In de war!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Berryl, Mar 25, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Berryl

Berryl Lid

Feb 15, 2019
    7
    0
    1
    Female
    Hey guys,

Vorige maand had ik 1 lichte streep op mijn test. Bleek een paar dagen later toch nog loos alarm. Ben ongesteld geworden op de 24e van feb.

Deze maand was mijn Ovulatie op 10 maart volgens mijn kalender. Vanaf 13 maart heb ik al pijnlijke borsten met een piek op 15,16 & 17 maart. Toen was het zo pijnlijk dat ik pijnstillers moest nemen omdat ik anders niet kon slapen.

Ik raakte zelfs zodanig in paniek dat ik de huisarts bezocht. Die heeft een borst onderzoek gedaan en vond niks. Een echo werd voorgesteld maar hij gaf ook aan dat het aan mijn hormonen kon liggen. Deze 3 dagen heb ik ook klodders doorzichtig slijm gehad, hiervoor was het gewoon normale afscheiding. Daarna werd het minder. Ook de pijn is afgenomen maar gevoelig zijn mijn borsten wel zeker nog. Soms heb ik vlagen pijn waarbij het voelt alsof het trekt( net als wanneer je moet kolven)

Ik zou de 23e ongesteld moeten worden en mijn afscheiding is nu gewoon weer normaal , soms melkachtig. Nog steeds niet ongesteld geworden. Ik wacht het gewoon af.

Verder heb ik geen andere symptomen anders dan een zwaar gevoel in mijn buik sinds de 20e echt heel sterk, pijnlijke borsten nu al 2 weken en me afscheiding die veranderd.

Ik wil nog niet testen, maar wilde het even met jullie delen omdat ik er anders zo mee loop en eigenlijk mijn omgeving niet wil storen hiermee.

2. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Ja... lastig! Ik zou zeker testen :roflmao:

3. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Okay.

4. wens09

wens09 Fanatiek lid

Dec 1, 2013
    1,028
    224
    63
    Je bent ook al overtijd? Nou dan zou ik zeker een testje wagen. Dan heb je tenminste ook duidelijkheid!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,973
    15,606
    113
    Nabij Utrecht
    15-16-17 maart klinkt als vruchtbaar slijm.
    Ik denk dus eerder dat jouw eisprong daarna pas is geweest en je nu dus nog ruim voor je nod zit.

Ps.. op 3 dpo al pijnlijke borsten door een zwangerschap is niet mogelijk, dus mocht je ei idd op 10 maart zijn geweest dan waren je pijnlijke borsten op 13 maart van progesteron.

6. Berryl

Berryl Lid

Feb 15, 2019
    7
    0
    1
    Female
    Vandaar dat ik zeg in de war er is zoveel gebeurd deze maand. Dat ik twijfel wat er nou precies gebeurd.

Nog steeds niet ongesteld maar wel een zware onderbuik. Nog steeds pijnlijke borsten dus we zien wel. Ik doe vrijdag pas een test.

Share This Page