ene dag moe, andere dag niet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by poppy, Apr 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppy

poppy Actief lid

Jan 9, 2007
    120
    0
    0
    Hey dames,
    nou zoals jullie kunnen zien ben ik nog erg pril zwanger. Zondag positief getest en maandag en dinsdag was ik echt zoo moe. Woensdag en vandaag niet heel erg. Ook ben ik heel af misselijk en dat ik iets ruik (etenswaren ofzoiets) en dat ik dan denk dat ik moet overgeven maar dat er niks uitkomt. Mijn tepels doen trouwens wel een beetje zeer.
    Doordat het de vorige keer mis is gegaan maak ik me zo'n zorgen van oooohhh als het maar....
    Herkenbaar?
    Verloskundige gesproken zij zei dat het niks zegt als je vandaag wel moe bent en morgen niet.
    Hoop op jullie reacties..
    Groetjes Poppy

2. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Ik heb het ook hoor. De ene dag erg moe, de ander een beetje.
    De ene dag erg misselijk, de ander een beetje etc etc.
    Mijn klachten zijn ook elke dag verschillend. Het zal wel normaal zijn ;)

3. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    Ik had het ook. De echte vermoeiheid en misselijkheid kickte er hier pas in met een week of 7.

Dus het kan allemaal nog :) en als het er dan is dan wil je het graag weer weg hebben. En als het dan eindelijk stopt dan mis je het op een vreemde manier hahaahaha

Zwanger zijn is soms heel raar!

gefeliciteerd en succes!

4. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ik heb werkelijk nog geen 1 dag gehad dat ik heb moeten overgeven. Wel heel erg misselijk de eerste 3 maanden. De moeheid heb ik nog steeds vanaf dag nummer 1 en zie mij maar eens drie hoog de trappen bij ons besteigen dan denk je helemaal van die heeft een marathon gelopen.

Mijn verloskundige heeft me vitaminepillen voorgeschreven speciaal voor zwangere vrouwen.

Het merk maakt niks uit als het maar voor zwangere vrouwen is. Bij mij zit er vis olie en folium in. Dat schijnt te helpen. EEh als iemand overweegt die van de etos te nemen hoop ik voor je dat je makkelijk kunt slikken want het zijn kanonnen die je weg moet krijgen.
    Vindt ik teminste wel.

Of ze werken weet ik nog niet want ik slik ze sinds gisteravond.

Het hoort er ook een beetje bij he,
    Succes ermee.

Liefs nance158

5. poppy

poppy Actief lid

Jan 9, 2007
    120
    0
    0
    Thanks dames, ja ik dacht al wel: de vermoeidheid komt vast nog wel, tis nog zo pril!
    Heb vandaag gesport, jeeumig, ik was me daar aan het gapen, niet normaal! Was gewoon genant! hahaha! Herkennen jullie dit ook? Ik dacht ik word er wel energieker van, nou niet dus!
    Ik slik trouwens wel die mega kanonnen van Etos zwanger zijn, ja zijn beste pillen! haha!
    Groetjes Poppy

6. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Nou die kanonnen slik ik dus ook en ik mag hopen dat ze werken. Ik had in het begin hele fanatieke plannen. aangepast programma gevraagt bij de sportschoolenzo. nou raad maar ben nog niet 1 keer geweest kan het gewoon niet opbrengen. Zwemmen is op zich wel heel lekker vindt ik alleen ik moet er 3 dagen van bij komen. toen heb ik een Yoga boek gekocht dat ligt nog precies op dezelfde plaats.

Zoals i kal zei heel veel plannen maar het liefste lig ik lekker op de bank savonds.

Liefs nance158

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben vandaag ook best moe. Heb vanavond een feestje en ga daar niet heen, lekker vroeg me bedje in.

Verder ben ik best wel emotioneel

8. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ben ook vreselijk moe!

Vandaag had ik cursus....8 uur lang achter de computer...dacht echt dat ik ter plaatse in slaap zou vallen!

Dan kom ik thuis en ik had niet eens fut om te koken....heb dus maar lekker een boterham gemaakt...
    Daarna ff een uurtje liggen dutten en dan gaat t wel weer....

Die vermoeidheid vind ik 10x erger als de misselijkheid en het maagzuur.

Maar gewoon lekker aan toegeven hoor aan de slaap.

9. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

Jul 26, 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Hier nog steeds last van moeheid.... bereid je maar voor hoor... haha :D

Share This Page