Zo onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door melissa 29, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi Dames,

Ik wilde even mijn veraal kwijt,ik ben nu zes weken zwanger en ik ben zo ontzettend onzeker,het liefst zou ik elke dag een test doen om de bevestging te zien dat ik echt zwanger ben en het ook blijf.
    Nu heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders en ik maak me nu weer druk om de test van morgen die ik moet doen,hij zal toch wel positief zijn,ik verbeeld het me toch allemaal niet.Soms zou ik willen dat ik een en al kwaaltjes heb dan voel ik teminste iets?Nu ik voel me zo goed en heb nergens last van maar dat maakt me zo onzeker.Wat kan ik doen om dat gevoel kwijt te raken,het duurt nog zolang voor de eerste echo en de dagen kruipen voorbij.........

Wie heeft er tips.

Liefs melissa

2. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Hier nog een die zo onzeker is.
    Had vorige week een positieve test en gister toch nog maar 1 gedaan voor de zekerheid. Gelukkig gaf die ook 'zwanger' aan :D .
    Ik heb verder ook geen kwaaltjes, alleen soms wat last van mijn buik. Heb het nog even bij de VK nagevraagd. Die gaf aan, geniet ervan dat je nergens last van hebt. Kan heel goed dat je nergens last van blijft houden, maar de kwaaltjes kunnen ook nog komen.
    Ik mag gelukkig 22 december voor een echo, dan hoop ik wat meer gerustgesteld te worden. Weet jij al wanneer je mag voor een echo?

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    heel herkenbaar hoor... het is nog zo onwerkelijk en je voelt bijna nog niets... ik werd ook helemaal onzeker 5 min voor die moeders voor moeders test...

ik voelde amper wat... tot week 7 en toen begon het grote moe moe moe en kots feest.... dus geniet er nog even van... je kunt er op geen enkele manier invloed op uitoefenen dus laat het zijn beloop en probeer te ontspannen.

oja en ook niet te bang worden als je na kwaaltjes ineens niets meer voelt... dat had ik tussen week 8 en 9 en toen werd ik helemaal bang... ik week 9 begon het feest weer van voor af aan... spugen en moe...

xxx jose

4. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik was in het begin heel erg onzeker...Maar met 6/7 weken werd ik vreselijk misselijk. Elke dag overgeven. Echt letterlijk alles overgeven. Ik kon niks meer binnen houden, zelfs geen water. Bracht me dagen op bed of bank...Heb medicatie van me HA gekregen en het ging wat beter.
    Wilde met niemand praten. Me man moest voor me 2 andere kids zorgen...

En ben nu nog steeds onzeker....Ik leef en geniet per dag...

Liefs Jeanney

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

had ik eerst ook, meteen 3 testen gedaan en alle drie positief. een op de eerste dag dat ik de test deed,de dag erna nog een en de dag daarna nog een. toen kwam die vrouw v moeder voor moeder langs en die test was nog veel duidelijker/ gevoeliger als die van de winkel.

maak je maar geen zorgen, zonder te veel kwaaltjes zijn is best wel lekker! :D

6. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Ik herken het ook hoor. Ik heb een test gedaan en herhaalde die een paar dagen later nog 2 keer.. en hij bleef positief ;).

7. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Wat fijn om te horen dat er meerde dames zijn die zich zo onzeker voelen.De consulent van mvm is net geweest en de test weer gelijk harstikke positeif dus ik maak genoeg hormoon aan,nu kan ik er toch niet meer om heen.Ik voel me nu ook een stuk nuttiger en meer met de zwangerschap bezig nu ik uine opvang voor anderen.

Nu wordt het wachten op de 29 van dec dan heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskndige en daarna onaar de eerste echo,wat duurt wachten toch lang.

Bedankt voor al jullie reacties.

Liefs melissa

Deel Deze Pagina