Ideaal dat mp, pas nog een vogelkooi verkocht en een spel voor de gamecube gekocht!~ Wat je wel niet ziet wat somige mensen erop zetten, dingen dat ik denk van gooi toch weg, maar er zitten zeker ook bruikbare leuke dingen bij.
Ik koop veel van markplaats , maar verkopen niet . Uhm , ik kan nogal moeilijk afstand doen van mijn spulletjes Wel zet ik soms het een en ander op gratisoptehalen.nl . Ik koop voornamelijk tupperware op marktplaats , geweldig Wel zorg ik er voor dat het van een demo komt en dus nieuw is . Je weet tenslotte nooit wat de mensen er mee hebben gedaan en er moet toch mn eten in Ik heb trouwens ook de box en kinder(eet)stoel op marktplaats gekocht voor weinig geld . Dat heb ik gekocht voor onze jongste en ligt/staat nu te wachten tot een derde wondertje zich aandiend Daarna zet ik het weer terug op marktplaats , samen met de rest van al het babyspul ( gezin compleet) Ow ja , zou het bijna vergeten . Maar heb ook mijn 3 ! geweldige aquaria`s van marktplaats af en ben dr nog altijd heel blij mee . Groetjes Joyce