Wie ook zwanger worden na (meerdere) miskramen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nikie86, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Nee hier geen controles. Ben alleen een week na de mk bij de vk geweest voor een echo. Hierop was te zien dat mn bm nog niet helemaal schoon was maar dat er niets meer in zat wat op een zwangerschap duidde. Ik wacht het maar rustig af, veranderen kan ik het toch niet.

Maar 4 x ongesteld in 1,5 jaar tijd is niet vaak. Hebben ze daar geen oorzaak voor gevonden dan?

2. BellaVita

BellaVita Lid

25 jul 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik inderdaad eerste x ook, werd oude na 2,5 maand weer ongesteld.

Nog geen oorzaak gevonden. Waren net het onderzoekstraject ingestapt en toen was ik opeens zwanger. Wat resulteerde in 2e miskraam. Nu moet ik eerst ontzwangeren. Mag wel 2 andere onderzoeken doen omdat we nu onder de groep herhaalde miskramen horen.dus zijn er nog niet veel mee opgeschoten tot nu toe.

3. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames ben heel even een paar dagen eruit geweest. Het was zo druk op het werk dat ik gewoon geen tijd vond op mijn gemak alles te lezen en te reageren :s En nu op dit belachelijke tijdstip van 4u snachts wel hahaha...maar goed.

Hoe ist het verder met jullie allemaal? Ik heb gisteren een steek in mijn linkerkant van mijn buik gehad. Mss een eisprong maar durf er niet op te hopen. Vandaag wel geklust maar daarvoor niet echt. Vanwege het drukke werk afgelopen dagen is het geklus een klein beetje aan ons voorbij gegaan :( maaaaaaar mss is het wel raak! afwachten en nagels bijten. Zo niet dan hoop ik dat ik over een kleine 2 weken ongi wordt en het zo over 4 weken weer kan proberen :D :D

Voor de rest slik ik nu elke dag multivitamines en B12. Ik heb alleen een paar dagen lang al zwarte poep :s pfff komt er dat weer bij....ben bang dat het van die vitamines is. Denken jullie dat dit dan kwaad kan?

4. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow en een dag na je eisprong vrijen...heeft dat trouwens nog wel nut zit ik me nu af te vragen???? Kans van slagen lijkt me weinig..?? :s

5. BellaVita

BellaVita Lid

25 jul 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heeft dat nog wel zin hoor! Genoeg verhalen om mij heen gehoord waarbij het raak was! Spannend hoor! Nu weer zenuwslopend wachten.

Wij mogen van het weekend weer testen. Temperatuur blijft stijgen, dus dat is op zich positief. Zou wel snel zijn, direct na miskraam. Maar wie weet!

6. BellaVita

BellaVita Lid

25 jul 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had jij trouwens steek echt in je buik? Ik had deze maand elke keer steken bij mijn linker lies, nog nooit eerder gehad. Deed echt gemeen pijn!

7. singa

singa Niet meer actief

Ik heb deze keer ook last van mijn buik gehad. Alleen niet echt steken. Voorheen had ik hier nooit last van. Gisteren als het goed is de eisprong gehad en nu inderdaad afwachten. Hoop dat het voor jullie ook weer raak is.
    Morgen gaan we lekker op vakantie. Even lekker bijkomen.

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb gister ook als het goed is mijn eisprong gehad, woensdag bij de follikel meting en daar was de follikel 20mm. Man is vandaag en morgen niet thuis dus hoop echt dat m'n ei gister gekomen is!
    Volgende week donderdag moet ik progesteron prikken om te kijken of hij ook daadwerkelijk gesprongen is die follikel.

Om op de vraag antwoord te geven of je na de eisprong nog vruchtbaar bent, in principe blijft de eicel 24 uur goed voor bevruchting, houdt er wel rekening mee dat de zaadjes nog ongeveer 10 uur nodig hebben om bij de eicel te komen, het kan dus wel.
    Succes meiden, ik zag wel dat we allemaal rond dezelfde tijd ons ei gehad hebben, hopelijk is het raak.

9. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd een steek rond mijn lies met de eisprong. Ik voel mijn eisprong eig altijd....meestal links :) en die kan echt zeer doen. Net als pijn in je zij soms...soms blijft het heel de dag aanhouden, soms een paar uur. Maar ik weet niet of het deze keer mijn eisprong geweest ik aangezien ik nu weer een hele nieuwe cyclus heb. Maar het kan wel want mss is mn ei gwn later deze keer. Het blijft toch een lichaam he :) Maar het voelde wel t zelfde. Alleen ja niet ervoor geklust dus ja, zul je net zien dat t niet raak is tssss haha

Singa veel plezier op vakantie!!! Waar ga je heen?? Geniet er van ;)

10. singa

singa Niet meer actief

Wij zitten nu lekker in Italie. Heerlijk voor de tent. De rest van de week in ieder geval 30 graden.
    Heb waarschijnlijk toch geen eisprong gehad. Ben vandaag en gisteren nog een beetje oud bloed verloren. Ik heb dat vroeger nooit gehad. Afwachten maar weer.
    We gaan nu maar van de pendels uit (3x positieve test in januari). Komt het eerder dan is het alleen maar mooi meegenomen.
    Hopelijk zit er voor jullie wel al een zwangerschap aan te komen.

11. BellaVita

BellaVita Lid

25 jul 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondanks 2 dikke strepen (oplopend van dunne strepen na miskraam) vandaag ongesteld geworden weer zoveel pijn lichamelijk en geestelijk :'(

Ben er zo moe en verdrietig van! Om mij heen werkelijk iedereen zwanger of een kleintje... Ik begrijp het gewoon niet! Ik weet ook dat er niks van te begrijpen valt maar ja.. Nu maar afwachten hoe lang het duurt tot volgende eisprong, hopelijk koster dan 2 maanden!

Fijne vakantie! Italië is zo heerlijk!

12. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ singa : geniet er maar lekker van, vakantie is zo weer om ;) Hm januari he..hoop voor je eerder meid! Klus maar goed op de vakantie haha :D

@ bellavita: ah meis, jeetje wat een teleurstelling weer! Ik snap je heel goed, hier ook allemaal zwangeren of vrouwen die bevallen zijn. En hoe meer teleurstellingen je krijgt des te moeilijker ik het zelf ook vind om te hopen op een goede zwangerschap. Ik denk zelf dat t deze maand niet raak is. Ook omdat ik gewoon niet weet wanneer (en of) ik een eisprong heb gehad :s Tevens hebben we pas op dag 17 geklust dus ja...kan niks anders doen dan de komende 2 weken afwachten :( zucht. Haat wachten :)

13. BellaVita

BellaVita Lid

25 jul 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx! Het wachten is zo rot he! En dan begint het hele verhaal weer opnieuw. Word zeker ook jouw eerste menstruatie sinds miskraam? Ik ben op zich wel "blij" dat ik zo snel weer aan een nieuwe cyclus begin, dat is het eerste positieve in ruim 1,5 jaar...

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd...gwn het gevoel dat je weer alles overnieuw moet doen. Wordt er soms ook moe van :( dit wordt idd ook mijn eerste menstruatie weer na de miskraam. Als het goed is moet die precies over een week komen. Maar wel fijn voor je dat je cyclus zo snel gekomen is,nieuwe ronde meid!!

15. BellaVita

BellaVita Lid

25 jul 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Ga je wel testen? Je weet maar nooit!
    Vind de menstruatie na miskraam wel heftig hoor! Toch anders, meer bloed en pijn.

Vind dit topic wel echt heel fijn!

16. singa

singa Niet meer actief

En je wil zo graag dat het weer anders is. Waardeloos die menstruatie dan weer.
    Hier helaas ook veel zwangere mensen. We waren met z'n 3en tegelijk zwanger. Een goede vriendin eind december uitgerekend ik 10 januari en mijn schoonzusje 2 februari. Bij hun gaat gelukkig alles goed. Zij hebben helaas ook al eerder een miskraam gehad. Dus ik gun het hun echt maar het is soms ook erg moeilijk.
    Ik vond het zelf wel fijn dat ik eerst nog een keer ongesteld was na de mk. Maar helaas zegt dat dus in mijn geval nog niks. Tot nu toe elke zaterdag na de menstruatie nog bloed verloren. Geen idee waar ik nu dus zit in mijn cyclus.

17. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik vind het zelf ook zo rot dat ik mn cyclus nog niet weet :s kon er altijd tot op de dag zeggen wnnr ik mn ei of ongi ging krijgen. Ik ben altijd heel regelmatig. Nu weet ik nix!! En heb mn ei mss wel gevoeld maar niet op dag 14....was rond de 17e dag. Zit nu rond dag 24 (als ik vanuit de dag van de curretage uitga). Dus in principe zou ik dan over 4 dagen ongi moeten worden. Maar kan nergens vanuit gaan nu!!! Zo frustererend. En mss zit alles wel later kan ook....wie zal t zeggen :( als ik zondag niet ongi ben geworden en voel er ook geen drang na ga ik testen. Nu nog even op de o zo vervelende wachtbank!

18. singa

singa Niet meer actief

Als het langer duurt heb je ook stiekem een klein beetje hoop. Ik was ook altijd heel regelmatig. Ook na 10 jaar de pil gebruikt te hebben had ik ik direct mijn eigen cyclus weer terug. Maar na de currettage 5 weken moeten wachten op de menstruatie. En het is nog niet zoals het hoort. Zou volgende week donderdag weer ongesteld moeten worden. Ben benieuwd.

19. BellaVita

BellaVita Lid

25 jul 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig he! Ik heb ook een rare cyclus, ruim anderhalf jaar 5x ongesteld en 2 miskramen. Voor ons is het nu ook weer gokken... Dus klussen we maar gewoon hele tijd om de 2 dagen tot nieuwe menstruatie weer aanbreekt. "Bloos...

Wachten is zo frustrerend!

20. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ singa: aah volg week donderdag? ja ik rond aankomende maandag (gok ik dan :s haha). Zitten we rond dezelfde periode...ben benieuwd. Heb je hoop dat t raak kan zijn of niet?

@ bellavita: wanneer verwacht je jouw NOD? ja idd lastig, haat t als ik er geen vinger op kan leggen wanneer wat gebeurd en dat je maar gwn moet gokken pfff...ja mijn vriend en ik moeten ook om de 2 dagen eig klusen maar het is bijna elke dag feest :p hahaha omdat we gwn teveel van elkaar houden denk ik...

Deel Deze Pagina