Ook bij mij natuurlijk mijn kind!!! Van mijn kind hou ik onvoorwaardelijk! Maakt niet uit wat ze doet, wat ze wordt, van mijn man houd ik heeel veel maar zeker niet onvoorwaardelijk.
niet alleen in noodsituaties ik kan eerlijk zeggen dat de liefde voor mijn kids veel dieper gaat, mijn man en ik kunnen uit elkaar gaan, mijn kids zijn altijd mijn kids.. dat veranderd niet. Ik houd veel van mijn man en juist uit liefde voor hem zet ik onze kids op nummer 1 omdat het iets van ons samen is, ons bloed mijn kids staan ook hoger als mij dus waarom niet hoger als mijn man?
Ik zou er ook vanuit gaan dat mijn man zich beter kan redden dan mijn meiden. Zou je me vragen wie van de twee als eerste... zou er geen antwoord op kunnen geven. Denk dat je dat pas kunt beslissen op het moment zelf.
Als we beiden thuis zijn dan zal het geen vraag zijn. We zouden beiden de kinderen redden (en waarschijnlijk indirect onszelf) Als t snachts gebeurt zorg ik eerst dat manlief wakker is als die dat nog niet is en mij wekte....dus in feite "red" ik hem technisch gezien dan eerst. Maar meteen door naar de kinderen hoor!
Ik geloof dat ik helemaal niemand zou redden, maar er juist zelf bij zal blijven. Ik ga echt niet kiezen tussen de kids en mijn vriend. Sowieso zou ik met de drie kindjes hier ook voor 2 van de 3 moeten kiezen, gezien ik ze niet alle 3 kan dragen. Nee dan ga ik er maar het liefst naar toe en blijf daar met zn allen!
Voor 100% mijn zoon. Hoe veel ik ook van mijn vent houd, maar mijn kind gaat voor! Maar als Milan eenmaal buiten is zou ik wel terugrennen om mijn vriend te halen hoor. Ook voor hem zou ik mijn leven wagen.
Ik vroeg het net aan mijn man (dacht even toch zijn antwoord checken). Hij zegt toch voor mij te gaan aangezien we nog genoeg andere kinderen kunnen 'maken/krijgen' ??? Beetje vreemd antwoord haha, weet ook niet of het helemaal serieus was. En hij moest ook nog sterk twijfelen of hij voor mij of zijn moeder zou gaan, de vuilerik!
mijn meiden als eerste.. moeilijke vraag eigenlijk want ik hou van alledrie zoooveeel... je zal maar in die positie terecht komen zeg brrr moet er niet aan denken..!!!
dit heb ik ook altijd gezegt... maar ik heb 1 keer gedroomd dat er bij ons werd ingebroken,manlief ging naar beneden om te kijken, en ik hoorde allerlei schoten, en dat als ik mijn zoon niet zou geven hij mijn man neer zou knallen... ik ben met zoonlief via het raam vertrokken en hem bij de buren gebracht met de vraag of ze de politie wouden bellen.. ik zelf zou terug gaan in de hoop dat ik op de 1 of andere manier mijn man kon redden... beiden werden we vermoord.... toen werd ik huilend wakker met de gedachte.... mijn zoon heeft geen ouders meer... en ik vroeg mezelf af of ik in het echt wel zou zijn gegaan.... wil ik dat mijn kind zonder ouders moet leven... zoals ik er nu over denk zeg ik ... ik waag mijn leven voor die van mijn man... maar wanneer ik er werkelijk voor zo'n situatie sta... ik weet niet...