Hoi meiden, Ik had op 4 dagen voor mijn NOD een duidelijke positieve test. En ik weet zeker wanneer ik mijn ei heb gehad want ik temp. Nu vandaag, mijn NOD en een knaltest... bij mijn dochter heb ik nooit zo een duidelijke test gehad (ook niet bij 6 weken). En nu lees ik eigelijk alleen maar dat mensen op hun NOD een vaag streepje hadden. Wij heeft dit ook gehad? En zo ja was het een tweeling? Ik maak me niet heel druk hoor, ben gewoon benieuwd groetjes Debby
Mijne was niet zo duidelijk, een stukje lichter maar niet heel licht. Was dezelfde test volgens mij, kruitvat. Oh en het is er 1.
Mijne was ietsje lichter nog en een tweeling. Maar de 'sterkte' van het streepje zegt er niks over hoor.. Trouwens VAN HARTE met je zwangerschap!
thnx meiden, weet wel dat het niets zegt maar ik heb medicijnen geslikt waardoor de kans op een tweeling vergroot wordt. Maakt ook niet uit, ben gewoon nieuwsgierig.
Ik had 5 dagen vóór NOD zo'n test! En indd een tweeling! Maar 't streepje zegt niks hoor! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
o het maakt me niet zo veel uit. Lijkt me ook best wel zwaar hoor. Ik ben gewoon blij met dat wat me gegeven is. Of het er nou 1 of 2 zijn. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Spannend hoor! Hier ook een knaltest op NOD, ook mn HCG moeten laten prikken en dat bleek al op de 800 te zijn op NOD! Maar ook dat wil niks zeggen, het was er toch gewoon eentje!
Ik had ook zo'n knaltest, op mijn NOD. De test lijkt echt heel veel op die van jou, Maar het is er eentje!
Mijne was minder duidelijk, streepje. Geen idee of het op of voor NOD was, want na curretage 1x ongesteld geweest. En aangezien de gyn en echoscopist van de vk niet eens zijn over tijdsduur van zwangerschap (volgens echoscopiste 1 week koter dan gyn zegt) weet niet ik niet goed welke datum las NOD ik moest aanhouden. Maar 13 feb laatste menstruatie, 22 mrt eerste positieve test. (NOD volgens normale cyclus 28dgn 24 mrt) Minder duidelijk dan die van jou, wel gewoon duidelijk dat ik zwanger was. En het is een tweeling !!
volgens mij zegt het dus niet zo heel veel... wat leuk meisjev ik merk duidelijk dat ik meer hcg aan maak dan bij mijn dochter, testen zijn duidelijker en ik ben nu ook misselijk (was ik bij mijn dochter niet). Maar of dat nou komt omdat het er meer dan 1 is of omdat mijn lichaam nu gewoon weet hoe het hcg aan moet maken... geen idee! Nog 13 nachtjes en dan weet ik