Hoi dames, Het is misschien een rare vraag, maar ik vroeg me het volgende af. Als ik seks heb gehad met mijn man blijf ik altijd liggen om er voor te zorgen dat het sperma er niet meteen uitloopt. Toch loopt er altijd wat uit. Zelfs als ik de hele nacht ben blijven liggen en ik sta 's ochtends op dan loopt er nog sperma uit. Het lijkt wel water soms... Is dit normaal? Blijven de zaadjes nu nog wel goed "hangen"? Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Hey hey, dit heb ik ook altijd gehad maar heb inmiddels drie ukkies. Lijkt me dus niks om je zirgen over te maken. Liefs Deb
hoi, dat heb ik ook altijd. zelfs als ik naar de wc ben geweest en dus goed ben uitgelekt komt er sochtends altijd nog wel wat uitlopen.
Volgens mij heeft iedereen dat hoor. Ik heb dat in ieder geval altijd al gehad...het kan nooit allemaal in je blijven toch? Bij mij is het 's ochtends ook altijd wat wateriger, terwijl het verder wel gewoon "dik" is.
Dat is normaal en heeft iedereen. Je hoeft niet eens de hele nacht te blijven liggen. Ze raden 10 min aan omdat dan de zaadzellen toch wel zijn doorgezwomen. De rest haalt het niet en komen samen met extra vocht er weer uit. Niks om je zorgen over te maken dus!
ik ken het, heb het ook hoor, ondanks dat ik 's avonds na de sex goed 'uitdrup' op de wc, komt er 's morgens nog een plasje uitgelopen zodra ik mijn bed uitstap.. is soms wel vervelend, maar blijkbaar dus normaal!
Is normaal hoor. Hier ook altijd. Ik ga trouwens wel altijd direct erna plassen, dat scheelt weer en het is ook beter ivm risico op blaasontsteking.
Thanx voor alle antwoorden meiden! Ivm chronische blaasontsteking ging ik normaal ook altijd naar de wc. Maar ik dacht voor het goede doel blijf ik liggen en ga ik de volgende ochtend pas naar het toilet. Maar aan jouw banner te zien is dat niet nodig!