Primolut

Discussie in 'De lounge' gestart door Sophia, 11 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik nu al 72 dagen of zo geen menstruatie, story of my life. Maar al 3 weken heb ik buikpijn en pijn in de borsten.

Ik heb net de gyn gebeld of hij iets voor me kan doen, ik wil weer aan de pil omdat wij de kinderwens even hebben uitgesteld.

Nu krijg ik Primolut en wil even weten of iemand hier ervaring mee heeft?!?!?

gr. Sophia

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Sophia,

wat balen dat je al zolang op je ongi aan het wachten bent. Ook ik heb een tijd terug een primolut kuur gehad, en in alle eerlijkheid ik vond het een hel. Ik heb werkelijk waar nooit zo'n pijn gehad. Maar goed, ik heb ook verhalen gehoord, waarbij de meiden geen last hebben.

Succes indiendergeval.

Groetjes,
    Elvira

3. Oh jee, dat baart me wel zorgen. Maar had je heel erg veel kramp of zo?

Ik vole al 3 weken een beetje buikpijn, zoals het lijkt dat het gaat doorzetten. Maar dat lukt dus niet! En die pijn in mijn borsten kan volgens mij niet erger, het lijkt soms of alles afscheurt!

4. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Hoi
    kijk eens op het clomid 1e ronde forum
    Hier zijn veel meiden die ook primolut hebben gebruikt om de menstruatie op te wekken.
    Ik zelf kreeg provera: totaal geen last en werkte goed. Ik heb PCO, dus krijgt geen eisprong vanuit mezelf.
    Succes

gr Alies

5. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik heb 2,5 maand geleden Primolut N gehad. Tijdens het slikken niets van gemerkt en de menstruatie begon idd keurig zo'n drie dagen later.

6. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    ik gebruikte vroeger primoluut om mijn ongi uit te stellen toen ik nog niet aan de pil was...

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Net geen ervaring...het kwam net op tijd zeg maar...wel wil ik je succes wensen!
    Hoop dat het gauw komt of dat de Primolut zijn werk gaat doen!

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik heb het in september geslikt na mijn curretage (missed abortion)in augustus. Mijn cyclus bleef een puinhoop, dus toen kreeg ik primolut voorgeschreven. Ik werd gewaarschuwd voor veel pijn en extra heftige menstruatie, maar het viel mij alles mee. Mijn menstruatie was iets meer dan normaal, maar pijn heb ik bijna niet gehad.
    Zo zie je maar weer, elk vrouwenlijf is anders.
    Succes ermee!
    Maartje

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    heb het vaak moeten nemen,
    ik werd alleen heftig ongi ervan maar echt pijn nee..
    de ene keer was ik gewoon ongi en de andere keer na zo`n kuur wat heviger.

maar elk lichaam is idd anders.

Deel Deze Pagina