@ singa: ik snap t helemaal ik ga voor je duimen! hopelijk nu geen tussentijdse bloeding @ conejita: wat goed! gefeliciteerd meid. hoe ver ben je nu? ja ik hoop het ook, heb net nog 2 testen gekocht dus ben benieuwd of ik die morgen nog dicht kan laten
En de test nog niet gedaan of ben je inmiddels wel ongesteld? Hier als het goed is vanaf zondag weer kans op een ei. Nog even rust voor we weer mogen.
Hoi singa! helaas ben ongi geworden het is vannacht doorgekomen. wel een teleurstelling maar goed. op naar de volgende ronde dus. alleen weer 2 weken wachten..jammer dat we niet 2x per maand een eisprong krijgen of elke dag hahaha als het na deze maand niet lukt gaan we mijn vriend zn sperma laten testen. gewoon als een check. als dat goed is en het is na een paar maanden nog niet raak wil ik verder onderzoek. hoe is het met jou???
Wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Je gaat stiekem toch een beetje hopen als je te laat bent of niet? Ik had dat de eerste keer dat het wat langer duurde in ieder geval wel. Nu wacht ik maar gewoon een week langer voor ik actie onderneem. Hier gaat het verder goed. Gisteren gezellig wezen eten met de vriendinnen die ook pas een mk hebben gehad. Dan heb je wel veel herkenning. Deed me goed om er met hun over te praten. Mensen die het niet hebben gehad weten toch niet goed hoe het is. En dan krijg je die goedbedoelde opmerkingen waar je niet zo veel mee kan.
Hoe is het hier? Bij mij lijkt het voor het eerst sinds de mk dat ik weer wat tekenen van mijn ei krijg. Laten we hopen dat het zo is want dan hebben we ook nog op het goede moment geklust.