wil toch even melden wat bij ons geweldig helpt. Onze zoon heeft een hele heftige reflux... 4 weken opnamen, slokdarm verbrand en noem maar op. Hij krijgt nexium op de hoogste dossis... namelijk 1.5 zakje per dag. nu waren de doktoren er voor om over te gaan op motilium omdat onze zoon heel erg huilt bij de fles en gilt en wegtrekt tijdens het drinken. Maar ik heb zelf zoiets hij gebruikt al medicijnen en kan hem toch niet helemaal volproppen met medicatie. Ik heb werkelijk alle flessen geprobeerd van difrax , avent, dr brown en noem maar op. Totdat een verpleegkundige zei probeer toch eens de born free flessen, als je daar de medicijnen uitspaart. Hij heeft namelijk alleen pijn bij het drinken. Nou werkelijk waar, hij ligt zo relaxt te drinken en valt heerlijk na de fles in slaap. Krijg na de fles een klein boertje en meneer is helemaal tevreden. Ook komt de voeding niet meer met een straal eruit. Hij drinkt gewoon zoveel rustiger als uit de difrax. ik wil dit toch even melden voor de mama's waar de kindjes reflux hebben... echt proberen!!!!
Hier geen reflux-kindjes maar wel een grote fan van Born Free flessen. Heb inmiddels veel kindjes eruit zien drinken en op de een of andere manier drinken alle baby's er heel goed uit, Fijn dat t werkt!
Fijn voor je zeg! Hier Huilde zoonlief voornamelijk ook tijdens het drinken (lees:krijsen), heb nooit gedacht dat ik een andere fles moest nemen. Wel aan de motilium gegaan en dit was echt ons red middel. Wat hielp dit goed zeg. Ik had echt daarna een leuk tevreden mannetje. Zie vaker dat moeders motilium eng vinden of als weer een medicijn zien. Toch werkt het zo goed voor de reflux babies. Fijn dat jij iets anders gevonden hebt. Mocht het nou weer terug komen raad ik echt aan om de motilium te proberen
@eden, nou ik had zoiets dit probeer ik nog en als dit niet werkt dan gaan we over op de motilium! ik hoef hier de ka maar over te bellen omdat dit de vorige afspraak al besproken is. Maar als het zo blijft gaan zoals nu, hij heeft totaal geen pijn bij het drinken en is heel rustig en valt zelfs soms in slaap.. hij ligt dan echt als een "zoutzakje"tegen ons aan, terwijl we hem eerst altijd heel stevig vast moesten houden soort klemhouding en dan kwam hij pas tot rust. Denk echt dat hij zich klem dronk door lucht, want vaak als hij een boer moest laten was het krijsen met als gevolg mama en zoon lief helemaal onder!!! maar bedankt voor de tip en fijn dat het bij jullie goed werkte, wel fijn om achter de hand te houden.
Ik herken je verhaal helemaal. Mijn mannetje had zoveel spanning in zijn lichaam en helemaal tijdens het drinken. Heb het zelfs op film staan omdat de arts dit geen reflux symptoom vond!! Gelukkig kreeg ik een andere arts en die stelde motilium voor. Ik was zo wanhopig dat ik dit gelijk geprobeerd heb en hij veranderende helemaal. Eigenlijk hoe jij het nu beschrijft. Heb nu voor mijn dochter de dr. Brown fles en gelukkig heeft ze geen reflux maar ze heeft ook geen buik krampjes dus ik hou op dit moment enorm van de dr. Brown fles haha
nou hou echt je tip in mijn achterhoofd.. want hoor meer positieve verhalen over motilium!!! maar als dit werkt is het ook goed.... Pitig he dat reflux, toen onze zoon in het zh lag scoorde hij regelmatig een 9 op de pijnlijst. nou dan sta jezelf ook te janken om je babytje zo te zien. Wat heb ik gehuild omdat hij zoveel pijn had, hij gilde het echt uit. Nu gaat het goed, hij groeit goed en heeft praatjes de hele dag... ook lacht hij veel.. wat eerst echt niet was. Ik denk dat hij de eerste 3 maanden alleen maar met een frons op zijn hoofd op de foto staat. Wat ontzettend fijn dat je meisje er geen last van heeft zeg!! was je daar niet bang voor??
Ja ontzettend! Mijn oudste zoon had het ook niet dus had goede hoop. De eerste weken was ik echt bang als er al een druppel voeding terug kwam. Kan het steeds beter loslaten. Merk wel dat als ze niet wilt drinken ik een deja vu moment krijg en ik er depri van wordt. Het heeft me meer gedaan dan ik had verwacht. Maar ze is zo relaxed, nu ik nog
Hihi geloof wel dat jongetjes eerder kans hebben op heftigere reflux als meiden, tenminste zeiden ze hier in zh!!! Nou wij wilde altijd graag 3 kinderen maat op dit moment denken we er anders over!! We hebben echt zware tijden gehad. Veel huilen en krijsen niet slapen zowel overdag als snachts!!! Plus we hebben ook nig een zoon van 3 jaar!! Gelukkig komt nu weer wat rust en regelmaat in ons leven!!! Maar 3 kindje zouden we nog niet aandurven, hebben beetje tropentjjd!