Wie ook zwangerschapsonderbreking rond 20 weken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nicky1973, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ik moest ook ff aan je denken...

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dag lieve allemaal, ik ben donderdag opgenomen en ingeleid, ik heb 24 uur lichte weeën gehad en de baarmoedermond werd week, werd mij verteld, helaas moest ik nog een 24 uur lang de tabletten, weer dezelfde bijwerkingen en weekheid en weeën. Na 48 uur nog geen voldoende ontsluiten. Toen maar op de ouderwetse manier, via het infuus met meer bijwerkingen. Ook de 24 uur die daar op volgden, heftigere weeën, maar niet voldoende ontsluiting. Inmiddels had ik al 72 uren weeën, maar nog steeds niet voldoende. Wij hadden inde ochtend bij opname no gevraagd om een laatste echo in de hoop dat onze kleine meid het zelf had opgegeven en gelukkig is zij, ik heb haar dinsdag avond nog voelen schoppen, is zij in die nacht zelf in mijn buik gestorven. Dit heeft mij enorm dankbaar gemaakt aangezien ik niet wilde dat een pil mijn kinds hartje zou doen stoppen, zij was dus inderdaad te ziek en te zwak. Na totaal 90 uren weeën kon ik het niet meer houden, de arts en verpleegkundige zijn gekomen en ik heb gevraagd om een laken over mijn benen vanwege de angst wat er uit mij zou komen. Niet lang hierna braken mijn vliezen en had ik 1,5 centimeter ontsluiting en mocht ik persen. Met twee persen voelde ik haar uit me glijden. Ik durfde niet te kijken maar de arts zei gelijk dat ze niet eng was maar heel glansde. Ik was erg blij haar te zien en ze was inderdaad niet eng maar een hele mooie meid. We hebben rustig afscheid genomen en ik heb haar nog kunnen zoenen en handjes kunnen vasthouden. Ze weegt maar 90 gram en is 17 centimeter. Deze week zullen wij haar cremeren. Ik heb het allermooiste moederdag cadeau gehad op moederdag, een dochter.
    Bedankt iedereen voor de lieve berichten. Voor diegenen die net als ik voor de moeilijke beslissing komen te staan en op zoek zijn naar ervaringen kunnen mij altijd een pb sturen.
    @trishka. Ik vond jouw avatar zo mooi en inspirerend dat ik een paar van zulke foto's ook met haar handje heb gemaakt..
    Ps. Ik ben anoniem op dit forum dus haar naam hou ik graag voor mezelf.
    Liefs..

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere

Sprakeloos! Heel veel sterkte meid! Ik zit met tranen in me ogen:(

4. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Gelukkig heb je wel afscheid kunnen nemen...
    Heel veel sterkte...

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Kippenvel bij het lezen van jouw bericht ..... wat ontzettend moeilijk is dit voor jullie zeg. Ik wil je feliciteren met de geboorte van jullie dochter, maar helaas tevens direct condoleren met het verlies van haar. Ik wens jullie enorm veel sterkte en veel kracht toe met het verwerken van het verlies van jullie mooie dochter. X

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ow lieverd toch... wat naar dat t zo lang heeft geduurd voor jullie je meid konden zien. Aan de ene kant een mooi iets op moederdag, maar aan de andere kant ook zo dubbel..

Ontzettend veel sterkte met de crematie... zal nog een moeilijke dag worden dan...

Hoop dat jullie t net als ik een beetje een plekje kunnen geven.. Ze zal altijd bij jullie zijn, jullie kleine meid..Jullie mooie kleine bijna perfecte meid..

hele dikke knuf..

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Nicky heel veel sterkte en een dikke knuffel

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.903
    19.396
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Heel veel sterkte!

9. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Wat fijn dat jullie afscheid hebben kunnen nemen en wat moeilijk dat het op deze manier moest. Dikke knuffel!

10. Met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal. Wat heeft je kleine meid lang op zich laten wachten, maar wat een ontzettend bijzonder en prachtig moederdagcadeau heeft ze je geschonken!

Wat fijn dat je nog tijd hebt mogen doorbrengen met je dochter en dat je haar nog hebt kunnen bewonderen en liefhebben! Heel veel sterkte de komen tijd!!!

11. luca84

luca84 Niet meer actief

ook ik heb het met een brok in mijn keel gelezen..
    Heel veel sterkte!!!

12. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen woorden voor. Ontzettend veel sterkte !!

13. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Heel veel sterkte, en dank voor het delen van je verhaal.

liefs Miek

Deel Deze Pagina