Wie op nummer 1?? (poll)

Discussie in 'De lounge' gestart door Isademi, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie staat op nummer 1?

1. Onze Kids

2. Mijn Partner

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ook bij mij natuurlijk mijn kind!!!
    Van mijn kind hou ik onvoorwaardelijk!
    Maakt niet uit wat ze doet, wat ze wordt, van mijn man houd ik heeel veel maar zeker niet onvoorwaardelijk.

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    niet alleen in noodsituaties ik kan eerlijk zeggen dat de liefde voor mijn kids veel dieper gaat, mijn man en ik kunnen uit elkaar gaan, mijn kids zijn altijd mijn kids.. dat veranderd niet.

Ik houd veel van mijn man en juist uit liefde voor hem zet ik onze kids op nummer 1 omdat het iets van ons samen is, ons bloed mijn kids staan ook hoger als mij dus waarom niet hoger als mijn man?

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Nu nog mn vriend, maar zodra er een kindje is, dan staat bij ons beide ons kind op nummer 1...

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    dat red je als er brand is. en je kan het ook oefenen voor je zelf. wij moeten dat ook op me werk.

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    mijn zoontje, mijn man is een goede tweede..

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zou er ook vanuit gaan dat mijn man zich beter kan redden dan mijn meiden.
    Zou je me vragen wie van de twee als eerste... zou er geen antwoord op kunnen geven. Denk dat je dat pas kunt beslissen op het moment zelf.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Rare vraag. Ik wil daar niet eens over nadenken.

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Als we beiden thuis zijn dan zal het geen vraag zijn. We zouden beiden de kinderen redden (en waarschijnlijk indirect onszelf)
    Als t snachts gebeurt zorg ik eerst dat manlief wakker is als die dat nog niet is en mij wekte....dus in feite "red" ik hem technisch gezien dan eerst.
    Maar meteen door naar de kinderen hoor!

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mijn 3 kids.

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Vreselijke vraag zeg...

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind het helemaal geen rare of moeilijke vraag eigenlijk... apart dat sommige het toch vinden..

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik geloof dat ik helemaal niemand zou redden, maar er juist zelf bij zal blijven. Ik ga echt niet kiezen tussen de kids en mijn vriend. Sowieso zou ik met de drie kindjes hier ook voor 2 van de 3 moeten kiezen, gezien ik ze niet alle 3 kan dragen. Nee dan ga ik er maar het liefst naar toe en blijf daar met zn allen!

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn kind ( eren)

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Voor 100% mijn zoon. Hoe veel ik ook van mijn vent houd, maar mijn kind gaat voor!
    Maar als Milan eenmaal buiten is zou ik wel terugrennen om mijn vriend te halen hoor. Ook voor hem zou ik mijn leven wagen.

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Mijn meisje staat op nummer 1!!

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vroeg het net aan mijn man (dacht even toch zijn antwoord checken). Hij zegt toch voor mij te gaan aangezien we nog genoeg andere kinderen kunnen 'maken/krijgen' ??? Beetje vreemd antwoord haha, weet ook niet of het helemaal serieus was.
    En hij moest ook nog sterk twijfelen of hij voor mij of zijn moeder zou gaan, de vuilerik!

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn meiden als eerste.. moeilijke vraag eigenlijk want ik hou van alledrie zoooveeel... je zal maar in die positie terecht komen zeg brrr moet er niet aan denken..!!!

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben nu wel benieuwd wat jullie mannen hier op antwoorden.

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dit heb ik ook altijd gezegt... maar ik heb 1 keer gedroomd dat er bij ons werd ingebroken,manlief ging naar beneden om te kijken, en ik hoorde allerlei schoten, en dat als ik mijn zoon niet zou geven hij mijn man neer zou knallen... ik ben met zoonlief via het raam vertrokken en hem bij de buren gebracht met de vraag of ze de politie wouden bellen.. ik zelf zou terug gaan in de hoop dat ik op de 1 of andere manier mijn man kon redden...

beiden werden we vermoord.... toen werd ik huilend wakker met de gedachte.... mijn zoon heeft geen ouders meer... en ik vroeg mezelf af of ik in het echt wel zou zijn gegaan.... wil ik dat mijn kind zonder ouders moet leven...

zoals ik er nu over denk zeg ik ... ik waag mijn leven voor die van mijn man... maar wanneer ik er werkelijk voor zo'n situatie sta... ik weet niet...

20. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    zijn ook mijn woorden..

Deel Deze Pagina