Hoi Meiden, .. hadden jullie ook een aantal dagen voor NOD een sliertje bruinverlies? Dat sliertje was best wel dik! Heb nu helemaal geen bruinverlies meer, alleen wat wittige afscheiding, maar ook niet veel.. En wie bleek er toen zwanger? Gister had ik een hele, maar dan ook een heel vaag 2e streepje.. Bedankt alvast...
Ik had het ook een paar dagen voor nod met wat bruin erbij. Ik verlies nu al sinds ongeveer mijn eisprong was elke dag wat dikkig slijm. Zaterdag een test gedaan en deze was helaas negatief.
Hoi! Ik heb gisteren een topic geopend met een soortgelijke vraag. Heb gisteren ook 2 sliertjes bruin/donker rood verloren, wat ik nog niet eerder heb gehad in de 18 maanden dat ik nu ben gestopt met de pil. Mijn temperatuur is nog steeds hoog en ik ben gewoon schoon en sinds dien geen gekke sliertjes verloren Oh wat spannend, ik hoop dat het tweede streepje met de dag donker en donkerder wordt bij jou Duim voor je dat het raak is. En ik hoop dat er zwangere vrouwen reageren die dit hadden als symptoom. Liefs