Moet ik dan het leven van mijn man riskeren ? Jij wilt zeggen dat als je in een brandend gebouw zit en je vriend ligt daar miss onder puin oid jij dood leuk alleen met je kindje naar buiten rent en hem daar laat liggen .. Nee sorry ik zou voor beide kiezen .. Kan toch ? .. we hoeven het niet altijd eens te zijn ..
me kids. Me vent red zichzelf wel. me kids kunnen niet lopen of rennen uit een branden gebouw. Maar zodra die veilig zijn zal ik zeker me vent ook redden
oh, iedereen heeft voor zn kinderen gestemd! Ik ook! Mn vriend kan zich zelf wel redden uit een brandend gebouw! Mijn kleine ventje is mn alles! maar ik hou wel veel van mn vriend!
Ik kies ook voor mijn kindjes. Zit me af en toe wel af te vragen: stel dat ik alleen thuis zou zijn (met de kinderen) en er breekt brand uit, wie haal ik dan als eerste? Ik kan nooit met 2 of 3 kinderen onder m'n arm en in paniek het huis uit komen. Of zou het dan zo zijn dat je zo'n kracht hebt dat het wel zou lukken.
mijn 3 meiden, mijn man die redt zich zelf en als hij dat niet meer kan is er geen houden aan ben ik bang het is een boom van een vent.....
Ik zou ook niet kunnen kiezen hoor. Maar net als wat de meeste zeggen, mijn vriend kan zichzelf natuurlijk redden, en de kindjes hebben je écht nodig!
ja dat lijkt me ook een moeilijk iets ik zou dan maar kiezen op wie het dichtsbij ligt?? zodat je sneller bent. En ja ik zou mijn man laten liggen onder het puin, klinkt heel hard maar hij zou niet anders willen en heel boos op me worden als ik riskeer dat onze kids hun moeder ook nog kwijt kunnen raken bijvoorbeeld... En de poll ging over als je moest kiezen en niet allebei kon kiezen.. Maar goed mijn man zou mij ook laten liggen hoor ik zou niet anders willen..
Zo zit ik dus ook, wij wonen dichtbij een zeedijk, ik heb 3 kids die niet kunnen zwemmen (nog niet) stel dat de dijk breekt wie red ik als eerst. Ohhhh zo rotkeuze ik hoop dat ik die nooit hoef te maken!! Me mannetje red zichzelf wel haha! Mijn kids gaan voor alles!!
tja.. ik zou op mn man stemmen.. maar heb dan ook nog geen kids... (op die in mijn buik na dan.. maar die gaat automatisch mee) maar moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk wel verwacht dat hij MIJ zal komen redden ipv andersom! als ik de hond mag kiezen kies ik die trouwens hoor!
Ik kan hier wel antwoord op geven en denk ook niet dat het er alleen om gaat wie je als eerst uit een brandend gebouw zou redden. Ook al zou ook ik hier zeggen me kindje(s) natuurlijk! Maar als er gevraagd zou worden van wie hou je meer van je man of je kinderen... tja dat vind ik altijd wel een moeilijke vraag. Mijn kind(eren) komen unaniem op de eerste plaats ook qua houden van, de liefde voor je kids zit nog veel dieper als de liefde voor je man... Ik hou op een geheel andere manier van me partner dan van me kids. En dat heeft elke vrouw denk wel.
Tja als je het hebt over dat soort bijzondere, spoedeisende situtuaties dan mijn zoon omdat mijn man zichzelf beter kan redden als mijn zoon. Maar... In het dagelijkse leven staat mijn man meer op 1 denk ik(qua gevoel, qua zorg vergt Kyan natuurlijk veel meer). En het is idd ander soort liefde. Maar Kyan is gemaakt door ONS. Zonder ons was hij er niet geweest en vind ons dus heel erg belangrijk. Dat ik net bevallen was zeiden veel mensen tegen mijn vriend van nou *naam*, nu sta je niet meer op nummer 1 he, dat is je zoon nu voor je vrouwtje. Dan zei ik altijd heel adrem van nee hoor, hij is nog steeds nummer 1. Wellicht gedeelde plek, maar zeker geen tweede. Maar... Is de situatie ernaar dat het samen zijn van mijn partner en ik mijn kindje dermate negatief beinvloed (dat hij er onder komt te lijden) tja dan kies ik toch weer voor mijn kindje maar puur omdat hij niet voor zichzelf kan zorgen en niet omdat de liefde groter is.
Ik vroeg me al af wie die ene was die voor man had gekozen..maar het is Zustertje. Klopt niet echt in de pol he, als je geen kinderen hebt Dan hoef je niet te kiezen en dus eigenlijk ook niet te stemmen. Ik ga ook eerst voor mijn ventjes! Die grote redt hopenlijk zichzelf!