Wie ook nog een kinderwens maar moet op zich laten wachten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bizzy, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Wie heeft er ook nog een grote kinderwens maar moet dit nog uitstellen door wat voor reden dan ook?

Ik was een alleenstaande moeder maar na bijna 3 jaar heb ik toch een hele lieve man leren kennen , helemaal super dus :D
    Er is alleen een hele grote maar......mijn vriend heeft geen levende zaadcellen (hij heeft 2 jaar lang in de mmm gezeten) de optie zijn voor ons dus zijn via donorzaad, adoptie ect.
    De wens is er dus zeker maar is niet zo snel te verwezelijken.
    Hebben jullie dit ook of een andere reden?
    Zou graag kletsen met jullie zodat we elkaar kunnen bijstaan.

2. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    heey bizzy!

nou heb toevallig net een topic geopend'" wie ook een 2e in 2012??"
    We hebben al wel een zoontje maar door bepaalde omstandigheden zijn wij ook een beetje gedwongen om te wachten om voor een 2e te gaan.
    Het is niet zo dat wij geen kinderen kunnen krijgen(tja dat weet je eigenlijk nooit). Maar gaan het zoiezo pas volgende jaar een xtje proberen omdat het nu totaal niet uitkomt. We zijn dus een huis aan het bouwen en zitten nu tijdelijk particulier gehuurd, dus met dubbele lasten en een ontzettend stressig leven betreft de drukte van de bouw. Ik zou dus heel graag zwanger willen worden maar mijn man wil minimaal nog een half jaartje wachten.
    Ik moet me daar bij neerleggen. We hebben nu een zoontje die in september 2 jaar is geworden en ik wilde niet zoveel leeftijdsverschil ertussen. Maar goed we moeten er dus samen over eens zijn. En we hebben een goed gesprek gehad en hopelijk dat we in de zomer er voor gaan??!!
    En bij jou duurt het dus nog wel een tijdje omdat het zwanger worden niet spontaan gaat lukken?? je nieuwe vriend wil wel graag kinderen??

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoi Rensje erg vervelend die dubbelen kosten en de stress van de bouw kan me voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten allemaal.
    We gaan er van uit dat jullie wel weer zwanger kunnen gaan raken positief denken he :D
    Ja mijn vriend heeft een kinderwens die had hij al bij zijn ex maar na 1 jaar proberen in de mmm geraakt en in september 2010 te horen gekregen dat hij niks levend heeft....( 2 operatie onderzoeken gehad waarbij ze zaadjes uit zijn ballen hebben gehaald) maar hij staat open voor donor.
    Hij zegt het kindje dan te zien als eigen omdat ik het draagt net zoals hij mijn zoon als eigen ziet nu.

4. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    @bizzy, tjee best heftig wat je man heeft. Maar goed dat hij het wel accepteerd en ik vind het persoonlijk een goede oplossing.
    Ik heb een vriendin die er ook veel mee bezig is omdat haar vriend hetzelfde heeft als jou vriend. En zij denken ook na over donorzaad.
    Ik hoop voor je dat jullie snel samen een mooi wondertje mogen krijgen.
    Vervelend he als er soms factoren toe doen waar je geen invloed op hebt. Tja dan stelt ons probleem helemaal niets voor natuurlijk. Bij ons gaat het er hopelijk wel gewoon van komen alleen pas over een half jaartje ongeveer. En zelf dan kan ik het gevoel niet uit schakelen. AAAAAAAAAAAh die hormonen.
    Maar goed het komt helemaal goed met ons hahah

Share This Page