Wie op nummer 1?? (poll)

Discussie in 'De lounge' gestart door Isademi, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie staat op nummer 1?

1. Onze Kids

2. Mijn Partner

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Mijn vriend heeft een dochter en zijn tweede kind is bij mij in de maak, dus die neem ik automatisch mee.:D

Als ik nu moest kiezen zou ik vastberaden, maar met heel veel verdriet voor mijn stiefdochter kiezen. Zij heeft nog een hele toekomst voor zich. Ik weet zeker dat mijn vriend het me nooit zou vergeven als ik hem zou redden en zijn dochter niet. Dan kun je hem zeker opvergen, denk ik.
    Waneer zij in veiligheid is, ga ik terug voor mijn vriend, want ze heeft zowiezo dan nog een moeder, of ik er dan wel ben of niet.

Toch weet ik zeker dat mijn vriend eerder wakker zou zijn dan ik. Hij wordt nog wakker als een vlieg uitglijd op de vensterbank en ik slaap nog rustig door als de derde wereldoorlog uitbreekt.:D

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dit is wat mijn vriend ook zegt. Hij zegt er zelf bij dat hij meer van mij houdt dan van zijn zoon. Maar hoop eerlijk gezegd dat dat niet helemaal klopt. (klinkt wel raar)

Maar mag toch hopen dat hij voor mij zou kiezen en niet voor zijn moeder.

Hij zal hier denk ik geen antwoord op geven. Dan zegt hij altijd "tja, maar gelukkig hoef ik hier niet over na te denken ;)"

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ga voor de kinderen eerst, als mijn kinderen veilig zouden zijn zou ik terug gaan naar mijn man. Hij heeft namelijk maar een been en ik zou dan checken of hij het redt.

ik heb het net aan mannetje gevraagd en hij gaat ook eerst voor de kinderen omdat ik me zoiezo wel zou redden.

Ik vind het ook volkomen normaal dat je voor de kinderen gaat, zij zijn ons vlees en bloed.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn kids!

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

"Mijn kids 89, mijn partner 1"

LoL:D

Ik was niet die ene in ieder geval!! Mijn kids gaan voor!8)

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mijn kind(jes)! En dat is voor mijn man idem dito zo!
    Ik denk dat we allebei als eerst ons kind proberen te redden en daarna elkaar!

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    "Ziet voor zich hoe een vlieg uitglijdt op de vensterbank sjoeeeeffffff" :D:D

Maar ik heb ook gekozen voor mijn kind, mijn vriend red zich wel en daarnaast ben ik negen van de tien nachten alleen dus valt er niemand anders te kiezen dan mijn kind ;)

8. Skye

Skye Niet meer actief

Mijn dochter!!!

Als ik de tijd nog heb om mijn dochter te redden, dan kan mijn man zichzelf wel redden!!!!

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik vind het een beetje een rare poll sorry dat ik het zeg.... zulke dingen wil je toch niet over nadenken? of ligt dat nou aan mij :)

10. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Toevallig hadden wij het er hier gisteren nog over!

Ik zou eerst mijn kindje redden en dan de kat! Ik ga ervan uit dat mijn vriend zichzelf wel kan redden.

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ehhh mijn kind :( Daar hoef ik niet eens over na te denken , heb dan wel geen partner maar mijn kind zou sowieso voorgaan ... mijn moeder heeft ooit eens een discussie gehad met een vrouw met 2 kinderen en ze zou als ze moest kiezen toch wel heel zeker voor haar man gaan want ze zou zich geen leven voor kunnen stellen zonder haar man :(:x Dit heb ik echt nooit begrepen ....

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

nou uhmm sorry, ik kan hier gewoon NIET over na denken, als je man levend verbrand, en je kinderen, ik zou gek worden, ik kan ze beide niet missen....

snap niet dat iedereen hun man zo resoluut in de steek laat?! :)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hoho, niet iedereen :p! Haha!

Overigens lees ik 'mijn man kan zichzelf wel redden' tja dan is er dus niet eens een keuze die je hoeft te maken. Ik nam aan dat er wat met mijn vriend was dat hij zichzelf niet kon redden, wie je dan zou gaan redden, de kids of je partner ;)!

14. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Mijn meisje!

Waarom ?Omdat mijn vriend ook zo denkt! Als ik hem zou redden en ons meisje niet, dan is het leven voor hem zeker niets meer waard! En zal hij mij dat voor altijd en eeuwig kwalijk nemen dat weet ik zeker!

En ik kan eerlijk zeggen dat ik niet meer van mijn vriend hou dan van mn meisje, Marin is mijn alles.
    En dat telt ook voor mn vriend, we zeggen wel vaker tegen elkaar, op nr 1 staat Marin en dan kom jij.

Mijn vriend heeft nog de mogelijkheid zich zelf te redden.
    Maar mocht het andersom zijn, dan wil absoluut dat hij Marin red!
    Ik zou nooit en te nimmer met de gedachte kunnen leven dat hij haar daar achter liet om mij te redden!

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Iedere moeder kiest toch voor de kindjes?
    Je kinderen of je partner is een moeilijke keus,maar geen onmogelijke, toch?

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wat ik al postte, mijn vriend/relatie staat op 1 , wel bijna gelijkwaardig gedeeld met Kyan. Maar mijn kleintje kan zichzelf never nooit niet redden en mijn vriend wel dus ja. Daarop is mijn keuze gebaseerd en niet omdat ik meer van Kyan zou houden want dat is dus niet zo.

Mijn top 5 :p

1. Vriend + Kyan
    2. Donna (hond)
    3. Spike (hond)
    4. IK
    5. De katten

Haha dus hier komt eerst de rest en dan ikzelf haha.

17. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Mijn dochter absoluut op 1.

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dat lijkt mij dus ook! Ik las ook ergens dat iemand zei: Ik snap dat niet iedereen haar man zo makkelijk in de steek laat o.i.d. Het is niet zo dat we onze mannetjes makkelijk in de steek laten, maar ik vind het wel logisch dat je voor je kindjes kiest ook al is de keuze nog zo moeilijk. Het lijkt me vreselijk mn mannetje te moeten missen. Maar als ik mn kindjes zou moeten missen ga ik dood...letterlijk volgens mij....

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Absoluut Milan!

20. jonibra

jonibra Niet meer actief

Mn kinderen :)

Liefs mij

Deel Deze Pagina