?
    Kan niet wachten...is nu allemaal nog zo onwerkelijk!

En kom gezellig bij de juli club!

12. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Ik meld me ook.. Ben uitgerekend begin juli.
    Ik heb wel al een echo gehad, op 4w5d omdat er nog onduidelijkheid was over de duur van de zwangerschap.
    Alles zag er normaal uit.. Nog geen hartje helaas, maar daar was het echt nog te vroeg voor.

13. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Myster: Gefeliciteerd! Wat spannend zeg!! Dus morgen de eerste echo?

Roosmeiske: Ik had gewoon de gyn gebeld waar ik onder behandeling was, zij geeft jou wel antwoord waar je het beste terecht kan! Ik wordt nu nog een keer door mn eigen gyn bekeken en als alles goed is, kan ik door naar de vkpraktijk.

Cd28: Wat spannend! In ieder geval van harte gefeliciteerd! Oooohh wat een ramp zeg, 2 vmk’s. Laat het weekje maar snel voorbij gaan dan!

Moontje: Gefeliciteerd!! Wat voor afspraak heb jij dan 20 nov? Nog geen echo?
    Het klopt dat ik hem vroeg krijg hoor, maar dat komt omdat ik al onder behandeling stond bij de gyn, dus meer kans op een mk.

Starling: Gefeliciteerd!! Wat goed zeg, dus je zag wel al iets heel kleins op de echo? Wanneer mag je nu weer heen?

14. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    LIEFSD: Ja, morgen heb ik de echo.. puur om het termijn van de zwangerschap te bepalen, aangezien ik na mijn bevalling nog geen menstruatie heb gehad... ben benieuwd hoe ver we zijn hihi.. en óf er natuurlijk hartactie is te zien, dat blijft altijd spannend!!!

15. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ohhh wat spannend zeg! Ben ook erg benieuwd hoor. Laat je me weten hoe het is gegaan? En hoeveel weken je al bent?
    :D:D:D

16. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden',

Ik mag me ook melden! Vandaag positieve test. Ik voel me helemaal niet zwanger. Heb ook al eerder 2 miskramen gehad en ik heb ook 2 jongens, een van 3 jaar en een van 6 maanden. Dit is dit een beetje onverwachts voor mij. Zo de vk bellen en hopen dat ik met 8 weken mag komen voor een echo. Eerst zien, dan geloven.

Leuk dat er al een clubje begonnen is!

17. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Janneke: Wat spannend meid! Wel helemaal leuk toch, zo onverwachts? Of niet? Ben benieuwd wanneer je voor de echo mag! GEFELICITEERD! :D

18. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefelciteerd allen die positief getest hebben!

Mijn echo was niet heel positief, althans, zo heb ik het ervaren.
    Kreeg een inwendige echo, om de termijn te bepalen van de zwangerschap.

25 oktober heb ik positief getest met de CB. Die gaf toen 2-3 na bevruchting aan, wat inhoud dat je dan 4-5 weken zwanger bent.
    Inmiddels 2 weken verder, dus de verwachting zou zijn dat ik 6-7 weken zwanger zou zijn.

Tijdens de echo zag de vk wel een zwangerschapsring, maar in eerste instantie geen duidelijk vruchtje en al helemaal geen hartactie.
    Of wel... het is niet gegroeid, of wel ik ben korter zwanger dan verwacht. Ik zou over twee weken weer terug moeten komen om te kijken hoe het er voor zou staan.

Daarna toch nog maar gekeken en uiteindelijk wel een vruchtje + positieve hartactie te zien. Daar ben ik uiteraard blij om, maar toch ben ik verre van gerustgesteld.

Over 2 weken mag ik weer terug komen voor nog een echo. Keep our fingers crossed en hopen op een groter vruchtje en een mooie hartactie!

19. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Myster: Ohhjeee, wat een verhaal!
    Maar misschien als je nog maar zo pril zwanger bent, kunnen ze nog bijna niks waarnemen!
    Dus toch juist heel positief dat ze uiteindelijk wel een vruchtje + hartactie hebben gezien?
    Ik snap dat 2 weken nog heel lang duurt, die onzekerheid herken ik heel erg!
    Ik duim heel hard voor je dat het allemaal goed gaat komen!!

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dat is spannend. Hoop dat de 2 weken voorbij vliegen voor je.

Ik had me ook gemeld bij het andrre juli clubje, maar jeetje al meer dat 50 paginas getikt, kan t niet bijhouden. Dus ik blijf lekker hier!

Vandaag vk gebeld 27 nov echo

Deel Deze Pagina