Wie op nummer 1?? (poll)

Discussion in 'De lounge' started by Isademi, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wie staat op nummer 1?

1. Onze Kids

2. Mijn Partner

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Net aan manlief de vraag gesteld en die vind het maar een vreemde vraag, ieder mens reageert in zo'n dergelijk situatie anders .. Hij kan de keus gewoon niet maken, stel dat hij die kleine pakt en hij ziet mij onder het puin liggen dan laat hij mij echt niet liggen hoor, denk dat hij toch ook zal proberen om mij te redden, en idem dito voor mij andersom....

En zoals Hanneke ook al zei, vele van jullie zeggen dat je mannetje zichzelf wel kan redden maar dan hoef je toch ook de keuze niet te maken wie je gaat redden ? tuurlijk pak je dan je kids ... duh ...;)

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Vind het ook een 'rare' vraag eigenlijk..

Ik heb op L. gestemd, omdat ik doordeweeks alleen thuis ben dus dan is er weinig te kiezen.. Denk dat ik mn man als eerst zou wekken omdat ie naast me ligt.. Daarna beiden naar L. rennen om hem op te halen..

Hier staan man en kind samen op nummer 1.. Zou ook niet willen kiezen in welke situatie dan ook.. Maar mijn man staat absoluut niet op nummer 2..

Mijn man zou alles op alles zetten om ons beide uit huis te krijgen ook als dat zou betekenen dat hij in huis achter moet blijven..

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Echt waar draak, stel jij je honden echt boven jezelf?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mijn zoontje, maar daar zijn mijn man en ik het unaniem over eens. KInderen gaan voor.

5. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn kind natuurlijk!

Mijn vent redt zichzelf wel en zo niet ach er zijn nog meer mannen op deze wereld! hahah klinkt heel hard maar je kinderen heb je niet voor het uitkiezen en mannen wel.

Er zijn meer mannen als kerken dus voor mij is de keuze zo gemaakt! :D

6. 4days

4days Niet meer actief

Ik vind het juist een goede vraag. Zet je aan het denken.

Maar denk hier, als ik ECHT moest kiezen, dan waren het toch mijn kinderen. En dat heeft dan niet eens zozeer ermee te maken dat mijn vriend op nummer 2 zou staan. Maar het is gewoon zo bedoeld. Het de manier waarop het hoort te gaan, eerst gaan de ouders, dan de kinderen. Als mijn vriend moest kiezen tussen mijn zoontje en mij, om het leven van 1 van ons te redden, en hij zou dan mij kiezen... Het zou het hem nooit meer vergeven. Het ergste wat ouders mee kunnen maken is als het kind voor hen sterft. Dus als hij ECHT om mij geeft en aan mij denkt, dan kiest mijn partner ook onze kinderen.

7. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    kind, absoluut, hoef ik niet eens over na te denken...kind gaat zo wie zo bijna altijd al voor....;)

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,841
    3,359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat is ook wat ik dacht ;) dus ik maak eigenlijk toch geen keuze ;)

9. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Vera natuurlijk. Toen ze geboren werd zeiden we toevallig tegelijk tegen elkaar: zo, je bent een traptree gezakt :D. Wij hoeven er dan ook echt niet over na te denken, zowel vriendlief en ik hebben onze dochter op 1 staan, en wij staan bij elkaar op 2.

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja idd en het gaat niet perse om een levensdreigende situatie maar om je prioriteiten in je leven.... en je eerste prioriteit vind ik zou je je kinderen moeten zijn, als je man en jij dan uit elkaar gaan kan je hetzelfde principe aan houden en jezelf niet zo belangrijk vinden...

11. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ach kids maak je gewoon nieuwe toch ;) :p (natuurlijk meen ik dit niet serieus) maar ik snap dit ook niet... en zou ook doodgaan van verdriet zonder mijn man hoor.

12. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het gaat over prioriteiten stellen in je leven, niet perse om dit soort situaties maar als je je man op nummer 1 zet dan maak je ander soort beslissingen dan iemand die zijn kids op 1 heeft staan....

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wij zaten laatst in de auto reden langs water (echt heel dicht ernaast ) en hebben toen afgesproken, dat wat er ook gebeurd wij eerst de kids redden en ons niet druk maken om elkaar dat komt later wel....
    En dat geld voor ons hetzelfde bij brand....

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mn meisje :) het liefst allebei natuurlijk. Maar dat is geen optie.

Ik heb die vraag is aan mn schoonvader gevraagt.
    Als: Stel dat jij en (zijn dochter) allebei aan een berg zouden hangen, en er zou 1 iemand zijn die maar 1 van jullie beide kan redden.
    Zou jij zelf dan gered willen worden, of zou je je dochter dan gered laten worden.
    Daar kon hij geen antwoord op geven,:$:(.....

15. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zo heftige droom zeg!!! maar mijn man zou niet willen dat ik mijn leven voor hem riskeer hij vond het belangrijker dat de kids dan in elk geval nog 1 ouder hebben, en ik denk dat ook andersom hij zou mij ook niet hoeven "redden" ik vind de kids belangrijker dan mezelf...

16. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ach je weet meteen je plaats als dochter :D:D:$

17. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Strikt kijkend naar deze situatie (brand, je kunt er maar 1 redden), ja, dan kies ik natuurlijk voor mijn kind.

Maar in het 'gewone leven' delen man en kind toch echt de eerste plaats, hoor. Mijn zoon heeft er ook profijt van dat ik mijn man zo hoog heb staan - het zorgt ervoor dat we een goede relatie hebben en dat ik (en mijn man trouwens ook) er alles aan zal doen om onze relatie gezond te houden. Ik wil graag dat mijn zoon, in tegenstelling tot mijzelf, opgroeit in een gezin met beide ouders, die de rust en tijd voor hem hebben. Dat betekent dat ik soms mijn relatie voor mijn kind zal laten gaan. Ik denk niet dat hij daar slechter van zal worden. :)

18. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mijn kids, maar ga daar niet meer uit kiezen!

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik had gisteren gestemd op de kinderen maar eigenlijk klopt het niet ik zou bij brand eerst mijn vriend wakker maken en dan zouden we de kinderen pakken dus dan heb ik hem toch eerst gered?

Maar mijn kids staan op nummer 1 en niet op een gedeelde eerste plek want mijn vriend waar ik heel veel van hou staat toch echt een stukje lager hoor.

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Kids natuurlijk! :) Hopelijk kan manlief zichzelf redden! :D

Denk wel dat het ergens logisch is..

Share This Page