Wanneer namen uitzoeken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Talitha15, May 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Wanneer hebben jullie namen uitgezocht voor jullie kleintje(s)?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

vanaf dag 1 dat ik zwanger was waren we al aan het fantaseren.

onze naam stond met 20 weken vast,

maarja bij sommige twijfelen ze nog tot aan de bevalling.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gelijk toen ik wist dat ik zwanger was! dat is toch leuk om vast te kijken daarnaar.

4. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    wij zijn er nog steeds niet uit... :oops:

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Wij waren ze al aan het bedenken voordat we zwanger waren

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Wij wisten het eigenlijk ook wel vrij snel.
    Zodra ik zwanger was zijn we gelijk gaan denken .. want eer je een naam heb die je allebei leuk vind

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    WIj zijn er ook al de gehele zwangerschap mee bezig, we hebben momenteel voor beide wel een nummer 1 maar of dat het ook wordt weten we nog niet...

8. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Wij hebben ze al bedacht, dus ben helemaal ready voor een beeb :)

Racebabe

9. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Na de 20 weken echo, zijn we er echt mee aan de slag gegaan. En toen waren we er eigenlijk ook vrij snel uit ( maar dat ging niet heel erg makkelijk), we hebben namelijk een compromis gesloten.

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    De meisjes naam was al bekend toen ik nog niet zwanger was. Had deze naam ooit gehoord en zei meteen als ik ooit een meisje krijg komt ze zo te heten. En de jongens naam kwam mijn man mee toen ik net zwanger was. :D
    Vond het meteen een leuke naam. :D
    We hebben wel nog naar andere namen gekeken maar deze 2 bleven toch de favoriet, de keuze was dus snel gemaakt. ;)

11. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    direct toen ik zwanger bleek zijn we wezen fantaseren
    in het begin waren de namen echt fantasierijk zo van gloeilamp en dan de achternaam omdat we er maar niet over eens werden.
    en nu begint het allemaal wat reeeler te worden buik groeit beeb beweegt en zijn we wat serieuser aan het overleggen de jongensnaam is er al dus nog een te gaan.haha

12. mexico

mexico Actief lid

Mar 2, 2007
    340
    0
    0
    Wij hadden al vrij snel een meisjes naam maar nu krijgen we een jongentje, dus moest er een jongens naam bedacht worden en we komen er maar niet uit hebben nu 3 namen die we wel leuk vinden maar welke het word weten we nog echt niet.Vind het erg lastig een naam die je alle 2 mooi vind.

xxx

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    we hadden tijdens mijn vorige zwangerschap al namen in ons hoofd en deze stonden toen ook vast. dit werd een mk en moesten toen ik weer zwanger bleek andere namen gaan verzinnen. echter waren we er weer snel over uit en weten al sinds week 12 de vaste namen voor zowel jongen als meisje. mijn omgeving weet het ook al en maandag weten we het gelacht en kan iedereen de kleine al bij de naam benoemen.

14. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Wij hadden heel snel de naam vast liggen. En toen we met 17 weken wisten dat we een jongetje kregen was het echt definitief

15. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    al ver voordat ik zwanger was, fantaseerden we over de namen, eentje voor een zoontje en eentje voor een dochtertje, en die zijn het nog steeds gebleven!

16. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

Mar 5, 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ik wist mijn meisjes naam al 6 jaar geleden :)...
    Alleen kreeg ik 2 zoons dus vandaar ik die naam al zo lang heb haha..
    En nu krijg ik een meid dus dat is mooi mee genomen :):)

Groetjes Brenda

17. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Vanaf het begin zijn we gaan zoeken, maar we kwamen er gewoon niet uit! In dec. wisten we wa"t "het" werd en toen werd een naam verzinnen toch inene makkelijker! Snel een lijstje vol, maar dan 1 kiezen he..sinds week 32 denk ik, zijn we er uit.....en dan nog zeggen we soms..ja dat wordt het? Of misschien toch.... hihihi Blijf het moeilijk vinden!

kus miek

18. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Wij waren er al heel snel uit hoe de baby moest gaan heten, ik denk rond de 12e week ofzo.
    Tot een week of 6 geleden, toen gingen we weer twijfelen....
    Na een goed gesprek onder het eten hebben we toen definitief besloten wat het gaat worden.
    We hebben er zelfs nog een extra naam bij bedacht, terwijl wij altijd hard hebben geroepen dat wij onze kinderen nooit zouden vernoemen.... tja... het kan raar lopen!

Groetjes, Anakin.

19. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    wij zijn er nog steeds niet uit... :oops:

dat wordt nog spannend dan... ;)

20. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Wij weten het ook nog steeds niet.... Pfff, moeilijk om een naam te verzinnen waar hij ook z'n hele leven aan vast zit!

We hebben gelukkig nooit spijt gehad van de naam (en tweede naam) van onze dochter!

Share This Page